Petice proti zavedení rezidentního parkování v Brně

Komentáře

#1207

Systém rezidenčního parkování by možná jednou mohl problém parkovacích míst v centru vyřešit, ale nesmí být prvním a jediným. Pokud je problém s parkovacím místem ve městě (a ten nepochybně existuje) je potřeba nejdříve zajistit způsob, jakým odklonit dopravu z města, například stavěním záchytných parkovišť, dále pak zlepšením a zatraktivněním městské hromadné dopravy, která je například pro rodinu s dětmi, zbytečné předraženým koníčkem, zlepšením dopravní dostupnosti, návaznosti spojů a rozvojem infrastruktury. Až toto všechno město Brno udělá, bude čas zavést rezidentní parkování, do té doby se jedná pouze o bezúčelné zavádění dalšího poplatku a obtěžování obyvatel měta.

(Brno, 2017-05-09)

#1208

Podepisují , protože nesouhlasím s rezidentnim parkováním .

(Brno, 2017-05-09)

#1217

Podepisuji, protože souhlasím s názory pisatele petice. Bydlím ve středu Brna a Problémy s parkováním by byly ještě větší a nic by se neřešilo, jenom bychom platili navíc.

(Brno, 2017-05-09)

#1220

Hloupost!

(Brno, 2017-05-09)

#1232

Zavedení rezidentního parkování v centru města povede k zahlcení přilehlých částí.

(Brno, 2017-05-09)

#1246

Podepisuji, protože bydlím v centru a opravdu nechci být ve stejné parkovací bídě, jako mí známí a rodina v Praze. Rezidentní parkování není řešení!

(Brno, 2017-05-09)

#1255

Mám mimořádně špatné zkušenosti z obdobného systému v Praze. Auto pro provoz po Praze nebo návštěvu známých v jiných městských čtvrtích v podstatě nebylo možné využívat. Zhruba polovina parkovacích míst v části Žižkova, kde jsem bydlel zůstavala permanentně prázdná, bez možnosti, aby tam někdo mohl byť jen přechodně zaparkovat.

(Brno, 2017-05-09)

#1257

Podepisuji, protože mi toto řešení přijde absurdní. Mám příbuzné v Praze a vím jak na to nadávají, mimo jiné mám trvalý pobyt v bosonohách, ale bydlím na náměstí míru, protože domácí neumožnil přepsání trvalého pobytu. Takových lidí je určitě víc nemluvě o studentech.

(Brno, 2017-05-09)

#1267

plně souhlasím

(Pozořice, 2017-05-10)

#1275

neřeší parkování ale pouze plní pokladnu města, trestá nás za to, že jsme obyvateli Brna

(Brno, 2017-05-10)

#1277

Nesouhlasím se zavedením rezidentního parkování v Brně.

(Brno, 2017-05-10)

#1281

Souhlasím s textem petice a jsem automobilista parkující v BRNĚ

(Brno, 2017-05-10)

#1282

V Brně je to nesmysl atd.

(Brno, 2017-05-10)

#1283

Rezidentní parkování v Brně není technicky dořešeno. Zcela chybí odstavná P+R parkoviště s navazující MHD. Jedná se tedy pouze o politické rozhodnutí, bez zvládnuté a připravené infrastruktury.

(Brno, 2017-05-10)

#1295

Odvádím jako většina lidí nemalé daně a připadá mi naprosto nemravné, když jedu třeba večer do centra autem, abych odvezl své blízké bezpečně po koncertu domů místo čekání s opilci na noční rozjezdy, abych za parkování zaplatil jako občan města stejně jako lístek za koncert. O P+R, které vznikají na místech původních parkovišť zdarma raději nemluvit. Mám čím dál větší pocit, že jsem v tomto městě jen za sponzorující dojnou krávu...

(Brno, 2017-05-10)

#1300

Daněk

(Brno, 2017-05-11)

#1301

Po zkušenostech z dlouhodobého pobytu v Praze jsem jednoznačně proti.

