Podpora demolice havířovské haly

Quoted post


Nepřihlášený uživatel

#144 Re: Částka za vytápění

2015-02-25 08:40

#143: don-tom - Částka za vytápění 

  Kdyby byl násyp pod kolejemi spatně odvodněný Tak by vlivem podmáčení docházelo k pohybu celého železničního svršku, a trat by byla označená za nevyhovujíc. Vlakový provoz by byl zakázán ! Na každé trati musí být koleje během její životnosti časem Vyměneny  s důvodu opotřebení . Životnost  kolejí +/- 30let záleží na objemu provozu a Míry opotřebení.

Podjezd na Šumbark má nedostatečnou odvodňovací kanalizaci v připadaně silných přívalových deštú nestačí odvádět najímanou dešťovou vodu. Proto je jeden s návrhu úpravy podchodu pro pěší Vyvýšená lávka, která by i v případě zatopení umožnila projít podchod tzv. suchou nohou.

 

 

 

Odpovědi

don-tom

#146 Re: Re: Částka za vytápění

2015-02-25 17:56:00

#144: - Re: Částka za vytápění 

 Lávka je pro toto místo nevhodná ze dvou důvodů: (a) podmáčené půdy v místech, kde by vedla

(b) její výšce-kvůli elektrickém vedení (jednak toho, které u Lidlu míří do země, jednak trolejí na nádraží), které ční až do 4 metrů (+ochranné pásmo) by tento most musel začínat zhruba na úrovní střech dvouletkových domů