PETICE proti nadměrnému hluku z festivalů, koncertů, kulturních a zábavních akcí ve venkovním prostoru

Komentáře

#1

Z důvodu bezohledného festivalu v Ledárnách Braník, který v roce 2021 zcela změnil naše životy. Ubližuje stovkám obyvatel v okolí včetně vážně nemocných lidí. Pořadatel tři roky slibuje nápravu, která ale nepřichází. Je proto na místě legislativní změna.

Miloš Závora (Praha 5, 2022-06-20)

#2

Hluk z Ledáren v Braníku a Žlutých lázní nás extrémně ruší již druhým rokem. Pořadatelé jsou bezohlední a neudělali téměř žádná opatření proto, aby obyvatelé v okolí mohli dál žít svoje životy. Celé léto řešíme hluk z koncertů, nemůžeme větrat, trávit čas na zahradě, nevyspíme se. Syn chodí na základní školu a ve všední dny je uspávání horor. Navíc je v našem okolí spousta nemocných lidí, kteří se léčí, a klid je pro jejich rekonvalescenci nesmírně důležitý.

Veronika Cibulova (Praha 52, 2022-06-20)

#3

Podepisuji, protože současná situace bez jakékoli regulace hlučné "hudby" je naprostou bezprávní anarchií. Skupina lidí se chce "bavit" a lidé bydlící okolo to mají bez souhlasu tolerovat. Kromě toho, že to je neslušné a bezohledné, je to také protiprávní a protiústavní. Podle Ústavy ČR "nikdo nesmí být nucen činit, co zákon neukládá". Jaký zákon nám ukládá poslouchat nesnesitelný rámus, který musíme strpět? Žádný! Naopak, podle platných zákonů máme právo na zdraví (i psychické), na soukromí, příznivé životní prostředí, pohodu bydlení, užívání svého majetku (tj. také domů, bytů, zahrad bez terorizování hlukem). Navíc vlastníci nemovitostí (včetně jejich nájemců - tedy i hudebních pořadatelů) mají POVINNOST zdržet se všeho, co působí, aby imise (tj. i hluk) vnikaly na pozemek jiného vlastníka. Právo je tedy na naší straně.
Toto píšu jako hudebník, kytarista a metalista. Hudba je pro potěšení a ne pro teror ostatních. NESMÍ se nikomu vnucovat! MUSÍ se pouštět jen těm, kdo o to stojí.

Zdeněk Valečko (Karlovy Vary, 2022-06-20)

#4

Není přeci možné nadřazovat podnikatelský záměr obtěžující hlukem lidi v okolí nad zdraví a způsob života obtěžovaných lidí. Pokud by byla možná dohoda mezi oběma stranami, nebylo by potřeba nic takového řešit. Pro ostatní případy musí holt být dána pravidla. S hlukem mám svou osobní zkušenost kvůli festivalu v ledárnách Braník a pokud je takto zasažených lidí více v různých částech naší republiky a podaří se jejich záměry spojit formou petice, bude to jedině dobře.

Martin Mašek (Praha 5, 2022-06-20)

#5

Bydlím v okolí místa kde probíhá permanentně hudební produkce ve venkovním prostoru Ledáren Braník.Koncertů je 30 až 70 v letních měsících.Musime být uzavřeni ve svých domovech abychom zvuk z hudební produkce ( hudba k nám nedoléhá pouze hluk a dunění) slyšeli omezeně.

Hana Závorová (Praha 5, 2022-06-20)

#6

Jsem obyvatelem stareho Barrandova, kde me a mou rodinu hluk z koncertu skutecne obtezuje. Kazdym rokem se kona vice koncertu v prubehu celeho leta. Vecer si chci odpocinout, mit doma na sve terase nebo zahrade klid! Bydlim snad v centru mesta, abych musel takove jednani akceptovat? Nikoliv!

