Kokorinska draha 076

Quoted post

ekonom - pragmatik

#4

2014-09-26 09:47

Nějaké údaje k využití by nebyly? Je mi jasné, že šotouši chtějí zachránit vše, viz boje o všechny ty Kolešovky a spol., ale požadovat např. "návrat oprávnění pro nákladní dopravu" - byla tam vůbec nějaká poptávka po nákladní dopravě za posledních 25 let? A co se týká osobní - vím, že tam bylo snad 6 nebo 7 párů vlaků denně - ale nevozili náhodou jen vzduch?

Odpovědi


Nepřihlášený uživatel

#7 Re:

2014-09-26 18:24:01

#4: ekonom - pragmatik -  

 Vzhledem k neustálému vyškrtávání dalších a dalších spojů (nejen vlakových), člověku žijícímu v malých obcích jako jsou na Kokořínsku nezbyde, než jezdit autem. Pak už logicky vlakem či autobusem nejezdí. První dva roky jsme jezdili i touto lokálkou. Po zásadních škrtech ve spojích místního SOKu, nám nezbylo, než auto pořídit. Ono, kolik lidí může jezdit do práce na osmou a ve 12:30 zase z práce jet domů, aby byly doma někdy po 17h?! Je to začarovaný kruh, jedno s druhým souvisí. O tom, jak se do škol, k lékaři atp. mají dostat děti, důchodci a lidé, kteří si auto dovolit nemohou..ani nemluvě.

 

Jindra Fort Boyard

#10 Re:

2014-09-27 08:35:19

#4: ekonom - pragmatik -  

 Vzduch nevozili, o víkendech to využívají turisti.

Medvěd

#17 Re:

2014-09-29 12:27:09

#4: ekonom - pragmatik -  

 Byli, méně smradu z aut, což k chráněnému uzemí patří. Nárůst tržeb v pohostiství, taťka nebo mamka si může dát i pivko, protože neřidí! Můžou se kochat všichni a věnovat se sobě a ne řízení plecháčů.

A nákladní doprava? Vždyť i svoz dřeva něco stojí a vlakem je nejlevnější, také neničí silnice, které jsou na Kokořínsku  pro tuto činnost i dosti úzké!  


Nepřihlášený uživatel

#23 Re:

2014-09-29 21:02:20

#4: ekonom - pragmatik -  

 Zkuste si zjistit,kolik tarifních bodů pro nákladní dopravu bylo na tété trati administativně zrušeno od r.1980.Fyzicky existují,ale naprosto nevhodnými podmínkami byli a jsou odrazováni zákazníci od kolejové dopravy.

Cihelna nevozí řípu,takže vozit by bylo co i kam a kde jsou hnojiva do Střednice?

Láďa
Nepřihlášený uživatel

#31 trať 076

2014-10-01 14:09:18

#4: ekonom - pragmatik -  Vážený , napřed si zjistěte nejaké podrobnosti a potom pište takovíto příspěvky . Vlaky na trati 076 nejezdili sice vytížení na 100% , ale nejezdily ani prázdne , ve všední den cca 15-20lidí průměr o víkendu cca 20-25lidí průměr , za pěkného počasí i více .Trať je využívána obyvately i turisty a patří k nejhezčím v republice . Co se týká nákladní dopravy , trať 076 se nachází v turistické oblasti Kokořínska a nákladní doprava by zde prospěla , zájem o ní mají někteří podnikatelé ze Mšena (a nejen oni) . 

 

Drahuna

#40 Re:

2014-10-02 21:27:46

#4: ekonom - pragmatik -  

 Vážený pane, pocházím z tohoto nádherného kraje a i po letech se tam velice ráda vracím. Mám sice řidičský průkaz, ale auto s manželem nemáme a ani nechceme. Vlak mi připadá jako dobrý a zcela vyhovující dopravní prostředek, protože mj. je z něj v kraji, jako je tento nádherný pohled na "zemský ráj".  K Vaší obavě, zda vlakové soupravy nevozilY  pouze vzduch - nevím, jak tomu je v posledním roce, ale v předešlých letech rozhodně ne, zejména o víkendech a ve dnech k víkendu "přiléhajících" (tj. pátek a pondělí)  byly soupravy plně vytíženy, ba bylo začasté obtížné se do vagonku nacpat a člověk pak, balancuje na jedné noze, byl rád, že se vůbec vešel.

 


Nepřihlášený uživatel

#42 Re:

2014-10-03 06:53:54

#4: ekonom - pragmatik -  

 Vážený pane, každý automobil nevlastní, žádné dítě nemůže za to, kde a komu se narodí, a to byste koukal, kdybyste nasedl o víkendu, co turistů včetně cyklistů v poslední době ho používalo a používá. Iv.


Nepřihlášený uživatel

#128 Re:

2014-10-23 06:34:39

#4: ekonom - pragmatik -  

pane ekonome, co by jste chtěl vozit na nákladních vagonech? čínské polívky ? elektroniku ? při podívání na mapu by jste zjistil, že nákladní využití má trat minimální, ale je zcela nepostradatelná pro život lidí z okolí... víkendový příliv turistů atd. vzhledem k tomu kato to zde všechno spěje (celosvetove) tak vlaky jsou do budoucna určitá jistota....