MANIFESTAČNÍ PETICE ZA ODSTOUPENÍ PREZIDENTA MILOŠE ZEMANA


Nepřihlášený uživatel

#33401 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-01-18 19:31

#33396: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Havlfluse,jdi na US ambassy ať ti strčí červenou kartičku mezi zuby,dají ti banán  a budeš hýkat blahem

Tento příspěvek byl odstraněn jeho autorem (Zobrazit podrobnosti)

2015-01-18 19:37



Nepřihlášený uživatel

#33403

2015-01-18 19:37

Topolánek má teplé místečko u oligarchy Křetínského. Křetínský poslal Krnáčové žádost o odkup Pražských služeb-je totiž vyhlášený tendr na další leta na odvoz odpadu v Praze za miliardy- no a všechno to jistí estébák a oligarcha Babiš, roztomilé, že ANO????

Jenom chudák Gross si nemůže své nakradené miliony užívat jak by chtěl, postihla ho vážná nemoc, ale což, obrátil se prý k Bohu a všeho lituje, hlavně, že lhal lidem!!! Také úsměvné.

Nu a náš bohorovný vůdce Zeman, ten chce aby každý byl tam, kam patří, takže opilci patří na protialkohol.odd., blázni do Bohnic, takže se tam může ta kreatura odebrat, bude zajisté mezi svými šťastný!!!!

 

 

Demokrat

#33404 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-01-18 19:40

#33401: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Není vám rozumět soudruhu. To nemůžet útočit na nás soudruhy V.I.Putinovce, to si to musíte rozdávat se soudružkou Semelové, tak dá opravdu každému soudruhovi, je nositelkou čestného titulu hrdinka komunistických postelí. 


Nepřihlášený uživatel

#33405 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-01-18 19:47

#33404: Demokrat - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 opakuješ to vole pořád  dokola,maš  v hlavě verklík,chybí ti mozeček ?


Nepřihlášený uživatel

#33406 Re: Re: Re: Re: Re: Re: My máme taky právo na slušný život pane prezidente! :O

2015-01-18 19:49

#33399: - Re: Re: Re: Re: Re: My máme taky právo na slušný život pane prezidente! :O 

 Jeste jednou Vas zdravim. Ja skutecne nejsem ani Kacenka, ani Kaca. I kdyz ta pisen nebyla urcena mne, i tak me pohladila po dusi. Preji prijemne odpoledne Vam i Vasi manzelce.


Nepřihlášený uživatel

#33407

2015-01-18 19:53

Psát v téměř posledních dvou letech argumenty proti inkluzívnímu vzdělávání (dále IV) je téměř jistá ztráta času a energie, neboť noviny a časopisy je přestaly otiskovat, jsou vysmívány a pokládány za zpátečnické, jsou označovány za pouhý „kantorský křik“. Inu, snad náš stavovský časopis bude statečnější. Chci reagovat na UN 9/2011, „Vrací se myšlenka…“, ale i na jiné. Je zřejmé, že skupina úředníků na MŠMT, instalovaná bývalým ministrem Liškou, resp. Zelenými, podporovaná různými aktivisty, ale nyní za této vlády oslabená, nehodlá hodit flintu do žita. A také se nabízí otázka, zda stále běží o pedagogické ideály, nebo také o peníze, zakázky, granty a mnoho úřednických míst. Pokusím se vyslovit názor z druhé, učitelské strany, a to bez mlhy pseudoodborných a úřednických floskulí. 
Kdo jsou zastánci a odpůrci IV a co sledují?
Zastánci jsou úředníci, aktivisté, novináři, někteří pedagogičtí teoretici, výjimečně snad i bývalí učitelé, kteří prosazují humanismus pod heslem rovných příležitostí, chtějí svést všechny děti do jediného typu školy, a naučit učitele, jak mají učit. Jejich argumentace do sebe zdánlivě bezpečně zapadá, problém je jen v tom, že většina premis je nepravdivých, neboť tito lidé často neznají ani název typu školy, natož aby znali žáky, obsah učiva nebo dokonce celou problematiku nebo nedej bože sami učili, což lidé z praxe velmi zřetelně vnímají. Také se přihlásila pilotní škola, pochvalující si IV.  Omlouvám se, ale nevěřím v upřímnost a objektivitu jejích tvrzení. Minimálně by mě zajímala standartnost jejího financování.  
Odpůrci jsou učitelé základního školství všech typů, kteří opravdu učí a vědí něco o kantorském řemesle. Vědí také, že smysl má humanismus reálný, nikoli pseudohumanismus verbální. Líbivá hra na rovnost všech se dá na školách ještě provozovat, tím tvrději však absolventi narazí při vstupu do života, když mají být v daném oboru úspěšní. Svěří snad zastánce IV elektroinstalaci ve svém bytě  elektrikáři, vzdělávanému na ZŠ ve fyzice podle individuálně vzdělávacího plánu (IVP)?

