Záchrana dráhy Mutěnice-Kyjov

Quoted post


Nepřihlášený uživatel

#141

2012-01-22 11:27

Jsem sice pro podporu jízdy na kole, ovšem přirozeným způsobem, tedy především po méně frekventovaných silnicích a místních cestách, a teprve podél rušných silnic po zvláštních stezkách. Zachování dráhy navíc může podpořit snížení frekvence na silnicích, zejména pokud jde o těžké nákladní automobily, za předpokladu srovnání výchozích podmínek obou druhů dopravy.

Odpovědi

Machala Oldřich

#143 Re:

2012-01-22 12:05:55

#141: -

Zkoušel někdo teď poslat vagon z Kyjova Hodonína? Pojede do Brna Maloměřic, potom do Břeclavy a potté do Hodonína. Další varianta je Kyjov, Veselí nad Moravou, Hodonín a takové přetrasování a velké náklady za vagon odradí zákazníka. Pokud by se jezdilo Z Kyjova, přes Dubňany a trianglem do Hodonína, tak by šla cena min. o polovinu dolu a vrátilo by se zpět dost zákazníků.