Záchrana dráhy Mutěnice-Kyjov


Nepřihlášený uživatel

/ #242

2012-01-26 16:35

Už sem se tu dlouho neobjevil, ale hodlám to napravit.
"Takže teď k tobě, ty který si ze Svatoborkých baráků a bojuješ za cyklostezku."
Opravdu tu nechceš trať? A k čemu je ti ta cyklostezka ? K trati to máš 2.5 kilometra, k cykostezce to budeš mít 1.5 km (To už bys mohl být v 1/3 cesty do K\jova po 422 VY vole.)
Já SEM za Svatobořic - Mistřína, a tím, žes sem zveřenil to, že je tra´t k hovnu, a že chceš cyklostezku a žes útočil na p Marka Tomka, který tu zvás vá o čem mluví, si ukázal, jaký si doopravdy primitiv.
Velmi často slýchám: „Trať byla prodělačná, a vůbec nebyla a ní poptávka“ (tohle mi řekla paní, která tam pracovala a měla výpisi o trati 257.
Dovoluji si reagovat sem: Tahle tra´t byla nerentabilní pro to, že se do ní vůbec neinvestovalo, sralo se na ni, tak jak se v současnosti sere na úsek Hodonín -> Mutěnice. Tímhle nestaráním se zapříčinili tenhle nejzávadnější důvod: Pomalá rychlost! A zat ohle může SŽDC protože se o trať úmyslně nestarali a proto tahle železnice nebyla výdělelčná, proto ztratili cestující zájem a nenavazování přípojů byl poslední hřebík do rakve! Pro příklad si UVEĎME trat 228/229 ke JHMD provozují ÚZKOROZCHODNOU železnici, pořád se drží nad vodou A PROVOZUJE PRAVIDLENOU DRÁŽNÍ OSOBNÍ DOPRAVU! Musím podotknout, že úzkorozchodná železnice má v téhle době mnohem menší šanci na přežití, než normálně rozchodná železnice. Z tohoto vyplívá, že CHYBA BYLA ohledně 257 OD POČÁTKU NA HOSPODÁŘÍCH (ČD,SŽDC)!
Jeho činnost je smysluplná a ikdyž se vám to nezdá (Hlavně cyklistům z Mutěnic a ze svatobořic) tak i veřejně prospěšná. Už vás vidím, je v zimě jedete po cyklostezce v -10°C do kyjova a zpět. =D
Druhý žvást: p. Marek Tomek chce jen škodit. Ne! Nechce, jde mu o to, aby tahle trať nezanikla, protože má obrovský přepravní potenciál (i k vaší nelibosti), pokud se správně opraví!
"K jednomu diskutujícímů kterému vadilo ,to že jsem navrhoval cyklostezku VEDLE 422 a tudíž by se neměl jak chudák dostat ke sklárnám a ten směr, aniž by přejížděl celý Kyjov:"
Mám pro vs řešení:
http://www.mapy.cz/#x=17.115673&y=49.007522&z=16&rp=m&m=9nioCxSozBT2T1QVQY

Vybudovalo by se úrovňové křížení přes trať ale jenom pro cyklisty! A hned jste v centru...

Samko:
Jsem místní, a pořád jste mě nepřesvědčil o tom, že by cklostzka přinesla více užitku než fungující železnice. Tuším že se vám to ani nepovede, protože vaše argumenty.. jak bych to napsal.... nejsou prostě vůbec přesvědčivé.

Tolik názor občana, který to má sice k zstávce Svatobořice 1 kilometr, avšak by byl ochoten si přivstat, a každé rnáo tím jezdit do Mutěnic/Hodonína.....