Petice na podporu ústavní stížnosti proti inkluzi


Nepřihlášený uživatel

/ #69

2016-03-11 16:42

Vážení!!!!!Rozhodně nesouhlasím s inkluzí, ten kdo ji vymyslel a navrhl, zajisté nemá žádné ponětí o režimu a vzdělávání dětí s lehkým a středním mentálním postižením.Mělo by to znamenat, že každé dítě pak dostane svého asistenta po vřazení do běžné třídy na základní škole?? ?????Jak to bude vypadat, když v běžné třídě bude několik ped. asistentů? Prosím Vás, jsem učitelka s dlouholetou praxí s dětmi s lehkým a středním mentálním postižením a dobře vím, jak obtížně se vyučuje a vedou se děti k tvořivému přístupu ke vzdělání a společenskému chování.Je to trať na předlouhý čas. Určitě ponechme děti s lehkým a středním mentálním postižením ve svých speciálních a praktických školách.Tam mají možnost zažívat své dílčí úspěchy a nestavme je do srovnávání s dětmi v běžné základní škole. V současné době učím na běžné základní škole a mám několik žáků s vývojovými poruchami učení, kombinované s těžkým stupněm ADHD, taktéž mám ve třídě několik žáků má IVP. Práce mne baví a zajímá i přes velkou náročnost, která je kladena na mou odolnost . Podporuji s čistým svědomím a vědomím duševní růst a všeobecné znalosti každého mého žáka.Moje práce mne naplňuje. Prosím Vás, dbejme na kvalitu a podnětného klima třídy při jakéhokoliv typu vzdělání našich dětí. A ten , kdo navrhuje inkluzi, kolik let učil na jakémkoliv typu škol? ŽE by opět někdo chtěl uplatnit svou teorii inkluze , bez ověření ve své školní praxi?To mne tedy velmi zajímá .Budu potěšena, když se mi dostane odpovědi.S pozdravem. Mgr. Sylva Doleželová ( podám více pádných argumentů proti inkluzi)