Martin Slanina (Praha, 2022-06-20)

#7

Dunivé a nízkofrekvenční tóny, které vnímám během koncertů, jsou pro mě velmi stresující. Způsobují mi bolesti hlavy a před nedávnem se mi na levém oku objevily mžitky. Jsem v péči onkologie, léčím se s hypertenzí, jsem v péči psychiatrie, mám tinitus. Naše rodina žije v Braníku od roku 1967.

Jaroslava Srbová (Praha 4, 2022-06-20)

#8

Podepisuji, protože mě hluk nesmírně obtěžuje, krátí na občanských právech a svobodách a ostatní podstoupené kroky nepřinesly kýžený výsledek a zlepšení.

Miroslava Klučinová (Praha 4 - Braník, 2022-06-20)

#10

Podepisuji na základě zkušenosti s dlouhodobě bezvýslednou snahou iniciativy HLUK z Prahy 4 o nápravu absurdní (leč reálné) situace, kdy obyvatelům několika pražských čtvrtí na obou březích Vltavy zasahují do života nevítané hlučné hudební produkce. Všechny snahy o nápravu (podložené odborným měřením hlučnosti i názory několika odborníků z relevantních lékařských odvětví, jakož i stanoviskem ombudsmana, nestačí k tomu, aby se na Magistrátu hl. m. našla vůle k prosazení Vyhlášky, která by na základě stanovených pravidel nastavila vymahatelné limity provozované (agresívní) hudby. Na vině je ovšem chybná legislativa, která vede k režimu "Hlavy XXII". Nutno změnit tak, aby všude (nejen v "pragocentristické" Praze) bylo občanům umožněno požívat - ve shodě se zdravým rozumem - práv daných Ústavou. (Na okraj: Protiargument pořadatelů a účastníků těchto produkcí a následně i autorů protipetice, totiž že ti, kdo se brání útoku na své zdraví a soukromí, jsou škůdci kultury, je nejen zcestný, ale zvláště v době, kdy úpí snad veškerá kultura, vskutku nemravný.)

Dana Svobodová (Praha 4 - Kamýk, 2022-06-20)

#18

Podepisuji, protože nás hluk z koncertů nadměrně obtěžuje. V době koncertů (příliš velká frekvence počtu koncertů v týdnu) nemůžeme mít otevřená okna ani si v klidu vypít kávu na terase. Situace je pro nás neúnosná. Nejsme proti kultuře ani koncertům. Sami se jich rádi účastníme, ale nikoliv na úkor okolních obyvatel, na úkor jejich zdraví, pohody a klidu. Pořadatel musí zajistit zamezení šíření hluku do okolí. A příslušné státní orgány by měli své občany chránit. V současné době však stojí na straně zisků pořadatelů a to na úkor zdraví a klidu okolních obyvatel. Moje otázka zní: "Proč asi?".

Andrea Filipová (Praha, 2022-06-21)

#19

Jan Zeman

Jan Zeman (Praha, 2022-06-22)

#20

Hluk je rizikový faktor pro zdraví

Eva Tylová (Praha, 2022-06-22)