Jak bude vypadat IV vyučovací hodina v praxi?
Předpokládejme, že ve třídě bude 25 dětí, z toho bude 1 autista, 1 žák s LMR se svým IVP, 1 žák bez LMR s IVP, jeden žák nadprůměrně nadaný a k tomu 1 žák s výchovnými problémy. To je velmi pravděpodobný scénář a pro učitele znamená práci s pěti skupinami plus nekonečné řešení kázeňských problémů! Jak bude taková hodina vypadat, si každý učitel snadno představí. Ideální koncept předpokládá, že na všechny naukové předměty bude přítomen asistent, jenž bude učivo procvičovat, učit musí ovšem učitel. Všechny skupiny budou tedy nutně zanedbány. A nyní kýžený rozdíl proti školám praktickým: Žák s intelektovým handicapem bude vzděláván podle programu běžné ZŠ, a to individuálně přizpůsobeném. Nebude už se muset vzdělávat podle programu ZŠ praktické!!!  Jaký je v nich rozdíl? Inu, žádný. V obou případech se musí učivo zredukovat a přizpůsobit individuálním možnostem žáka, je třeba počítat s nízkou schopností abstrakce, atd.. A na běžné ZŠ možná ještě víc, nebude tam totiž fungovat kolektivní podpora, bude tam i menší možnost názorného vyučování atd. Ještě k IVP:  Má opodstatnění v případě SPU, jinak je to naprosto nesystémový nástroj, rozmlžující klasifikaci. Do jaké míry se má učivo oklestit? Aby měl žák jedničky, dvojky, trojky nebo čtyřky? Jakou váhu pak vůbec mají tyto známky? Na tuto otázku nemá jasnou odpověď nikdo.

Jaká bude atmosféra v těchto třídách? 
Každý učitel ví, že zařazení postižených do běžné třídy má svá až krutá úskalí. Vcelku dobře lze integrovat žáky s tělesnými vadami nebo s menším smyslovým postižením, kupodivu je však velmi problematická integrace žáka s lehkou mentální retardací, o to včetně „hraničních typů“.  Zůstanou-li tito žáci na ZŠ, stávají se zpravidla předmětem šikany, v nejlepším případě skrývaného despektu. Učivo jako celek nezvládají ani v redukované podobě, neboť jim učitelé   nemohou věnovat příliš času. Žijí ve třídě s cizinci, kdy rozumí sice slovům, ta jim však nedávají smysl. Aby získali uznání, začnou se chovat agresivně, nebo nosit do školy drogy, pornočasopisy apod. Bývají osamělí a nešťastní, mohou mít neurologické a psychické problémy apod. Není důvod si myslet, že v budoucnu tomu bude jinak. Instruktážní filmy, kdy nadprůměrně nadané a mentálně postižené děti se v jedné třídě tváří šťastně a tvrdí, jak je toto soužití vzájemně obohacuje, nejsou prostě pravdivé. Úctu k jinakosti člověka lze dětem vštípit jinak a efektivněji.

