Против Отпадането на ПСИХОЛОГИЯТА като Учебен предмет и за Тренинги за социално-емоц. умения в уч-ще
Téma diskuze bylo automaticky vytvořeno Против Отпадането на ПСИХОЛОГИЯТА като Учебен предмет и за Тренинги за социално-емоц. умения в уч-ще
Nepřihlášený uživatel |
#512016-02-17 22:38Мисля ,че децата ни имат нужда от разговори със специалисти психолози. |
Nepřihlášený uživatel |
#522016-02-18 10:15Много е важно психологията да се изучава като САМОСТОЯТЕЛЕН учебен предмет (тя е отделна наука от втората половина на 19-ти век), защото дава ценни знания на юношите за тях самите и за другите хора. За реалния интерес към психологическото познание свидетелства фактът, че психологията от години е на първо място като най-желана специалност в СУ "Св. Климент Охридски", при това като изразено първо желание на кандидатстващите. Нека "реформата" се съобрази със съвременното развитие на науките, а не връща образованието 100 години назад! |
Nepřihlášený uživatel |
#532016-02-18 10:38Смятам, че психологията трябва да се изучава като самостоятелен предмет, а не като раздел от У.П. Философия. Смятам, че децата от малки трябва да се запознаят с въпросите на душевността и психическото и емоционалното здраве и равновесие. Психологията не е равнозначно с философия, както ни беше налагано и втълпявано десетилетия наред в училище. Желая ние, бъдещи и настоящи психолози, да получим полагащото ни се място в обществото, което значи и в детските градини,училищата и ВУЗ-овете не само като педагогически съветници, но и като ясно регламентирана и регулирана професия и занятие за помощ и подкрепа на личностно, индивидуално ниво, така и групово при необходимост . |
Nepřihlášený uživatel |
#542016-02-18 10:48Подписмам, защото вярвам че изграждането на емоционално зрели личности следва да бъде приоритет в образованието. Социалните умения, които могат да се отработват в часовете по психология, са незаменими за настоящия и бъдещия живот на децата. |
Nepřihlášený uživatel |
#562016-02-18 13:33Изучаването на психология в училище ще помогне на учениците да преодоляват по-лесно всякакво агресивно поведение и ще им даде възможност да се отнасят с разбиране ( емпатия) към хората. |
Nepřihlášený uživatel |
#572016-02-18 14:06Мисля, че психологията е един от най-важните предмети, които трябва да се изучават и в училище, и в университета. |
Nepřihlášený uživatel |
#582016-02-18 15:48Подписах петицията, с цел да се предотврати отново едно крайно некомпетентно решение на МОН. Когато се вземат решения относно образованието по конкретна дисциплина в случая с психологията МОН е задължително да потърси и се съобрази с мнението на ВИСОКО КВАЛИФИЦИРАНИТЕ специалисти от гилдията, които знаят как това трябва да се случи, както е написано в декларацията. |
Nepřihlášený uživatel |
#592016-02-18 19:11Защото е очевадно недомислието българските юноши да нямат възможността да получат познания и лични преживявания, опит и възможност за поглед към себе си и към другите с помощта на професионалисти-психолози. Недопустимо е да не отговаряме навреме и достатъчно адекватно на естествения им интерес към човешката личност и взаимоотношенията между хората. Всички знаем колко имаме нужда да отговорим на техните потребности. Остава само да действаме. |
Nepřihlášený uživatel |
#602016-02-18 20:24Защото в днешно време все повече се множат фитнес залите и аптеките... извайваме и лекуваме телата си, душите и психиката са болни... Прекрасни сме на външен вид, дори парите да стигат - пак сме нещастни, защото сме объркани, неосъзнати... Не разбираме себе си... не знаем какво ни е нужно...