(Brno, 2017-05-11)

#1302

Chci v Brně normálně žít a pracovat. A ať se město snaží jak chce, nejrychleji a bez obtěžování bezdomovců, se do práce a z práce dostanu autem.

(Brno, 2017-05-11)

#1303

Podepisuji, protože žiji v Brně již 12 let, ačkoli trvalé bydliště jsem si ještě nepřevedl (což je samožřejmě formalita) Platím nemalé peníze se svých daní a odmítám další finanční zátěž. Návrh je jednoznačně nesmysl, pouze způsob jak vybrat více peněz bez řešení reálných problémů s parkováním.

(Brno, 2017-05-11)

#1305

je to nesmysl

(Brno, 2017-05-11)

#1306

Zmíněné opatření:
a) se nedá aplikovat v městech s chybějícími záchytnými parkovišti
b) má deklarované pochybné využití prostředků, které město díky tomuto opatření získá (nejprioritnější opět nejsou parkoviště)
c) je extrémě nefér vůči okolním čtvrtím, kam se začnou stěhovat auta, která dříve parkovala ve čtvrti se zavedeným opatřením
d) se nijak zvlášť neosvědčilo se v Praze, která je lépe připravená
e) extrémě znevýhodňuje obyvatele předměstí, kteří se stěhovali k Brnu (s investicemi řádově v milionech) za účelem dojíždění do Brna za prací a vzděláním.
f) zásadně znevýhodňuje obyvatele v blízkosti kulturních a sportovních center, jejichž návštěvníci si rádi zaplatí parkovné, zatímco rezidenti budou kvůli nedostupnosti místa muset platit parkovné v jiné oblasti

Oproti všem zmíněným nevýhodám existuje jedna komunikovaná pochybná výhoda (placená!!!), která ve většině čtvrtí ani není reálná (parkování je problém kvůli velkému množství aut vlastněných residenty z dané oblasti vůči dostupnosti parkovacích míst).

(Brno, 2017-05-11)

#1313

je to špatné rozhodnutí.

(Brno, 2017-05-11)

#1319

Plně souhlasím s peticí!

(Brno, 2017-05-12)

#1321

Je to skryté danění a nevyřeší problém.

(Březina, 2017-05-12)

#1325

Na kole at si lide jezdi bezpecne za mesto do prirody. Kolo-aktivisti necht se zamysli nad tim, kdo jim doveze do obchodu jejich oblibeny lahvac a ze matka ktera vyzvedne dite ze skolky, nebude ohrozovat jeho zdravi tim, ze se bude tlacit v saline plne chrchlajicich smradlavych bezdomovcu a corkaru z celju.

(Brno, 2017-05-12)

#1329

protože s předloženým návrhem nesouhlasím, návrh zvýší pouze finanční zátěž občanů města..

(Brno, 2017-05-12)

#1335

Súhlasím s vyššie menovanými dôvodmi prečo nezaviesť tento smiešny systém, ktorý sťaží živoť občanom Brna a obmedzí ich v pohybe mestom.

(Brno, 2017-05-12)

#1337

Nesouhlasím

(Brno, 2017-05-12)

#1339

Podepisuji, protože pracuji v Praze, kde žádně zony nefungují a nikdy nefungovaly. Nejde o nic jiného, než o sprostý výdělek města, které za tyto peníze nenabízí lidem žádnou službu!

(Brno, 2017-05-12)

#1344

Podepisuji, protože se zavedením rezidentního parkování v Brně, vnímám je jako další omezování svobody. Politici hledejte jiné řešení.

(Brno, 2017-05-12)

#1346

Bydlim v Brne jiz nekolik let, avsak bez trvaleho bydliste, protoze to si prehlasim az v okamziku zakoupeni vlastniho bytu nebo nemovitosti. Prehlasovat trvale bydliste a tim menit veskere doklady, prehlasovat auta a oznamovat na spousty spolecnosti zmenu adresy do bytu, kde budu rok nebo dva, mi prijde jako naprosta hloupost.
V Brne ale kupuji zbozi, vyuzivam sluzby a muj zamestnavatel odvadi nemale dane. Proto nevidim duvod byt mestem sikanovan za jine trvale bydliste.