#21

Jako bubeníka, zvukaře, Dje, produkčního a organizátora hudebních akcí (včetně festivalu) mě těžko někdo může podezírat z jakékoli zaujatosti vůči hudbě či kultuře. Sám totiž v tom oboru pracovně působím profesionálně 26 let. Je ale rozdíl mezi sobectvím a pořádáním takové akce. Jednodenní festival, klidně na stejném místě jednou, dvakrát, nebo i třikrát v roce všichni přežijí. Pravidelné akce v dobře odhlučněném vnitřním prostoru jsou také OK. Potíž jsou pravidelné mnohadenní hudební open-air akce v blízkosti či přímo v obytné zástavbě. Nelze k hudební produkci přistoupit tak, že má jaksi prioritu před bydlením. Takový pohled nelze v žádném případě akceptovat, je to čiré sobectví a bezohlednost. Primární problém těchto akcí je frekvence akcí. Akce 1x týdně na stejném místě ve venkovním prostoru za dodržení všech hygienických limitů lze snad ještě akceptovat. Akce více frekventované - ať už série akcí více dní za sebou či obden po delší dobu již nejsou akceptovatelné. Pro své okolí se dají srovnat s mučením. Člověk přijde utahaný z práce a místo aby měl v obytné zóně klid na odpočinek a relaxaci, musí poslouchat něco, co poslouchat nechce několik hodin v kuse a nemůže tomu nijak zabránit. Taková situace je z psychologického hlediska skutečně blízká mučení a může zhoršit zdravotní stav člověka. A to nemluvím o poklesu cen nemovitosti. Jako člověk, který se zabývá zvukem celý život a vystudoval elektrotechniku s dobrým vhledem do akustiky, mohu profesionálně říci, že žádná opatření nejsou schopná zvuk snížit na takovou úroveň, aby to pro okolní zástavbu nebylo obtěžující. Není to zkrátka technicky proveditelné. Kapely by musely hrát bez bicích nástrojů a bez ozvučení. Dokáži si představit maximálně čistě akustické country bez bicích a PA či folk. Aby byla úroveň zvuku neobtěžující, nebyly by plnohodnotné kapely s ozvučením a bicími schopny vůbec hrát. Jedinou cestou, která současnou situaci může napravit, je razantní omezení frekvence akcí na 1 akci týdně. Omezit dramaticky počet akcí je to jediné, co se s tím dá efektivně udělat. Řekněme si také upřímně, že tohle není tak úplně kultura. Je to socializace a zábava s pivkem a panákem v ruce, dám si tam klobásu a než se "ožeru" poslechnu si pár kapel. Je to showbyznys, ale vysloveně kultura v tom pravém smyslu to není. Pravá kultura je opera, balet, koncert vážné hudby, recitál básní, divadlo obecně. Ale kopnout do sebe 10 piv a klobásku s podkresem živé kapely zkrátka není kultura v pravém smyslu. Nezpochybňuji, že taková akce má pro určitou skupinu lidi sociální efekt a mohou z akce mít hezký zážitek, ale nemůže to být tak, že 100 lidi bude mít hezký zážitek, že se ožrali na koncertě toho či onoho umělce, seznámili se tam s někým, zatímco několik tisíc lidí v okolí kvůli nim den co den trpí. Organizátorům jde, jak jinak, primárně o peníze. Je to slušný "kšeft". Prodá se hodně pivka, panáků, klobás a je to solidně živí..na úkor tisíců lidi v okolí. Chápu, že se jim nechce dobrého kšeftu vzdát, ale od toho tu máme městskou část, aby toto korigovala a nedopustila, aby někdo vydělával peníze na úkor lidi, co v okolí bydlí.

David Mara (Praha, 2022-06-22)

#24

Podepisuji, protože lobby a její zisky se nemohou dít na úkor obyvatel a ZVÍŘAT určité oblasti.

Zina Ayoubová (Praha 2, 2022-06-23)

#27

Podepisuji, protoze nelze spolehat na domluvy s poradatelem a mit pravidla nastavena na dobre slovo. Poradatel v branickych ledarnach porusil vsechny dohody a je mu to uplne jedno. Neni zde zadna vyhamatelnost…to se musi zmenit

Petr Turnhöfer (Praha, 2022-06-23)

#32

Podepisuji proto, protože ten randál a hluk co se line z ledáren je obtěžující a kazí nám bydlení.

Jana Písaříková (Praha 5, 2022-06-24)

#35

Vadí mi častý hluk z koncertů na naší zahradě a v bytě.

Miloš Závora st. (Praha 5, 2022-06-24)

#37

V bytě naší rodiny v husté zástavbě v Praze 4 - Braník je každé léto několikrát týdně týden co týden takový hluk z koncertů v Ledárnách Braník, že dvě moje malé děti nemohou spát.

