STOP krácení dotací soukromým a církevním školám
Re: Reakce na příspěvek "Církevní školy ať si platí církev - nechcete přece po státu, aby hradil ...
"Co se týče mší pro všechny, ty povinné spíše nejsou, jsou dobrovolné, ale kdyby už byli ... " ... Jste absolven(ka) církevní školy? Byla by 1 hodina náboženství a mše povinná i pro mě, když se hlásím k hinduismu?
Re: Re: Reakce na příspěvek "Církevní školy ať si platí církev - nechcete přece po státu, aby hradil
Nejsem absolventka církevní školy, ale jsem studentka na tomto typu školy. Jedna hodina náboženství ano, ale jak jsem již zmiňovala, jedná se o přehled, učí se zde o světových náboženstvích, rozdíli mezi nimi a další věci, které se učí i na běžných školách v rámci základů sociálních věd. Mše konkretně na naší škole povinné nejsou, ale chodíme na ně většinou všichni solečně. I když někteří jsou nevěřící, sektaři, jiného náboženství nebo přímo ateisti.
Církevní školy
Re: Církevní školy
#160: Jaroslav Hamáček - Církevní školy
Taková kritéria neexistují.
a taky jeden z důvodů že kvalita a prostředí je přijatelnější .
Re: Re: Církevní školy
Tak se podívejte na přijímací kritéria nejmenovaného církevního gymnázia v Hradci Králové - 5 bodů za potvrzení o návštěvování náboženské výchovy...pokud to nenajdete rád Vám to zašlu. Myslím, že je to nezákonné a je zvláštní, že příslušné orgány nekonají...
A otázka pro uchazeče o zaměstnání na této škole - Jste věřící?... je jistě také v rozporu se zákonem...
V zemi, v které prošel takový paskvil jako církevní restituce nelze očekávat Spravedlnost v takovýchto zájmových "drobnostech".
STYDÍM SE ZA VÁS A VÁŠ PŘITVRDLÝ NÁVRH. PAVLÍK Jar., BRUNTÁL
tuto školu jsem vystudovala v letech 2003-2007 a dala hodně věcí do života, neberte peníze školám, které vychovávají skvělé lidi připravené do zaměstnání a k dalšímu rozvoji.
snaha likvidovat nebo znepříjemnit chod, ať kvalitního školství, výchovných zařízení,či jiných