Záchrana dráhy Mutěnice-Kyjov

Quoted post


Nepřihlášený uživatel

#127 Re: Re:

2012-01-21 16:06

#124: - Re:

„Kde by se na to pane vzali peníze?“

A kde veznete prachy na to, abyste financoval pro 2 polovinu 3500 obce novou silnic + nové chodníky + cyklostezka v obci + cyklostezka v prdeli? :D

„A mimochodem, tím vlakem opravdu nikdo nejezdil, to je fakt,“

Ano, v GVD 2002/2003 už tím nikdo nejezdil protože lidé neměly zajištěný přestup na vlaky Směr Veselí, Brno ale o naschvál ujíždění přípojů sem toho tady psal spoustu já, p. Marek Tomek, p. Oldřich Machala, tudíž je lepší házet hrách na stěnu než vám to tu dokolečka jak v ústavu vysvětlovat.

„A že nemá autobus garantovaný přestup? A jakou mám záruku, že vlak to garantované mít bude?“

Nevím co si o téhle větě mám myslet, protože ukazuje to že neumíte číst z JŘ... Což je velká ostuda! :D :D :D :D

Pokud u vlaku z Brna, na který navazuje vlak 257 směr Dubňany není nějaká poznámka, nebo když u stanice Kyjov, není kolečko s půlkou vyplněnou černou barvou, tak to znamená , že přestup JE GARANTOVANÝ! (vyskytuje se u větších  vlakových stanic jako je: Olomouc, Brno,Praha, Ostrava)

Ke spolehlivost motoráků 854, které se na 340 rozmnožili, bych to viděl minimálně na 5 minut, s 842 by stačil 2 minutový přestup.

„A i kdyby, tak než bych došel na vlakovou zastávku ve Svatobořicách, tak je pořád rychlejší jet busem o 20 minut dřív a počkat v Kyjově..“

V současné době se nečeká v Kyjově na Spěšňák 20 minut, ale 34 minut! (Ani ty počty vám nejdou.)

 

A pár se těch busů s garantovaným přestupem najde: 6.00, 7.40, 12.45, 15.30 (ale vlastně stačil jeden, tak snad pro pobavení stačilo..

Nase nechápete. Já sem se bavil, o pěším přechodu mezi Autobusovým nadražím a železniční zastávkou s názvem Kyjov zastávka. Naučte se pořádně číst mé příspěvky aby jste nereagoval zase na nějakou věc, kterou jste nepochopil.

Mmch. Tyhle ranní BUSy ( Z Hodonína v 6:00,7:40) které uvádíte navazují na osobáky, a těmi vám opravdu skoro nikdo do Brna nepojede.

Odpovědi


Nepřihlášený uživatel

#128 Re: Re: Re:

2012-01-21 16:30:21

#127: - Re: Re:

A kde veznete prachy na to, abyste financoval pro 2 polovinu 3500 obce novou silnic + nové chodníky + cyklostezka v obci + cyklostezka v prdeli?

Ty už vyhrazeny jsou (pokud je ještě nikdo neukradl), na obnovení lokálky je nikdo nedá.

A ptal jsem se, kdo mi zaručí, že bude garatovaný přestup, pokud by se obnovila lokálka, ale vy asi neumíte číst, tak hlavně, že umíte číst JŘ, nic jiného stejně asi neděláte..

O době čekání jsem nic nepsal, naučte se číst.

A snad přechod na vlakáču je ještě výhodnější než z busáku na zastávku, tak snad nebude tvrdit, že bus je nevýhodný protože není garantovaný přestup z busáku na zastávku, když mám přímo přestup na vlakáču. Ale tak aktivisti si vždy vyberou jen to, co se jim hodí...

A asi byste měl jezdit častěji vlakem, osobákem do Brna jezdí z Kyjova opravdu dost lidí.. A ne všichni taky chtějí až do Brna, že..

A to vaše zdůvodňování, že lidi nejzedili protože nebyl přípoj je docela směšné, jak kdyby vlakem z Kyjova na Brno chtělo jet 40 Svatobořáků.. - špatný přestup může ovlivnit max. 5 lidí..