Jan Štícha (Praha, 2022-06-24)

#38

Hluk nás ruší

Hana Řezníčková (Praha, 2022-06-24)

#39

Hluk je obtěžující narušuje spánek dětem i mě po pracovní době si člověk nemuže ani kvuli hluku odpočinout a v těchto horkých a dusných dnech nelze mít okna zavřená

Jaroslava Maršalková (Praha, 2022-06-24)

#40

Podepisují, protože hluk z koncertů nás psychicky ničí a znemožňuje normální běžnou činnost, natož možnost spánku. Nemůžeme chodit ani na zahradu.

Petr Trauške (Praha 4, 2022-06-24)

#42

Hluk co slyším až na Barrandově je děsný. Samé tuc tuc ..

Josef Novotny (Praha+5, 2022-06-25)

#43

Jsem toho názoru, že by měli akce koncit přinejmenším ve 22:00, neměli by by častější než jednou týdně a na koncertech je slyšet velmi hlasitě i v nejvzdálenějším místech, proto by omezení hlasitosti jistě vydrzeli. Dále do míst, kde probíhají, přinesou pouze hluk, omezení místních obyvatel a často nepořádek. Zvýšená opatření (častější autobusy, omezení dopravy i třeba kontrola policie) by měla byt hrazena ze zisku organizátorů a nikoli z rozpočtů měst.

Anežka Kührová (Praha, 2022-06-25)

#45

Podepisuji, protože za 40 let, co žiju v Braníku, jsem takové beohledné chování Magistrátu hl. m. Prahy k Branickým nezažil. Zlatí komunisté, Jakeši, vrať se.

Petr Kompert (Praha 4, 2022-06-25)

#48

Podepisuji , protože mě obtěžuje hluk z velmi často pořádaných koncertů na letňanském letišti.

Tomáš Matásek (Praha, 2022-06-25)

#49

Bydlím v Letňanech, koncerty, vše co s tím souvisí, hluk do noci, dopravní uzavírky, přesto nemožnost parkovat jako rezident, protože nám tu parkují návštěvníci koncertů, bordel, odpadky v okolí metra...atd A to už se vůbec neřeší letiště, kde kvůli těmto akcím vyhynul sysel. Byla to krásná, vzácná lokalita, chráněná památka, kterou majitel PVA zlikvidoval.

Eva Pospíšilová (Praha 9, 2022-06-25)

#50

mě hluk osobně také obtěžuje, zejména po 22:00, kdy by měl být dodržován noční klid a ne pořádáním takovýchto megaakcí vynucovat vyjímku jeho dodržování.

Tomáš Němeček (Praha 8, 2022-06-25)

#53

Pořádat koncerty v blízkosti obytných domů je obyčejná bezohlednost, na kterou snad není potřeba hledat další argumenty.

Miroslav Veselý (Praha, 2022-06-25)

#62

Vadí mi např. monstrózní akce na Letišti Letňany, kdy dochází k poškozování prirody (vyhubení chráněného sysla, rušení ptactva lasery a hlukem atd.), obtěžování obyvatel a to velmi často a velmi zásadně. Jsem pro přísná omezení. Já po 22 nesmím nic, proč někdo jiný (hajzl Sehnal a post-lichvarova PPF) ano a ještě na tom vydělávat? Proč mají kvůli zisku pár opravdových hajzlů lidé problémy se zajizdenim k vlastním domům, proč se mění linky MHD kvůli tisícům ožralů, proč je pole plne odpadků a výkalů lidské spiny? Proto daně neplatim, chci pořádek a klid.

Radek Břenda (Praha, 2022-06-25)

#69

Podepisují protože,kdo to má furt poslouchat?Jdeme s dcerkou večer spát a přestože bydlíme na Praze8 tak nás a nejen nás ruší různé hudební produkce z Výstaviště Letňany, Výstaviště Holešovice ale spousta i jiných akcí z blízkého okolí.Ve večerních a nočních hodinách by měl být větší klid a ne aby nám tu rezonovalo sídliště!Naprosto souhlasím s omezením hluku a možnosti kontroly hluku hygienickými stanicemi.Dekuji

Petr Kutina (Praha, 2022-06-26)

#85

Protože mi vadí hluk především po 22hod kdy chodím spát a obzvlášť v horkém počasí při otevřeném okně.