(Kosmonosy, 2017-05-13)

#1350

Podepisuji proto, že v Brně bydlím, studuji a předpokládám, že také budu pracovat, a protože systém rezidentního parkování představuje zásah do svobod občanů a nic neřeší (= nevytváří nová místa), což považuji vzhledem k ceně za tristní plýtvání veřejných prostředků. Dále považuji za nepřípustné prioritizovat jedny na úkor druhých a konečně považuji toto opatření za naprosto nesmyslné v univerzitním městě.
Je nanejvýš hanebné, že se veřejný sektor snaží z občanů vyždímat co nejvíc peněz, které stejně proplýtvá na bezpředmětná neúčinná opatření.
Posledním důvodem, proč podepisuji je můj nesouhlas se stanovisky ekofašistů.

(Brno, 2017-05-13)

#1351

Nic to Brnu nepřinese!

(Brno, 2017-05-13)

#1358

za vybrané peníze se nechá Holan zbičovat :-)

(Brno, 2017-05-14)

#1359

Koncept rezidentního parkování je nedomyšlený a paradoxně může způsobit víc aut ve městě než míň. Rezidentní parkování má smysl jedině v centru v kombinaci s "park and ride" - s dojezdovými parkovišti v okrajovějších částech brna, odkud bude doprava (ideálně zdarma) vozit řidiče do centra.

(Brno, 2017-05-14)

#1360

Odmítám zavedení ,,výpalného" za vlastnění auta a zavedení systému, který naprosto nereflektuje realitu.

(Omice, 2017-05-14)

#1363

Rezidentní parkování v Brně, které je malé město, mi připadá nelogické. V centru města je již dostatek parkovacích domů a středem města se prohání jedno auto za druhým a městská policie nikde, protože houfně vybírají na výplaty někde, kde to není potřeba.

(Brno, 2017-05-14)

#1364

Podepisuji, protože si nemyslím, že toto řešení je správné...

(Brno, 2017-05-14)

#1371

Za roční parkování v místě kde bydlém, ale nemám zde trvalé bydliště zaplatím za rok více než kolik za celký rok vydělám peněz

(Brno, 2017-05-14)

#1372

je to nevýhodné pro občany,pokud by byla MHD levnější,ubylo by aut ve městě

(Brno, 2017-05-14)

#1379

Běžnému brňanovi tento systém omezí možnosti praktického využití automobilu nebo výrazně negativně zasáhne do jeho příjmů. Ocenit ho může jen majetnější část obyvatelstva.

(Brno, 2017-05-15)

#1385

nelze platit za to, že potřebuji čas od času něco vyřídit autem v Brně

(Babice nad Svitavou 131, 2017-05-15)

#1388

V Brně bydlím ve vlastním bytě a považuji tento projekt za pitomost.

(Brno, 2017-05-15)

#1392

Mám v Brně trvalé bydlíště, mám různě po Brně celou rodinu a nehodlám platit za parkování, když ani nemám zaručeno, že najdu volné místo před vlastním domem. Návrh koupit si 30 hodin ročně pro návštěvy je špatný vtip, za jednu víkendovou návštěvu by to bylo hned vyčerpané. Lidi co tento návrh prosazují nejen v centru, ale po celém Brně, jsou kreténi a naprostý odpad společnosti, co chtěji bezohledně vydírat všechny občany. Už teď je jasné, že to ovlivní negativně spoustu věcí a ještě mnohem víc věcí nám jistě nedochází. Tohle je na defenestraci.

(Brno, 2017-05-15)

#1397

Podepisuji protoze si neminim prepisovat adreu trvaleho bydliste ze Zabovresek do Kralova pole jen proto, ze si to preje nejaky urednik ! Nejsem ovca a nevidim duvod proc by se rezidentni parkovani nemohlo vztahovat na byt, ale na trvalou adresu !!!!

(Brno, 2017-05-15)