Proti výstavbě AFI Karlín Business Centre

Quoted post

vybrat přezdívku

#94 Re: Karlín

2012-05-05 14:11

#75: karlíňák - Karlín Milý Karlíňáku, bydlím v Karlíně též. Narozdíl od Tebe modré zóny zásadně odmítám z důvodů, které uvádím výše. Co je to za logiku, separovat od sebe jednotlivé čtvrti, modré zóny jsou pouhým vysavačem peněz z lidí, kteří nezaparkují už nikde jinde, než ve své čtvrti před svýn domem a to ještě s velmi nejistým výsledkem. Provoz na komunikacích je řešen silničním zákonem, modré zóny jsou redundantní komplikací a mají diskutabilní opodstatnění snad jen v historickém centru Prahy.

 

Odpovědi

karlíňák

#95 Re: Re: Karlín

2012-05-06 12:34:51

Karlín je dnes  jedna z historických částí centra Prahy

Modré zóny se musejí zavést. Zejména pokud chceme ( .. a to obyvatelé Karlína chtějí. Je to zejména nutné vzhledem k velkému pohybu dětí po Karlíně. Karlín tím bude i bezpečnější. ) snížit zbytečně velké dopravní zatížení Karlína. Neboť Karlín dnes funguje jako neplacené parkoviště pro veškeré návštěvníky Prahy vzhledem k tomu že je nejblíže k centru. ( Byl dokonce zpracován průzkum , který ukázal že 50% zaparkovaných aut v Karlíně není ani lidí co zde bydlí ani zaměstnanců kanceláří , ale  lidí co zde ráno zaparkují a metrem pokračují dále do centra.) . Od nového roku budou zony rozšířeny na P3 až na Jarov, zóny zavede také Praha 5 a Praha 6. Situace by byla neúnosná. Situaci také zhoršuje další necitlivá výstavba obrovský kancelářských komplexů v Karlíně.  Tyto komplexy by měli vystačit pro své kanceláře se svými parkovacími místy a zbytek zaměstnanců využít možností dopravy MHD. Karlín nemůže  donekonečna dělat neplacené parkoviště pro kanceláře a jejich zaměstnance, či návštěvníky centra Prahy.

Re. Co je to za logiku, separovat od sebe jednotlivé čtvrti

Městské části to od sebe v žádném případě neseparují. Po Praze zejména v centru kde jsou zony aplikovány je možno ekologicky cestovat metrem či tramvají, není nutné jezdit v širším centru Prahy autem

A pokud to někdo opravdu v některých případech potřebujetak to není také takový problém, protože dnes se budují také zóny smíšené, kde mohou přes den parkovat také nvštěvníci.

A nebo je možné zakoupit stíratelné modré karty pro jednorázové použití na dvě hodiny i celý den a pak parkovat v modré zóně. ( Tuto možnost má každý.)

 

 

Re: modré zóny jsou redundantní komplikací a mají diskutabilní opodstatnění snad jen v historickém centru Prahy.

Karlín je dnes součástí historického centra Prahy , je dokonce památkově chráněn. ( Což bohužel řada developrů  spolu s AFI nechce respektovat.)  Vzhledem k tomu že i veškeré okolní městské části P1, P2 P3 a P7 zony mají je opodstatňené a důležité zony v Karlíně neprodleně zavést.

Modré zóny jsou hlavně komlikací pro některé zastupitele a radní. Ti se snaží hájit zájem developerů, pronajímatelů kanceláří a office center a zóny co nejvíce oddalovat .