Záchrana dráhy Mutěnice-Kyjov

Machala Oldřich

/ #191 Re: Re: Re: Předmět

2012-01-23 23:43

#163: - Re: Re: Předmět

Jinak i po zastavení osobní dopravy mohla trať v kliu vydělávat dál a to nákladní dopravou do kyjovské sklárny. Vagony jedoucí ze severu dojedou do Břeclavy a nesmyslně jedou do Brna a poté do Kyjova. Mohli jezdit v trase Břeclav-Hodonín-Dubňany až do Kyjova a ne tak draze vše obcestovat přes Brno. Těch vagonů do skláren chodí každý den pořád ještě dost a tak stejně se mohla uskutečňovat doprava ze severu pro kyjovskou šroubárnu. To co je s takovou zajížďkou vlaku, tak dopravu prodražuje a to díky nějaké instituci, která mutěnku chtěla zlikvidovat za každou cenu. Povedlo se jim to odklonem nákladní dopravy a poté úmyslným jízdním rádem, který byl udělán tak, aby nebyl nikde k ničemu přípoj.