Mirek Vodrážka (Praha, 2022-06-26)

#86

Podepisuji, protoze neni mozne, aby par podnikatelům a na ruku jim jdoucich zastupitelů a politiku prošlo, ze dovoluji teror tolika lidi v sirokem okoli. Znehodnocuji tak nas život, kdy nemame volbu. My si nekupujeme listky, abychom se svobodne rozhodli se bavit. My jsme k tomu nuceni a neni uniku a nikoho nezajima zda mame zdravotní problem, zda si pri tom rachotu a duneni odpočineme, zda se v klidu muzeme valet, koukat na televizi, povidat či zcela jednoduse vetrat nebo dokonce spat, neb jsou i lide kteří maji nocni, aniz bychom museli poslouchat duc duc z dalky popř. pouze relaxovat a slyset pouze bezny mestsky hluk (tramvaje, letadla, auta, ptaky...)... Nic z toho totiž, pri jejich aktivite, delat nemuzeme. Neb par sobcu dalo zelenou sikane obyvatelstva

Alice Pšeničkova (Praha 12, 2022-06-26)

#87

Braník je vzhledem k dopravním koridorům, které tudy vedou hlučné místo. Hudební festival open-air v Ledárnách Braník, provozovaný přes protesty obyvatel, tento hluk jen zhoršuje až do pozdních večerních hodin, kdy dopravní hlukové imise dopravy klesají na přijatelnou úroveň. Proti této bezohlednosti pořadatelů rozhodně protestujeme.

Ivan Mertl (Praha 4, 2022-06-26)

#89

Nadměrný hluk z akcí do pozdních nočních mne obtěžuje a ruší při spánku i při běžném životě.

Martina DLOUHÁ (Praha 8-Troja, 2022-06-26)

#90

Podepisují, protože ten hluk mi vadilo a to bydlíme na Ládví, slyšet bylo téměř každé slovo. Za chvilku čekáme přírůstek a nerada bych, aby byla malička celou noc vzhůru, kvůli tomu hluku

Kateřina Kudibalová (Praha, 2022-06-26)

#91

Podporuji právo občanů proti zvůli hrabivých businessmanů.

Jana Čížková (Hradec Králové, 2022-06-27)

#92

Krom maximalni hladiny by mela byt zastropovana i maximalni delka akce, max do pulnoci.

Vit Pokorny (Praha 8, 2022-06-27)

#97

Už mám pokrk bordelu, pro který se v noci nedá spát. Braník byl VŤDY klidnou čtvrtí a na ledárny se chodilo k Vltavě a NE NA RANDÁL!!!

Marcela Fialová (Praha, 2022-06-27)

#98

ticho léčí a hluk zabíjí
léto se stalo za poslední roky peklem na zemi, moderní styl OPEN AIR je bezohledná akce - jak se vyřádit, vybít, zapomenout a zabít všechno živé

Světlana Hessová (Praha, 2022-06-27)

#103

Protože .... to je na dlouhé psaní (a v podstatě většina je zmíněná v textu petice).
A k tomu lobbingu, viníky nejsou jen ti "pořadatelé", ti "jen" zkoušejí, co mohou (a to je v mých očích nijak neomlouvá, neboť tak činí bezohledně), ale HLAVNĚ zákonodárci + zastupitelstva obcí, kteří toto umožňujé/povolují a to přes nesouhlas a protesty obyvatel.
Např. v HK, v SOULADU SE ZÁKONEM zastupitelstvo každoročně přijímá "Obecně závazná vyhláška o nočním klidu, jejímž předmětem cit.:"... je stanovení výjimečných případů, při nichž je doba nočního klidu vymezena dobou kratší, než stanoví zákon, nebo při nichž nemusí být doba nočního klidu dodržována".
V r. 2022 jsou to vyhl. č. 3/2022 a vyhl. č. 4/2022, která měmí vyhl č. 3, a jedná se o 35 oficiálně povolených akcí. Další akce, při nichž dochází k obtěžování hlukem a rušení nočního klidu se pochopitelně konají a nikdo z magistrátu a ni MP to aktivně neřeší (průběh vyřizování stížnosti/oznámení o porušování zákona/vyhlášky ze strany MP, byl/je typickým příkladem absurdity).