Jak se těší na společnou školu děti?
Na naši školu přicházejí děti zpravidla stresované,  s pocitem méněcennosti a s poruchami chování. Zde učivo zvládají, chování se většinou zlepší, dostaví se tak nesmírně cenný úspěch atd. Na naší škole rodinného typu se také naváží opravdová celoživotní přátelství podle klíče mentálního věku, nalezne se zde srozumitelná komunita na celý život. Absolventi pak  přejdou na některé učební obory a v pozitivním případě se v dospělém věku dobře zařadí do společnosti. Za svou dlouholetou praxi na zvláštní, později praktické škole jsem snad nepoznal dítě, které by se chtělo vrátit  na původní ZŠ, a to i přes despekt, trvale přežívající mezi lidmi k tomuto typu školy. Naopak, vzpomínka na dřívější školu je pro mnohé noční můrou, děti se děsí i nabízené spolupráce se ZŠ. 
 
Jaké pravděpodobně budou důsledky IV?
Nevyhnutelným výsledkem bude snížená vzdělanostní úroveň všech žáků. Začnou se profilovat školy více a méně náročné, tedy „lepší“ a „horší“, a potažmo na „romské“ a „neromské“, přičemž. nastane boom těch „lepších“. Pro některé nadprůměrně a podprůměrně nadané žáky bude IV tragedie.

A co zahraničí?
Udávaný příklad severských zemí není přiléhavý, neboť v těchto zemích je zcela jiná školská tradice a kultura, jiný počet žáků ve třídě, učitelů a asistentů, atd. Zato příklad Rakouska je gól do vlastní branky, vždyť právě tam je silný pocit, že „Zelení zničili školství“… Tak či onak, praxe v zahraničí není žádnou zárukou správnosti – vzpomeňme na jiný nezdařený projekt sociálního inženýrství, multikulturalismus, s kterým si nyní velké evropské státy neví rady.

Závěrem:
Přestaňme se bát kritizovat koncepci, která se dosud zdá být tak nedotknutelná, je však produktem minulé vlády a strany, která již není v Parlamentu. My učitelé se nebojme  vyjádřit svůj názor a postoj, neboť jsme to my, kdo dokáže dohlédnout důsledky nezodpovědného idealismu a jsme to my, kteří budeme postaveni do neřešitelných situací. Sklízet trpké plody jednoho nezdařeného experimentu s naší mládeží však budeme všichni.


Nepřihlášený uživatel

#33408 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: My máme taky právo na slušný život pane prezidente! :O

2015-01-18 19:55

#33406: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: My máme taky právo na slušný život pane prezidente! :O 

 Rozumim,muzeme to rici i takhle. Pisen patrila osobe s komentari ktere ja a moje manzelka povazujem za rozumne.  Jmeno v tomto pripade uvedene na teto petici stejne neni podstatne. Prejeme vam dobrou noc.


Nepřihlášený uživatel

#33409 Re: Re:

2015-01-18 19:55

#33389: - Re:  

 drž hubu havloidní hovado


Nepřihlášený uživatel

#33410

2015-01-18 20:03

Výrok prezidenta Miloše Zemana, který pronesl při návštěvě rehabilitačního ústavu v Brandýse nad Orlicí, se včera stal nejpropíranější zprávou dne ve většině českých médií. Až večer ho přece jen překonala zpráva o tom, že belgická policie s největší pravděpodobností zmařila další chystaný útok islámských radikálů.

