Podpora demolice havířovské haly


Nepřihlášený uživatel

/ #144 Re: Částka za vytápění

2015-02-25 08:40

#143: don-tom - Částka za vytápění 

  Kdyby byl násyp pod kolejemi spatně odvodněný Tak by vlivem podmáčení docházelo k pohybu celého železničního svršku, a trat by byla označená za nevyhovujíc. Vlakový provoz by byl zakázán ! Na každé trati musí být koleje během její životnosti časem Vyměneny  s důvodu opotřebení . Životnost  kolejí +/- 30let záleží na objemu provozu a Míry opotřebení.

Podjezd na Šumbark má nedostatečnou odvodňovací kanalizaci v připadaně silných přívalových deštú nestačí odvádět najímanou dešťovou vodu. Proto je jeden s návrhu úpravy podchodu pro pěší Vyvýšená lávka, která by i v případě zatopení umožnila projít podchod tzv. suchou nohou.