Daniel Barcal (Hradec Králové, 2022-06-27)

#105

Podepisuji neb zatím si z nás dělají zastupitelé jen prču (velmi slušně řečeno).

Zdeněk Kunzl (Praha 4, 2022-06-27)

#107

podepisuji protoze zivot zatizeny hlukem v Braniku je nyni neúnosny a hlukova zatez se scita s hlukem z dopravy a to i vcetne letecke.v dobe koncertu nam duni cely byt a nemuzeme spolu ani bezne mluvit protoze se neslysile.tyto produkcecdo nasi zastavby nepatri protoze se podepisuji na nasem zdravi.mudr. andrea valvodova

Andrea Valvodová (Zelinařska14 Praha 4, 2022-06-27)

#108

nesouhlasím s nadměrným hlukem z těchto produkcí, protože hluk se šíří všemi směry a opravdu narušuje klid, spánek lidí bydlících v okolí. Je-li např produkce na Slávii, nese se hluk i na Zahradní město. (často včetně vibrací).

Ludmila Dvorská (Praha 10, 2022-06-27)

#109

by si nikdo neměl dělat, co chce. Práva by měla být stejná pro všechny, ne jiná pro movité a jejich firmy.

Ivan Jungmann (Praha, 2022-06-27)

#110

Odsuzuji odporné jednání kompetentních orgánů a osob, kdy nás, obyvatele Prahy ponechávají napospas zlovůli pořadatelů těchto hlučných akcí. Jak je to možné, že neslyší na zákonné nároky obyvatel na klid a pořádek?

Pavel Hochmut (Praha 4, 2022-06-27)

#111

Není přece normální, slušné, a ani právně akceptovatelné, aby nějaká skupinka bezohledných sobců, beztrestně (či dokonce s podporou určitých - bůhví jak motivovaných - úředníků či poslanců) terorizovala hlukem další lidi, - a dokonce MNOHEM VĚTŠÍ POČET dalších lidí - v širokém okolí, a to jak ve dne, tak dokonce večer či v noci... Jak praví klasik, tak, cituji: "Svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda kohokoli jiného" konec citátu. A není přece možné, aby nějaká bezohledná parta násilím VNUCOVALA (a dokonce opakovaně!) jiným lidem své libůstky, a kromě obtěžování, je tím hlukem ohrožovala i na zdraví, a navíc jim tím znehodnocovala kvalitu jejich bydlení... (takovéto škody na znehodnoceném bydlení by mohly být docela vysoké, takže pokud by se toho ujal šikovný právník...). Kdyby to takto dělali všichni (a jsme navzájem rovnoprávní, takže bychom mohli začít úplně všichni, každý s něčím jiným, proč jen oni?), tak by tu zavládla (možná k radosti některých) naprostá anarchie! Proto očekávám od institucí, které se tím zabývají (či mají zabývat), jakož i od námi placených úředníků a poslanců, že budou konat, neboť my, coby voliči, budeme sledovat konkrétní NE/KONÁNÍ konkrétních lidí, a jistě to dáme najevo (mimo jiné) i ve volbách... :-)

Miroslav Jonák (Praha 4, 2022-06-27)

#114

Hluk mi vadí

Věra Procházková (Praha, 2022-06-27)

#115

Jsem z Ostravy a trpím hlukem ze všech koncertů a festivalů pořádaných v Dolní oblasti Vítkovice do pozdních nočních hodin celé léto. Není možné, aby soukromé firmy měly zisky na obtěžování obyvatel Ostravy hlukem. Pokud tyto firmy nedokážou odhlučnit svůj byznys, by měly platit kompenzace všem občanům, které takto obtěžují.

