Podpora demolice havířovské haly

Quoted post

don-tom

#143 Částka za vytápění

2015-02-22 02:45

Tajemná částka za vytápění nečíní 180 tisíc ročně, ale 3,5 milionu. Bystrý čtenář si sám odvodí, že "několik století" proklamovaných ve videu se zcvrklo na 42 let.

 

Jinak škody, které páchá špatně odvodněný (nebo spíše neodvodněný) svah může čtenář obdivovat i v podjezdu na Šumbark. Zatékání střechou je menšinový problém.

Odpovědi


Nepřihlášený uživatel

#144 Re: Částka za vytápění

2015-02-25 08:40:45

#143: don-tom - Částka za vytápění 

  Kdyby byl násyp pod kolejemi spatně odvodněný Tak by vlivem podmáčení docházelo k pohybu celého železničního svršku, a trat by byla označená za nevyhovujíc. Vlakový provoz by byl zakázán ! Na každé trati musí být koleje během její životnosti časem Vyměneny  s důvodu opotřebení . Životnost  kolejí +/- 30let záleží na objemu provozu a Míry opotřebení.

Podjezd na Šumbark má nedostatečnou odvodňovací kanalizaci v připadaně silných přívalových deštú nestačí odvádět najímanou dešťovou vodu. Proto je jeden s návrhu úpravy podchodu pro pěší Vyvýšená lávka, která by i v případě zatopení umožnila projít podchod tzv. suchou nohou.

 

 

 


Nepřihlášený uživatel

#145 Re: Částka za vytápění

2015-02-25 08:59:47

#143: don-tom - Částka za vytápění 

Tajemná částka za vytápění nečiní 180 tisíc ročně, ale 3,5 milionu? Bystrý čtenář si sám odvodí, že "několik století" proklamovaných ve videu se zcvrklo na 42 let. Ano Částka je Tajemná . ČD jsou společnost s netransparentní hospodařením. Takže si mohou tvrdit co chcou, protože nikdo jim do účetnictví nevidí ! Členové sdružení Důl Architektury si nechali na své vlastní náklady zpracovat projekt zateplení nádraží i s cenou nákladů na materiál a práci . Projekt  počatá s 80% úsporou nákladů na vytápění oproti současnému stavu.