|
Nepřihlášený uživatel |
#612016-02-18 21:23Psixologiata se doblijava poveche do medicinata i po nikakav nachin ne moje da se vmestva pri filosofiata! Koito predlaga tozi absurd e nevej! |
Nepřihlášený uživatel |
#622016-02-19 04:24Защото психологията е тази наука без която не могат да бъдат създадени адекватни учебни програми.Тя дава научен подход за образованието,съобразен с възрастовото развитие и когнитивните способности през всеки един период от живота на ученика.Има още хиляди основания свързани все с личностното развитие на човека, защото психологията е единствената наука,която се ангажира да работи с човешката душевност(психика) и да я моделира.Затова смятам,че не само не трябва да се премахва,но да се изучава в пъти повече.Правилно предложена тя задава положителна перспектива в човешките взаимоотношения, като стимулира емоционалната и социална интелигентност, толкова необходима за всяко общество. |
Nepřihlášený uživatel |
#632016-02-19 07:06КАто психолог подкрепям петицията, защото ежеднвено работя с деца и семейства в риск и виждам огромните пропуски в подготовката на родителите за най-важната роля в живота им, както и проблемните отношения на нашите деца с връстници, възрастни, институции. Като родител искам моето дете да расте в една по-цивилизована и нормална държава, в която хората още от първия училищен ден (в случай, че вкъщи са пропуснали да го направят) се учат не само да четат и пишат, но и да разбират себе си и другите. |
![]() Anonymous |
#642016-02-19 07:40Подписах тази петиция, защото хората трябва да имат елементарна психологическа култура и тя да се възпитава от ранна детска възраст. |
Nepřihlášený uživatel |
#652016-02-19 09:01По-добре късно/ надявам се не безвъзвратно/ отколкото никога, се вземат адекватни решения за бъдещето ни. |
Nepřihlášený uživatel |
#662016-02-19 09:02Подписвам се с цялата отговорност на гражданин на РБ , живеещ, учещ и развиващ се в тази държава! Повечето ми съученици избраха пътя към чужбина, за да създадат кариерата си и да изградят живота си, макар аз също да имах тази възможност, упорито (може би малко наивно) вярвам , че тук има потенциал за развитие на нови пазари, внедряване на ефективни системи и събуждане на икономиката, надявам се да не бъда подлъгана от идеалистичните си представи за бъдещето си тук! Психологията е ключов фактор за изграждането на личността , за оформянето на социалните принадлежности и отговорности на човек, тя трябва да присъства в начален етап на обучение и да бъде приложена като инструмент за ефективни и работещи програми до края на гимназиалния етап. Психологията изгражда нашето самосъзнание! |
Nepřihlášený uživatel |
#672016-02-19 11:46Давам своя подпис в подкрепа на петицията, защото съм твърдо убедена, че изучаването на психологията е изключително полезно и необходимо за всеки човек, а за съвременната израстваща личност - просто наложително. Знанията за себе си, подпомагането на процеса на намирането на собствените устои и разбирането на другите в нашия социален свят, са безценно богатство, което може да се получи в училище. Уважаеми управляващи, СЪХРАНЕТЕ възможността ПСИХОЛОГИЯТА да помага още в училище. Проявете далновидност - чуйте ни и ни подкрепете! |
Nepřihlášený uživatel |
#682016-02-19 13:22Защото преподавам тази дисциплина и виждам големия интерес от страна на учениците и техните родители към темите и проблемите, който науката им предоставя.Ако ние ги лишим от психологическите знания бихме затруднили изграждането на съвременната млада личност. |
Nepřihlášený uživatel |
#692016-02-19 20:07Основната цел на съвременното образование би следвало да е личностното изграждане на младия човек. С решението си за отпадане на предмета "Психология" и сливането и с "Философията", МОН показва, че цели да изгражда "дървени философи", а не зрели, автономни и активни личности. |
Nepřihlášený uživatel |
#702016-02-19 22:12Мисля си, че психология, по различен начин, разбира се, е необходимо да започне да се изучава още в детската градина. |
Tento příspěvek byl odstraněn jeho autorem (Zobrazit podrobnosti)
2016-02-20 02:34- Date of removal: 2016-02-20
- Důvod odstranění:
Беки Nepřihlášený uživatel |
#722016-02-20 10:54Аман от глупави действия. А това да се свързва с философията не знам как може да се коментира. Ако някой може да ми каже каква е връзката между психилогия и философия? И трагичното е, че това се ражда в мозъците на педагози. Поне на тях трябва да е ясно, че психологията е важна част от педагогическият успех. |
Nepřihlášený uživatel |
#732016-02-20 12:22Обучението по психология и провеждането на редовни психо-емоционални тренинги като образователно-възпитателна форма биха подобрили не само образователният процес в училище, но и биха приучили децата на психо-поведенческа и емоционална стабилност. Това непременно рефлектира на първо място в личната и себеоценка, способност за поемане на отговорност, а и не на последно място - здравето им. Едва ли децата биха се интересували от история на психологията, от гещалт или от бихевиоризъм, но със сигурност, биха се впечатлили от богатата поведенческа гама и с удоволствие биха преоценили сфери на междуличностните и обществени взаимоотношения. Това е предметът и моделът, чрез които може да се работи с децата върху морално-ценностна и нравствената им ориентираност. психолог-психотерапевт Мая Златева, Добрич., тел. 0876548100 |
Nepřihlášený uživatel |
#742016-02-20 15:38Защото обучението по психология съдейства не само за добиване на важни знания за човека, а и дава възможност за осъзнаване значимостта на психичния живот, за самоанализ и личностово развитие. |
|
ŽÁDÁME VYŠŠÍ TRESTY ZA TÝRÁNÍ ZVÍŘAT
PETICE za přejmenování Moskevské ulice v Karlových Varech na počest Jiřího Bartošky
Výzva vládě k zabezpečení urgentní humanitární pomoci Gaze a dosažení dohody o příměří
Výzva Radě ČT k odvolání generálního ředitele ČT Jana Součka
Sky Shield pro Ukrajinu - otevřený dopis předsedovi vlády České republiky
Výzva vládě Pomoc pro 100+100 dětí z Gazy
Deklarace zastání se srnčí zvěře
Petice za zabavení majetku ruského teroristického státu v ČR
Trest členům gangu týrající zvířata v Číně
Petice za ochranu Kunratického lesa pro lidi
Chcete něco změnit?
