Praha 1 trpí - petice proti uzavírání Smetanova nábřeží


Nepřihlášený uživatel

/ #88

2013-10-02 20:00

Á tady je opět dojemná péče o obyvatele Prahy 1, bez aut dojížděčů se prý ani nanají a přestane jim téct teplá voda...
Takže ty kolony co jsou každý pracovní den na Smetanově nábřeží táhnoucí se po celém břehu Vltavy, ve Valdštejnské, Letenské, Karmelitské až na Újezd, to je vlastně daň za civilizaci, abych se já najedl a fungovala kanalizace na Praze 1.
Trochu rozumu do hrsti, Praha je extrémně centralizovaná, většina lidí pracuje v centru. A pokud chceme, aby auta používali ve městech jen ti kteří musí, pak cesta vede ve změně systému parkování - omezení míst abonentů, investice do P+R a MHD a uvolnění místa pro bezmotorovou dopravu. Pokud někdo něco potřebuje odvést autem, beze všeho, ale ať zaplatí tržní cenu za parkování. Ne že jako prase to hodí na chodník případně do druhé/třetí řady a zapne trojúhelník.

Ano, objížďka je delší, přibližní pí krát než cesta středem. Ovšem je plynulejší a vede mimo zastavěné území v tunelu, takže škodí mnohem méně. Od toho ty tunely jsou...

Polokruh mají třeba ve Vídni nebo v Curychu. V Praze je dostatek kapacitních komunikací a výstavba dalších nic neřeší. Blanka se staví v podstatě proto, aby se humanizovala magistrála, ideálně aby se zrušila a Praha 2 zase vypadal normálně.

Problém Prahy 1 je, že tu žije méně než 3% obyvatel Prahyí, ale celá Praha a dokonce delegace z ČR nám chtějí diktovat, jak si tu máme organizovat dopravu a parkování. Tohle ale není demokracie, nýbrž válcování.