Praha 1 trpí - petice proti uzavírání Smetanova nábřeží

Quoted post

Občan Starého Města

#11

2013-10-16 11:43

"Pokud jedu za prací z Proseka na Smíchov, stačí mi dostat se tam ... nevidím rozdíl v těchto myšlenkách. V prvním případě tranzit (například) osmičkou a devítkou, ve druhém případě tranzit jedničkou. Ukážete mi rozdíl?"

Rád. Přes Prahu 1 nevede dálniční komunikace typu městský okruh, dokonce ani dálniční tunel tu nemáme. Smetanovo nábřeží, natož Malá Strana nebyly na takové objemy dopravy nikdy projektované.
Další rozdíl je v tom, že střed města je logicky dopravně nejfrekventovanější, protože lidem z okrajů stojí v cestě. Proto se staví ty okruhy, aby autisti přes centrum nejezdili...

Odpovědi


Nepřihlášený uživatel

#12 Re: #11

2013-10-16 11:56:55

#11: Občan Starého Města -

No vždyť jo, nakonec jste si sám odpověděl. Takže se shodneme, že problémem dopravy ve městě je (seřazeno podle závažnosti):

a) tranzitní doprava z mimopražských do mimopražských destinací

b) denní parkování mimopražských

c) parkování a tranzitní provoz Pražáků navzájem.

Co takhle nejprve řešit (ale řešit, ne jen tupě a sebestředně zakazovat) podstatnější problémy, tedy a) a b), a teprve potom, pokud vůbec bude potřeba, řešit c)? Jdete na to z opačného konce, a to není cesta k cíli.

Podle mého názoru, důsledným řešením bodů a) a b) by zrovna např. v centru Prahy poklesla intenzita dopravy na dobrou polovinu.

Jak tyto věci řešit, popisuji o pár příspěvků výše, nemusím to opakovat, že? Já přirozeně fungující, konstruktivní návrh přináším, vy přicházíte s represí, zákazy a omezováním, bez ohledu na potřeby ostatních. Inu, každý máme nějaký názor na to, jak by měl svět fungovat...