Petice proti obsazení resortu školství Jihočeského kraje KSČM

Quoted post


Nepřihlášený uživatel

#2927 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentáře pod článkem

2013-01-02 16:30

#2925: demo - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentáře pod článkem 

 Neuvedl jste, myslím, dobré příklady:-)....školství bylo zideologizované, naprosto nesvobodné, ... a zemědělství? Vím jen, že honba za výnosy byla zaplacena zdevastováním přírody a půdy...

Ne, nemyslím si, že to zašlo daleko. Petice je slušnou formou napsaná, demonstrace probíhají poklidně ... spíš mě zaráží dost podrážděná reakce...

Nevím o žádných útocích ... vulgarit se tu dopouští jedinci z obou táborů ... a nechci polemizovat, který víc... Pan učitel Rosocha neotevřel žádnou skříňku....problém nevyrovnání se s komunistickou minulostí je prostě velkým problémem. Není možné na jedné straně zákonem komunistickou ideologii označit za zločinnou a na straně druhé tolerovat stranu stejného názvu. Jedno, nebo druhé by mělo zmizet...

To není o tom, kdo ví a kdo ne. To je o střetu vidění světa o rozlišných názorech...je jen otázkou, jakou formou kdo svůj názor prezentuje...

Odpovědi


Nepřihlášený uživatel

#2928 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentáře pod článkem

2013-01-02 17:18:16

#2927: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentáře pod článkem

Miluji argumenty typu "Nevím o žádných útocích ... vulgarit se tu dopouští jedinci z obou táborů ... a nechci polemizovat, který víc...".
Tento typ argumentů už přece zavedli komunisti "Vy nemůžete jezdit kam chcete (=s výjimkou NDR, Maďarska, Rumunska a Bulharska nemůžete nikam), ale ani občané USA nemůžou jezdit kam chtějí (=s výjimkou Kuby můžou do celého světa) ! Jste na tom tedy podobně, jako občané USA!". Nepřipadá Vám to podobné vašemu argumentiu?

______

Udělejte si tabulku se dvěma řádky a se dvěma sloupci. Řádky označte (1) podporuje Baborovou, (2) protestuje proti Baborové, sloupce označte (a) slušné a věcné příspěvky, (b) vulgární a agresivní příspěvky.

Projděte si posledních 10-15 stránek diskuse, vyřaďte spamy a rozklasifikujte si příspěvky do této tabulky. Zjistíte, že rozhodující většina padne buď do (1)(a) nebo do (2)(b). Téměř nic nebude v (1)(b), více, ale stále zanedbatelně málo příspěvků bude v (2)(a).

Vyhodnoťte tuto tabulku nějakopu statistickou metodou (zkuste korelaci) a napište nám svůj závěr.
_______

Mimochodem, jak se vyrovnáváte s možností, že existuje Občanská Demokratická Strana, když existovala taky Německá Demokratická Republika a stále existuje Korejská Lidově Demokratická Republika? Nevzrušuje Vás to? Nešlo by ospravedlnit existenci ODS tím, že Němci nezakázali NDR zákonem?

Máte pravdu, když píšete "To je o střetu vidění světa o rozlišných názorech...". Je ovšem pozoruhodné, když si uvědomíte, že demokratické vidění světa prosazují zastánci paní Baborové a totalitní vidění její odpůrci.

demo

#2939 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentáře pod článkem

2013-01-03 10:58:24

#2927: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentáře pod článkem

Zachovejme prosím slušnou úroveň diskuse.

Co se týče školství, podle mého názoru (a nejsem sám) stačilo odbourat politiku a samozřejmě postupně modernizovat. Za největší problém považuji zničení učňovského školství po r. 1989.Jak jsem již psal dříve, v současné době si firmy (i zahraniční) stěžují na nedostatek kvalifikovaných pracovníků v technických oborech.

Zeptejte se kantorů, kteří učili před r. 1989 a po něm, kterou dobu považují ve školství za lepší. Věřte, že ve srovnání se zahraničím (něco o tom vím) jsme v devadesátých letech byli na tom s úrovní vzdělávání mnohem lépe. Bohužel, zapomněli jsme, že, ...ŠKOLA BEZ KÁZNĚ - MLÝN BEZ VODY (Komenský)...  a mnoho dalších věcí.

Zemědělství v r. 1989 bylo na dobré úrovni. Teď se jděte podívat na pole a louky. Kam se poděly " Velké, širé, rodné lány"?.(Sládek).