Ivona Crháková (Ostrava, 2022-06-28)

#116

Podepisují protože , mi vadí nadměrný hluk z Ledáren

Zdeněk Vrkoč (Praha, 2022-06-28)

#117

Možná si to mnozí z vás neuvědomují, ale hluk je jeden z nejsilnějších stresových faktorů a může časem způsobit i vážná neurologická postižení a psychická onemocnění a přispívá i ke vzniku infarktu a mozkových mrtvic. Má dokonce mnohem horší vliv, než smog ze znečištěného ovzduší.

Pavel Kachlík (Břidličná, 2022-06-28)

#120

Ticho léčí, příroda uzdravuje.

Richard Chadim (Praha 4, 2022-06-28)

#122

Podepisuji, protože neustálé hudební akce našeho sídliště mi neumožňují se v pracovním týdnu vyspat. Pokud se noční klid čas od času vyruší a přetáhne o hodinu, rozumím, ale pravidelné akce na Ládví a v Letňanech mi způsobují zdravotní komplikace z důvodu nedostatečného spánku (Ať už je to PVA Letňany, nebo restaurace Cobolis).

Kristýna Zíková (Praha 8, 2022-06-28)

#123

Zvukaři jsou dnes skutečně již šílenci !!!!!
Většinou muzice nerozumí a jsou to pouze majitelé aparatury.
Venkovní produkce pouze do 22hod a nazdar.

Milan Roudnický (Jablonné v Podještědí, 2022-06-28)

#124

Moje Svoboda končí tam kde začíná Svoboda ostatních. BEZOHLEDNÝM LIDSKÝM ZRůDÁM RESTRIKCE ! + ASTROPOKUTY !!!!!

Helena Bohatá (Praha 4, 2022-06-28)

#125

Situace s hlukem se proti minulému roku nezlepšila.

Vladimír Komárek (Praha, 2022-06-28)

#126

Podepisuji, protože bydlím v Hodkovičkách a už opět jsme zaznamenali první koncert. Extremní
hlučnost při letních teplotách ! Zavřená okna, to není snesitelné !!!

ing. Danuše Wimmerová (Praha 4 - Hodkovičky, 2022-06-28)

#127

Nesmyslnost veřejných hudebních produkcí v zastavěných územích bez omezení šíření hluku do okolí je nenormální a organizátoři patří před soud, účastníci těchto mejdanů do rukou psychiatrů a do ústavů pro duševně postižené.

Jiří Kalvach (Ostrava Poruba, 2022-06-28)

#130

Nejdek okr Karlovy Vary si to také dělá, dokonce do 2hod , přeřvane, bez ohledu na malé děti a lidi, kteří chodí do zaměstnání i o víkendech.

M Fuchsová (Karlovy Vary, 2022-06-29)

#133

Mě hluk obtěžuje

Kačenka Vanesska (Praha, 2022-06-29)

#138

souhlasím s textem petice

Jana a Tomáš Bauerovi (Liberec, 2022-06-30)

#140

Podepisuji, protože si myslím, že akce s nadměrně hlučnou produkcí vůbec nepatří do exteriéru. Obtěžují nejenom běžné obyvatele, ale i volně žijící živočichy. Zábava malé skupiny lidí, by neměla omezovat životy většiny.

Olga Fišerová (Praha 6, 2022-06-30)

#141

Jako hudebník jsem podepsal petici "Nevypínejte kulturu v Praze" a dnes toho lituji, protože jsem neměl nejmenší tušení, že uvedené informace byly (mírně řečeno) zavádějící. Podobné problémy jsou během léta např. i v Brně - pravidelné víkendové koncerty uprostřed městské zástavby končící často až po půlnoci, někdy i ve 2:00 ráno, jejichž zvuk se nese do vzdálenosti min. 3 - 5 km. Veřejnou hudební produkci budu vždy podporovat, ale jen do té chvíle než začne obtěžovat nebo dokonce ohrožovat občany na zdraví.

