Záchrana dráhy Mutěnice-Kyjov


Nepřihlášený uživatel

/ #134 Re: Re: Re: Re:

2012-01-21 18:52

#128: - Re: Re: Re:

A ptal jsem se, kdo mi zaručí, že bude garatovaný přestup, pokud by se obnovila lokálka, ale vy asi neumíte číst, tak hlavně, že umíte číst JŘ, nic jiného stejně asi neděláte..

Garantovaný přestup je ten, u kterého není ani jedna z těchto značek, to znamená tvůrci JŘ, KORDIS, jestli jste tak krátkozraký a nedomyslíte si to, vaše chyba. Samozřejmě, pokud někoho nenapadne poslat vlak o 2 minuty dřív, než přijede vlak ze směru Veselí, Brna ale zas tak tupý doufám nejste aby ste úpchppil, že v tomto případě ten přípoj opravdu nebude... Bohužel vy v tom JŘ číst neumíte, jinak by ste se nepta na ltakové kraviny :D

Až mě to zavádí k tomu, jestli jste vůbec někdy jel vlakem, protože tohle by ste MĚL vědět...

A snad přechod na vlakáču je ještě výhodnější než z busáku na zastávku, tak snad nebude tvrdit, že bus je nevýhodný protože není garantovaný přestup z busáku na zastávku, když mám přímo přestup na vlakáču. Ale tak aktivisti si vždy vyberou jen to, co se jim hodí...

Tak mě ukažte, jak se dostanete pozdějším spojem než který je v 6:50 v Kyjově na žel. zast. Kyjov zastávka, když chcete přestoupit na Sp 1722? A to v průběhu celého dne co týče Sp kromě těch 2 spojů, které zajíždí na vlakáč?

A asi byste měl jezdit častěji vlakem, osobákem do Brna jezdí z Kyjova opravdu dost lidí..

To vím, a kolik jich přestupuje ze Svatobořic - Mistřína?

A to vaše zdůvodňování, že lidi nejzedili protože nebyl přípoj je docela směšné,

Možná, mě zace příjde směšný kec: „Tím by stejně nikdo nejel“

V každém případě cestovali lidé i směr Uherský Brod, a málo jich nebylo ;)