Zeman dle původních zpráv IDNES a Lidovek pronesl následující výrok: „Nejsem zastáncem názoru, že by děti, které jsou určitým způsobem handicapované, měly být umisťované do tříd s nehandicapovanými žáky, protože je to neštěstí pro oba. Není to žádný rasismus ani preference etnické skupiny, ale děti jsou daleko šťastnější, když jsou v rovnocenné komunitě. Z hlediska duševní pohody je daleko lepší, když budou existovat praktické třídy. Vůbec se mi inkluze nelíbí a jsem proti ní.“

Ostré reakce na tento diskutabilní výrok na sebe nenechaly dlouho čekat a média se začala předhánět ve zveřejňování reakcí, které se navzájem trumfovaly v tom, kdo Zemana nejvíce dehonestuje. „Zeman tímto výrokem znevážil prezidentský úřad,“ prohlásil místopředseda Poslanecké sněmovny za TOP 09 a STAN Petr Gazdík. „Segregování dětí s handicapem je návrat do totality,“ řekla v rozhovoru pro IDNES pedagožka Klára Šimáčková Laurenčíková. Neformálním „vítězem“ pak byl předseda Strany zelených Petr Liška se svým výrokem „Byl jsem šokován cynismem a arogancí prezidenta Zemana, protože se dotkl lidské důstojnosti tisíců dětí, kterým upřel právo garantované ústavou a naší demokratickou kulturou být považovány za rovnoprávné občany naší společnosti.“

Prezidentův výrok opravdu působí na první pohled kontroverzně. Já sám jsem během své dosavadní pedagogické kariéry například učil žáka, který byl na vozíčku, dále žáka, který v dětství prodělal obrnu a tím pádem byly jeho pohybové schopnosti výrazně omezené nebo žáka s poměrně velkým zrakovým postižením. A ve všech těchto případech takto handicapovaní žáci zapadli mezi ostatní žáky velmi dobře, jejich spolužáci k nim měli velmi hezký vztah a všichni handicapovaní také úspěšně složili maturitní zkoušku.

Na druhou stranu ale dávám prezidentovi za pravdu v tom, že není rozumné, pokud má být do třídy v běžné základní škole začleněn například žák, který je postižený mentálně, případně je to velmi silný autista. V těchto případech takové násilné začleňování mezi běžné žáky škodí především samotnému handicapovanému žákovi, ale i jeho případným spolužákům, neboť každý učitel pak musí výuku v takové třídě logicky upravit tak, aby měla i pro handicapovaného žáka smysl. Je to stejně nesmyslné, jako kdyby handicapovaný atlet trénoval se zdravými a měl se s nimi měřit v dosahovaných výkonech.

Je však na výroku prezidenta opravdu zřejmé, že jím měl na mysli děti s jakýmkoliv handicapem? Já si tím jistý nejsem a utvrdilo mě v tom i sledování včerejšího pořadu Události, komentáře na ČT24. Hosty moderátora Borka zde byli současný ministr školství Marcel Chládek, bývalý ministr školství Petr Fiala a odborný konzultant společnosti EDUin Tomáš Feřtek. A ministr Chládek zde řekl velmi podstatnou informaci: během včerejška mluvil s prezidentem Zemanem telefonicky a ten mu vysvětlil, že jeho slova, která tolik lidí pobouřila, byla součástí odpovědi na otázku, zda považuje za správné snahy o rušení praktických či speciálních škol (položila mu ji jedna z účastnic setkání v Brandýse nad Orlicí).

Nemusí se mnou každý souhlasit, ale z tohoto pohledu působí Zemanova kontroverzní slova výrazně jinak. Nešlo s největší pravděpodobností o vyslovení názoru, že by žádný handicapovaný žák neměl být začleněn do běžné školy, ale pouze o to, že v mnohých případech plní praktické či speciální školy svou nepostradatelnou funkci. Což se však nelíbí některým pseudohumanistům, kteří mají problém zejména s tím, že do praktických škol chodí velké množství dětí romského původu, a proto proti nim bojují…

