Kokorinska draha 076

Quoted post

Jan Infeld Nebuželský

#129 Re: Re:

2014-10-23 06:43

#128: - Re:  

 Zjistěte si, kolik cestujících se v dotčeném úseku ročně přepravilo a jaká je průměrná obsazenost vlaku. Pak se zamyslete nad tím, jestli ty stovky milionů, které bude ta oprava trati stát, nebudou vyhozené do luftu.

Odpovědi


Nepřihlášený uživatel

#130 Re: Re: Re:

2014-10-23 07:31:09

#129: Jan Infeld Nebuželský - Re: Re:  

 určitě nebudou, ty stovky se vyhodili už dávno jinde a nebo se rozkradli, což vám nevadí!


Nepřihlášený uživatel

#132 Re: Re: Re:

2014-10-23 09:54:04

#129: Jan Infeld Nebuželský - Re: Re:  

 už samotná situace, že se trať neudržovala až do té doby kdy se možná jedná o havarijní stav ..... a pak argumentovat, že bude oprava drahá je poněkud zvláštní... jsem přesvědčen, že bydlet ,na vlaku, je větší jistota než se spoléhat na autobusy (zvláště v zimním období...). 

s vaší logikou se také za čas můžeme dopracovat k závěru, že zastaralé autobusy, které nahradily vlakovou dopravu je zbytečné obnovovat nebot linky nejsou plně vytížené a tak se spoje zcela zruší... voni si lidi nějak poradí a nakoupí auta (zadluží se a to akorát podpoří konzumní styl života, že lidi z okolí otročí ve fabrikách v okolí kde si ani skoro nemůžou dojít na WC a nemůžou jinak kvuli splátkám atd...).