Kokorinska draha 076

Drahuna

/ #41 Re:

2014-10-02 21:44

#9: -  

 Vážený pane Toušku, plně s Vámi souhlasím, dnes se ruší naneštěstí jedna trať za druhou a vše se přizpůsobuje a buduje nikoliv pro lidi, ale pro auta. Je mi nanic z budování dalších a dalších kilometrů dálnic na úrodné ornici, která se tvoří po věky a s kterou se dnes zachází naprosto macešsky. Pro osobní dopravu je podstatné hledisko rychlosti dopravy jedince z bodu A do bodu B (pokud možno co nejkratší cestou). Jedno, co vše přitom nenávratně zmizí... V zemi, jako je ČR, s tak skvěle vybudovanou sítí železničních tratí je zcela zbytečné budovat další a další silnice pro auta a kamiony. Jako tranzitní země (pokud se nechceme všichni udusit či zajít na rakovinu, způsobenou exhalacemi ze silniční dopravy), bychom se měli spíše urychleně snažit přesunout tranzit na plošiny vlaků a celkově se věnovat hlavně opravám tratí a snaze pomocí osvěty cestující veřejnost přesunout z auta či autobusu do vlaku. Má to totiž spoustu kladů - mj. i z psychologického hlediska. Ale to by nesměla asi existovat betonářská lobby a také by náš stát nesměl tak (skoro) výhradně spoléhat na automobilový průmysl !! Přeji Vám hezký podzim !