Petice na podporu ústavní stížnosti proti inkluzi
![]() Anonymous |
/ #58 Re: Re: Re:2016-03-10 19:50Jo tak ČOSIV už pro jistotu sčítá úplně všechno, tak to potom jo. A takové zevšeobecňování vám nevadí? Podíl dětí integrovaných do běžných tříd se u různých diagnóz diametrálně liší: zatímco u dětí s poruchou učení, poruchou chování nebo tělesným postižením se se zdravými dětmi učí kolem 90 procent školáků, u mentálních a kombinovaných postižení je to pouhých 10 procent. Autisty se daří do běžných tříd zapojit asi v 40 procentech případů. Takto postižených dětí je totiž výrazně víc než těch 12 tisíc, které trpí lehkou mentální poruchou. Podle čísel ministerstva zdravotnictví loni trpělo různými druhy postižení 74 tisíc dětí. Pro srovnání, všech dětí ve věku pro základní školu bylo loni 828 tisíc. V následujícím grafu se můžete podívat, kolik dětí v Česku trpí danou poruchou a jakou část z nich se daří integrovat. Zdroj: Statistická ročenka Ministerstva školství ČR - graf nelze vložit, je v článku - rozhlas.cz - Před pěti lety chodila většina postižených dětí do speciálních tříd. dál - problémy ve školství plynou z nedostatku financí především na asistenty, proč je tedy nutné rušit přílohu o vzdělávání žáků s LMP? Co to má společného s financováním? dál - v první fázi se nebudou počítat ani tak počty násilně přeřazených, jako počty zázračně uzdravených - už tu máme první vlaštovky : "Dnes k nám na školu totiž dorazil papír s výsledky vyšetření žáka 6. ročníku - těžkého dyslektika, který je od druhé třídy integrován. V podkladech za školu jsme uvedli, že by měla integrace pokračovat ovšem i s asistentem, protože žák výuku češtiny a angličtiny bez asistence nezvládá, přitom v matematice je dvojkař. Bez schopnosti číst má samozřejmě také problém v naukových předmětech. Výsledek - vyřadili ho z integrace, o asistentovi prý nemůže být ani řeč. Nevím, jaké mají pracovníci PPP poraden befely shora, ale vypadá to, že peněz od září nebude dostatek a tudíž mají nařízeno asistenty šetřit. Zřejmě je budou přednostně přiznávat LMP žákům, kteří jsou ovšem na 2. stupni ZŠ již ve fázi nevzdělavatelnosti, a dyslektická děcka, která při patřičné pomoci vzdělavatelná jsou, na to doplatí." - k uvedení jména nemám v tuto chvíli souhlas dál - Dobrý den, v úterý jsem byl na semináři s názvem „ŠVP máme a co dál“. Lektorem byl Mgr. ........ Noo v zásadě řekl, že se ŠVP měnit zásadně nebudou. Dokonce to, co všichni očekávali, že budou muset do ŠVP zapracovat tzv. minimální očekávané výstupy – tak to nee?!!! Ty prý slouží pouze poradenským zařízením k tomu, že budou ve svých zprávách z tohoto vybírat a budou tyto minimální výstupy doporučovat. Opakuji, že škola to do svých ŠVP dávat nebude!! Dokonce jsem měl pocit, že ty minimální nároky tam jsou jaksi zpočátku celé akce, aby byl přechod na spol.vzdělávání jednodušší. Na opakované dotazy některých ze ZŠ, jak tedy ty minimální výstupy uchopit bylo odpovězeno, že to je práce poradenských zařízení a např. tam, kde tyto minimální doporučené úrovně pro úpravu očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření, jak se oficiálně nazývají, nejsou, nebude celý výstup realizován. Stejně jako může být vynechán celý obor – tedy např. cizí jazyk – v zásadě je tedy dle mého počítáno se začleněním mentálně postižených žáků až ke hraně středně těžce mentálně postižených /IQ 50/ a to natvrdo!!! Co mi k tomu dovedlo po semináři je i to, že pan .............. řekl, a svědkem mi mohou být všichni aktéři semináře, informaci o práci poraden. |
|
ŽÁDÁME VYŠŠÍ TRESTY ZA TÝRÁNÍ ZVÍŘAT
PETICE za přejmenování Moskevské ulice v Karlových Varech na počest Jiřího Bartošky
Petice za ochranu Kunratického lesa pro lidi
Výzva k pojmenování železničního terminálu VRT Praha-východ po Janu Kubišovi
Trest členům gangu týrající zvířata v Číně
Výzva vládě k zabezpečení urgentní humanitární pomoci Gaze a dosažení dohody o příměří
Výzva Radě ČT k odvolání generálního ředitele ČT Jana Součka
Výzva vládě Pomoc pro 100+100 dětí z Gazy
Podporujeme Izrael v boji proti teroristům, postoj české vlády je správný
Deklarace zastání se srnčí zvěře
Petice za zabavení majetku ruského teroristického státu v ČR
Chcete něco změnit?