Bude-li člověk mlčet, nic se nezmění. Autor této petice se rozhodl něco změnit a jednat. Uděláte to samé? Zahajte sociální hnutí vytvořením petice.
Vytvořte vlastní peticiDalší petice, které by vás mohly zajímat
SAVE STALIN
2435 Vytvořeno: 2025-06-24
ŽÁDÁME VYŠŠÍ TRESTY ZA TÝRÁNÍ ZVÍŘAT
132527 Vytvořeno: 2025-02-11
PETICE ZA DOŠETŘENÍ ZMIZENÍ ALEXE BURKOVA
493 Vytvořeno: 2025-06-26
Petice studentů proti nevhodným podmínkám ke studiu na Střední škole sociální péče a služeb v Zábřehu na Moravě
521 Vytvořeno: 2025-06-21
Petice za zachování kulturního prostoru STALIN na Letenské pláni
190 Vytvořeno: 2025-06-25
Otevřený dopis adresovaný vedení Slovanského gymnázia Olomouc na podporu Mgr. Silvie Langerové
152 Vytvořeno: 2025-06-25
Petice za zachování Paní učitelky Hudečkové na naší škole
116 Vytvořeno: 2025-06-22
Petice za setrvání šéftrenéra přípravek pana Tomáše Hájka
95 Vytvořeno: 2025-06-21
Deklarace zastání se srnčí zvěře
2859 Vytvořeno: 2024-08-23
PETICE ZA ZRUŠENÍ POVINNÝCH TELEVIZNÍCH A ROZHLASOVÝCH POPLATKŮ
26556 Vytvořeno: 2021-12-22
Petice veřejnosti, rodičů žáků a bývalých žáků ZUŠ Biskupská 12, Praha 1
143 Vytvořeno: 2025-06-14
Žádáme prezidenta, aby odmítl ratifikaci Vatikánské smlouvy
53 Vytvořeno: 2025-06-07
Petice za zachování sdílených elektrických koloběžek v Praze a nastavení vhodné regulace
329 Vytvořeno: 2025-04-30
Petice za zpřísnění podmínek pro podmíněné propuštění pachatelů zvlášť závažných trestných činů
754 Vytvořeno: 2025-05-04
Petice za zachování Paní učitelky Šamonilové Moniky, která učí ES 2 na Střední odborné škole Třineckých železáren
29 Vytvořeno: 2025-06-28
PETICE RODIČŮ ŽÁKŮ PJZŠ HORÁČKOVA K SITUACI NA ŠKOLE
277 Vytvořeno: 2025-06-18
PETICE ZA ZLEPŠENÍ PODMÍNEK NA WORKOUTOVÉM HŘIŠTI V HABARTOVĚ
26 Vytvořeno: 2025-06-29
Petice proti výstavbě soustavy větrných elektráren na Žulovsku a Javornicku.
2016 Vytvořeno: 2025-05-15
Za trestní postih hanobení zvířecích ostatků a důstojné zacházení po smrti
5989 Vytvořeno: 2025-05-20
Petice proti používání herbicidních postřiků ve městě Zlín.
163 Vytvořeno: 2025-06-19