Přijde mi poněkud divné, že nám média utajila, na jakou otázku prezident Zeman svým výrokem vlastně odpovídal a případně proč ho nikdo z novinářů sám nekontaktoval kvůli bližšímu vysvětlení. Logicky to pak svádí k tomu, že primárním účelem opět bylo neoblíbeného prezidenta v očích veřejnosti co nejvíce dehonestovat…


Nepřihlášený uživatel

#33411 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: My máme taky právo na slušný život pane prezidente! :O

2015-01-18 20:07

#33408: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: My máme taky právo na slušný život pane prezidente! :O 

Jsme si asi vsichni nazorove blizci.  Take si Kacenky velice vazim, stejne jako lidi , jako jste Vy a Vase pani. Mejte se fajn.

Asenad

#33412 Re: Re: Re: Re: Re: My máme taky právo na slušný život pane prezidente! :O

2015-01-18 20:08

#33400: - Re: Re: Re: Re: My máme taky právo na slušný život pane prezidente! :O 

 Zůstanu tady! Mě žádní američtí agenti a provokatéři nikdy v životě nikam nevyženou!


Nepřihlášený uživatel

#33413 Re: Re: Re: Re: Re: Re: My máme taky právo na slušný život pane prezidente! :O

2015-01-18 20:15

#33412: Asenad - Re: Re: Re: Re: Re: My máme taky právo na slušný život pane prezidente! :O 

 Nevyzenou te ty prisdisraci Asade ale mohou te poslat do prdele ,


Nepřihlášený uživatel

#33414 Re:

2015-01-18 20:22

#33309: -  

 V zásadě máte naprostou pravdu, jenom si u toho přežívání nesmíme nechat ničit charakter.


Nepřihlášený uživatel

#33415 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-01-18 20:28

#33391: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Koukám že většina podporovatelů zemana neumí bez chyb opsat ani zadaný text.


Nepřihlášený uživatel

#33416 Re: Re: Re:

2015-01-18 20:31

#33409: - Re: Re:  

 Potrefená zemanovská buzna se ozvala.


Nepřihlášený uživatel

#33417 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zrcadlo infrared

2015-01-18 20:33

#33378: - Re: Re: Re: Re: Re: Zrcadlo infrared 

 Třeba je to bačův milec.


Nepřihlášený uživatel

#33418 Re: Re: Re: Re: My máme taky právo na slušný život pane prezidente! :O

2015-01-18 20:34


Nepřihlášený uživatel

#33419 Re: Re: Re: Re:

2015-01-18 20:44

#33416: - Re: Re: Re:  

 pokud vím tak Putna je váš kamarád

Asenad

#33420 Hrůza

2015-01-18 20:52

Havlisti zneužili památku Jana Palacha!!

Asenad

#33421

2015-01-18 20:58

Stojím za Milošem Zemanem! Všechny hendikapované vyřadit a zlikvidivat.

Tento příspěvek byl odstraněn jeho autorem (Zobrazit podrobnosti)

2015-01-18 21:01



Nepřihlášený uživatel

#33423 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-01-18 21:02

#33419: - Re: Re: Re: Re:  

 Zřejmě pana Putnu potají milujete, když toho o něm tolik víte.

Tento příspěvek byl odstraněn jeho autorem (Zobrazit podrobnosti)

2015-01-18 21:06


Káča

#33425 Re: Re: Re: Re: My máme taky právo na slušný život pane prezidente! :O

2015-01-18 21:08

#33395: - Re: Re: Re: My máme taky právo na slušný život pane prezidente! :O 

 Děkuji Vám i Vaší manželce za uklidňující melodii,podbarvenou podmanivým vizuálním zážitkem.Pokud jsou tyto snímky z kontinentu,na kterém žijete,tak tiše"závidím".Ale u nás na Šumavě je také božsky.Je tak milé,že mi napsal někdo stejného smýšlení a z takové dálky.Přeji krásný večer a do nového roku hodně zdraví,štěstí,lásky a optimismu Vám a všem lidem dobré vůle. Káča