Filip Frodl (Praha, 2022-06-30)

#142

Podepisuji, protože nesouhlasím, aby se většina podřizovala té menšině, která se ohání svými právy. Platí to i obráceně, i většina má svá práva!!

Marcela Slouková (Praha 8, 2022-06-30)

#143

Bydlíme v Podolí a až sem hluk z Ledáren zaléhá, dokažeme si tedy představit, jaké to musí být v Braníku. Jsme neskutečně rozčarovaní (ne)jednáním pražských zastupitelů.

Kateřina Borská (Praha+4, 2022-06-30)

#148

Me obtěžuje hluk z akcí na Praze 7. Téměř každý den i do pozdních hodin.

Jan Potůček (PRAHA, 2022-07-01)

#149

Tento problém se stejně týká i malých měst.

Karel Rejzek (Dobruška, 2022-07-01)

#150

Teror kulturou musí skončit.

Petr Študent (Brno , 2022-07-01)

#151

Podepisuji protože považuji současnou situaci za neúnosnou. Hluk z venkovních akcí s reprodukovanou hudbou obtěžuje a narušuje klidný život a to i mimo období nočního klidu. Bydlím v Podolí na Praze 4 u Porodnice. Pravidelně a prakticky denně běží hudební produkce z Restaurace Cinda na císařské louce. Každý rok zde vyroste velká stage pro soukromé akce a to přes řeku přímo naproti porodnici! Akce na místě nezřídka řeší MP a to i hluboko po 22:00. Pořadatelé jednoduše zkoušejí co si můžou dovolit.
Při takovém hluku není možné ani větrat nebo dokonce spát dřív něž produkce skončí.
Jediná pomoc je v současné době stavební úřad (v případě že podnik nemá povolení pro pořádání hudebních produkcí) a městská policie (pouze po 22:00 a pokutou která pořadatele asi příliš netrápí).

Zdeněk Eisman (Praha 4, 2022-07-01)

#154

Podepisuji, protoze hluk z venkovnich hudebnich produkci je neunosny a bezohledny. Je potreba vyvazit zajmy tech, co se chteji bavit se zajmy mistnich, ktery nechteji byt pravidelne obtezovani nadmernym hlukem.

Matous Jelinek (Praha, 2022-07-01)

#155

Protože mě už v Ostravě doslova sere, že si tady dělá někdo neskutečný kravál i v nočních hodinách na úkor místních obyvatel.

Martin Řeha (Ostrava, 2022-07-01)

#162

Hluk z těchto festivalů a produkcí mne obtěžuje

Ivan Press (Praha, 2022-07-02)

#163

Vnucovat druhým svou představu "kultury" hlukem, před kterým neutečou, je nehorázná arogance. A jako takové to nepatří mezi civilizované lidi.

Jarmila Pokorná (Praha 4 - Podolí, 2022-07-02)

#165

Hluk v nočních hodinách kolem Vltavy je neúnosný a mnohdy přetrvává až do časných ranních hodin.

Eva Šeborová (Praha, 2022-07-02)

#177

Souhlasím. Je potřeba snížit hlukové emise.

Pavel Lankaš (Praha, 2022-07-03)

#180

Patřím do skupiny starších lidí, kteří by uvítali vnoci klid. Rovněž maminky s malými dětmi by uvítaly, ve aby jejich děti měly klidný spánek.

Dagmar Sedláčková (Ostrava, 2022-07-03)

#182

Právo na spánek by mělo být snad i ze zákona...

Ludmila Kašparová (Praha, 2022-07-03)

#186

Také mi vadí hluk, který nás o víkendech, každý rok velmi obtěžuje. A s tím spojený hluk opilých návštěvníků, vracející se nad ránem z těchto megafestivalů!!!

Libor Jahoda (Ostrava, 2022-07-03)

#194

Podepisují, protože se zhoršuje kvalita života na úkor pracujících obyvatel.

Daniel Pokorný (Ostrava - Moravská Ostrava, 2022-07-03)



Placená propagace

Tuto petici nabídneme 3000 lidí.

Zjistit více...