Petice za transparentnost a zlepšení služeb KaM UK


Nepřihlášený uživatel

/ #73 Nový student

2013-10-24 17:27

Na UK studuji teprve pár týdnů, přesto mne podmínky, panující v menze a na kolejích děsí. Kupříkladu oběd v menze na Albertově vyjde stejně draho, jako menu v menší hospůdce, kvalita i velikost porcí je srovnatelná, jenže menza má řádově větší obrat, suroviny objednává hromadně,... zkrátka bych za své peníze očekával víc, vždyť i na střední škole dokázali za méně peněz uvařit vydatnější a lepší jídla. Co se týče možností výběru, osobně jsem spokojen. Podávání piva je sice zvláštní požadavek (ostatně ani to kafe bych si mezi dalšími 200 lidmi pořádně nevychutnal), ale kdyby menza mohla čas od času fungovat jako klub, rozhodně by neprodělala :)
Ohledně koleje zažívám nějaký ten menší šok prakticky každý den. Nechápu například, proč do uváděné ceny za ubytování nejsou automaticky zahrnovány platby za lednici, i tu konvici bych ppovažoval za samozřejmost. Jen tak mimochodem, dnes jsem si půjčoval lux a zjistil jsem, že ten starý krám mne nyní vyjde na 10 Kč/hodinu, tedy 2x dráž, než tomu bylo před týdnem. I ostatní platby za využívání spotřebičů stouply, a to v naprosté tichosti, bez oznámení na webu, nástěnce, upozornění e-mailem, prostě nic. Ve výčtu věcí, s nimiž se necítím spokojený, by se dalo pokračovat, ale beztak je všechny znáte.

Shrnutí: audit ano, podrobné zprávy o hospodaření ano (a přehledné, z výroční zprávy UK se totiž nedozvíte nic podtatného), zlepšení komunikace se studenty NUTNÁ. Potom můžeme efektivně řešit ostatní "drobnosti", jako nesmyslné ceny apod.