Podpora demolice havířovské haly

Quoted post


Nepřihlášený uživatel

#137 Re: Re: jsem pro zbourání ČD

2014-12-23 20:45

#136: don-tom - Re: jsem pro zbourání ČD 

Tak Podle vás bychom potom měli zbourat většinu staveb v ČR, protože patří do skupiny _veteráni_ .
 Jak můžete srovnávat životní cyklus  novodobého Automobilu, který je už od výroby vytvořen tak, že je to kompromis mezi výrobními náklady,životností,váhou,cenou. Se stavbou na které byly použity kvalitní materiály, proto aby dlouho sloužila.

To jsem ještě opomenul zkutečnost, ze ti opravdoví automobiloví veteráni. Mají mnohem vyšší hodnotu než ty vaše moderní dopravní prostředky Patřící většinou do skupiny použij a zahoď po kterých ta toužíte . 
Váš komentář je jen dalším potvrzeni toho, že jste jen zabedněný Egoista, který ignoruje cenné hodnot minulosti.

Odpovědi

don-tom

#138 Re: Re: jsem pro zbourání ČD

2014-12-24 13:47:20

#137: - Re: Re: jsem pro zbourání ČD 

 Velká většina nádraží z dob mocnářství byla v 60., nebo 70. letech rekonstruována, dostavována nebo stržena, aby se mohly postavit nové nádražní budovy. 

I špičková budova Wilsonova nádraží prostě musela být v 70. letech rozšířena. Naštěstí tato vlna bourání NEPOSTIHLA nádraží Svinov (tehdy nazývané Svinov/Vítkovice), došlo ke stavbě "odbočky Odra" a výstavbě nádraží pro rychlíky, lůžkové a lehátkové vozy právě ve Vítkovicích.

Lidé nechtějí v MS kraji bydlet, protože se tu neuživí. Chtějí hezké funkční nádraží, ne muzeum. A tak je správné, že se i nádražní budovy zmenšují, nebo ruší. Ostatně mrtvá nádraží v Orlové, v Karviné (Stalingradě) by zasloužila péči, kterou jim však zatím nikdo nevěnuje. Nádraží ve Vítkovicích a na Šumbarku jsou jako pacient s rakovinou. Každý se mu bojí říct, že vyhlídky jsou mizerné. Může důstojně zemřít, nebo najmout děvky, pořádat slavnosti.

 

Že se vám tento přístup nelíbí-to je bohužel čistě váš problém. 

 

Jinak napsal jsem, že by se měla zbourat právě tato stavba, protože právě na tento druh staveb (nádraží) jsou kladeny stále nové a nové požadavky a funkčnosti.

Na rozdíl od obytných staveb, které dokáže navrhnout každý Lojza, architektura nádraží je náročná disciplína, kterou zvládají jen někteří.

 

don-tom

#141 Re: Re: jsem pro zbourání ČD

2015-01-07 14:50:48

#137: - Re: Re: jsem pro zbourání ČD 

Nemyslím si, že se ČD podaří tuto budovu prodat SŽDC za 1,5 miliardy korun jako opravdového veterána. ČD bude ráda, když se před prodejem samovolně nerozpadne.

Jinak raději živý egoista, než oběť tohoto "skvostu".