Bude-li člověk mlčet, nic se nezmění. Autor této petice se rozhodl něco změnit a jednat. Uděláte to samé? Zahajte sociální hnutí vytvořením petice.
Vytvořte vlastní peticiDalší petice, které by vás mohly zajímat
Petice za snížení hranice úspěšnosti u didaktického testu z českého jazyka (Maturita 2025)
10226 Vytvořeno: 2025-05-05
PETICE za přejmenování Moskevské ulice v Karlových Varech na počest Jiřího Bartošky
7514 Vytvořeno: 2025-05-08
Petice za prošetření a přehodnocení obtížnosti didaktického testu z matematiky konaného dne 2. května 2025
10040 Vytvořeno: 2025-05-03
Žádost o udělení abolice trestního stíhání příslušníku 601.skss. prezidentem České republiky.
915 Vytvořeno: 2025-05-05
Máte ženy na kandidátkách? A můžeme je vidět? Otevřený dopis leaderům politických stran kandidujících do Parlamentu ČR
863 Vytvořeno: 2025-04-29
PETICE ZA ZRUŠENÍ POVINNÝCH TELEVIZNÍCH A ROZHLASOVÝCH POPLATKŮ
24683 Vytvořeno: 2021-12-22
ŽÁDÁME VYŠŠÍ TRESTY ZA TÝRÁNÍ ZVÍŘAT
127596 Vytvořeno: 2025-02-11
Petice za snížení hranice úspěšnosti u didaktického testu z anglického jazyka (Maturita 2025)
450 Vytvořeno: 2025-05-05
Petice za zpřísnění podmínek pro podmíněné propuštění pachatelů zvlášť závažných trestných činů
451 Vytvořeno: 2025-05-04
Řešte neustálý hluk a porušování nočního klidu ze strany hostů A&O Hostelu v Praze - Malešice
312 Vytvořeno: 2024-04-30
Petice za snížení hranice úspěšnosti u didaktického testu z německého jazyka (Maturita 2025)
119 Vytvořeno: 2025-05-08
Řízení jezdecké činnosti v Netlukách
130 Vytvořeno: 2025-05-04
skatepark Litvínov
109 Vytvořeno: 2025-05-09
Sky Shield pro Ukrajinu - otevřený dopis předsedovi vlády České republiky
87 Vytvořeno: 2025-05-08
Petice za prošetření a přehodnocení obtížnosti didaktického testu z anglického jazyka konaného dne 2. května 2025
73 Vytvořeno: 2025-05-05
Vraťte vlaky na Dobříš!
911 Vytvořeno: 2025-02-26
Za ochranu práv a psychického zdraví českých dětí
3856 Vytvořeno: 2024-07-23
Petice na podporu svobody projevu a proti trestnímu stíhání Tomia Okamury
55 Vytvořeno: 2025-05-05
Petice za řešení problému přemnožení much v obci Prosenická Lhota a jejích částech.
54 Vytvořeno: 2025-05-05
Petice za snížení hranice úspěšnosti u didaktického testu z anglického jazyka (Maturita 2025)
50 Vytvořeno: 2025-05-05