Petice proti obsazení resortu školství Jihočeského kraje KSČM
Quoted post
K.Kunovski |
#580 Re: Re: VOLIL JSEM KSČM!!!2012-11-15 21:45#565: Milan - Re: VOLIL JSEM KSČM!!! Váženy Milane,nemohu si pomoci,ale vůbec nevíte o čem píšete.jste ve věku mého syna-a Vy sám byste se měl stydět-Vy jste KOMUNISMUS nezažil a nevíte co dokáže..Absolutně nevíte,co to je BOLŠEVICKÁ ZVULE.Já jsem v roce 1958,jako osmiletý chlapec zažil domovní prohlídku,jen proto,že otec odmítal vstoupit do JZD a dodnes vidím plačíci mámu,rozřezané peřiny a jak STB otce odvádí od rodiny.Já jsem jako student střední školy,zažil,když komunisté na vlastní národ pozvali vojska Varšavské smlouvy. Komunisté poctivé lidi zavírali a tvrdili:Pracovali proti vlasti?? Většinou ti, co byli vlasti hodně prospěšní, ale nechtěli se stát komunisty, byli buď zlikvidováni, nebo raději emigrovali. A my jsme akorát přišli o schopné odborníky. Za komunistů jsme byli šedivým stádem a běda, jakmile chtěl někdo vybočit. A líným a pohodlným lidem tohle právě vyhovuje. Hlavně, že je co jíst, kde bydlet a jistá práce. O nic víc se nezajímají. Těm to chybí, jasně. Ale kdo chce pracovat na vlastním rozvoji a realizovat se, v takové dusné atmosféře nevydrží. Opravdový člověk potřebuje prostor a svobodu pro svoje vlastní myšlenky a zkušenosti, musí mít možnost se projevit. Ne držet hubu a krok. Vždyť je to stále vidět, pořád je životní úroveň na bývalém nekomunistickém Západě vyšší než na bývalém východním komunistickém bloku. A zde názor na komunismus o K.H.Borovského,kterého tak komunisté vychvalovali:"Komunismus znamená v pravém a úplném smyslu bludné učení, že nikdo nemá míti žádné jmění, nýbrž aby všechno bylo společné a každý dostával jenom část zaslouženou a potřebnou k jeho výživě. Bez všelikých důkazů a výkladů, vidí tedy hned na první pohled každý, že takové učení jest nanejvýš bláznovské, a že se mohlo jen vyrojiti z hlav několika pomatených lidí, kteří by vždy z člověka chtěli učiniti něco buď lepšího neb horšího, ale