Jednosmerky Lesni ctvrt Zlín


Nepřihlášený uživatel

/ #4

2014-07-18 05:40

Dobrý den, posílám několik bodů, které by mělo město řešit:
1. Desítky let se v této oblasti jezdilo bez zásadních dopravních problémů
2. Úpravou je přetížena ulice Štefánikova a v dopravní špičce je problém na ni vjet z jednosměrných ulic, případně na ně odbočit vlevo. Veškerý provoz z této oblasti je při současné úpravě sveden na tuto ulici a způsobuje nebývalé komplikace.
3. Příjezd vozidel záchranných složek do mnoha lokalit je nutný v protisměru, což je jednak velmi nebezpečné pro řidiče jedoucí v jednosměrce a navíc dojde k zablokování jednosměrky po dobu záchranné akce.
4. Pokud v oblasti zastaví vozidla záchranných složek, na mnoha místech zabrání průjezdu dalších vozidel a jsou nuceni se otáčet nebo couvat v jednosměrné ulici.
5. Spojovací ulice (například Spojovací a Pod Vrškem), ve kterých je z důvodu této úpravy podstatně hustší provoz jsou v dezolátním stavu a prostor mezi stojícími auty a krajnicí nedosahuje předepsané 3 metry. Tyto ulice jsou velmi špatně průjezdné.
6. Díky této úpravě najezdí obyvatelé této oblasti ročně stovky km navíc. Toto je jednak finančně náročné pro majitele vozidel a navíc to zatíží ovzduší města Zlína dalšími zplodinami z výfukových plynů.
7. Je reálný předpoklad, že při sněhové kalamitě tato oblast dopravně zkolabuje.
8. Úprava komplikuje život stavebníkům v této oblasti, kdy dovoz materiálu nákladním autem, jeřáb apod. zablokuje průjezd jednosměrkou.
9. Úpravou nedošlo k navýšení počtu míst pro parkování vozidel v této oblasti.
10. Pokud řidič nenajde místo na konce jednosměrky, znamená to pro něj cca 1 km navíc, průjezd ulicí Štefánikovou atd.
11. Pokud budete upozorňovat na zákon 361/2000 § 25, proč ho neuplatňujete v ostatních lokalitách Zlína, kde jsou ulice stejně široké?