SPALOVACÍ MOTORY v našich autech CHCEME

Komentáře

#3401

protože mám rád pořádné auta na benzín a naftu

Marián Hověžák (Vlachovice , 2023-06-24)

#3402

Odmítám ekologický fanatismus

Pavel Pištěcký (Uherské+Hradiště, 2023-06-25)

#3407

Jsem uživatel aut se spalovacím motorem. A nemám finance abych si koupila jiné auto.

Tereza Richterová (Praha 4, 2023-06-26)

#3408

jedna z dalších absurdit.....

Otto Brixi (Pec pod Sněžkou, 2023-06-27)

#3410

Souhlasím

Ludmila Brázdová (Brno, 2023-06-28)

#3411

Sama takový vůz vlastnim

Iveta Fišerová (Milovice, 2023-06-28)

#3413

Souhlasím s výše uvedeným a navíc se domnívám, že v době energetické krize řešit, jak navýšit spotřebu elektrické energie 🤔

Jana Chadimová (Dobřichovice, 2023-06-29)

#3416

Elektro auto je utopie. Na takové ani mít nebudeme. Do části Husinec není alternativní doprava. Jsme odkázáni na auto.

Svatopluk Vlček (Husinec Řež , 2023-06-29)

#3423

protože mi není jedno jak to bude dál

Matouš Rosenzweig (Havířov , 2023-07-07)

#3424

Nesouhlasím se zavedením elektroaut, neboť jen samotná výroba baterii do těchto aut zatěžuje přírodu daleko více, než provoz aut na benzin nebo naftu.

Petr Kubíček (Vejprnice, 2023-07-08)

#3426

Cením si svobody pohybu a k tomu auta a motorky se spalovacími motory neodmyslitelně patří, navíc velebení elektromobility je nekritické a s ekologií má pramálo společného.

David Lacina (Hlásná Třebaň - Rovina, 2023-07-11)

#3427

Odborné věci mají řešit odborníci ne fanatici

Imrich Beck (Plzeň 3, 2023-07-12)

#3431

V historii této planety se vždy nové technologie prosadily svou užitečností a ekonomičností- Elektromobily jsou oktrojovaní nesmysly.

Miroslav Hartmann (Hradec Králové 9, 2023-07-12)

#3432

Nesouhlasím se současným trendem v automobilové dopravě týkající se plánovaného kompletního nahrazení spalovacích motorů elektromobily. Nesouhlasím též se zákazem výroby spalovacích motorů a zároveň jsem přesvědčen o chybě aplikovat omezení vycházející z plánované normy EURO 7, která zcela fatálně zasáhne do veškerých odvětví hospodářství a omezí mobilitu a možnosti našich obyvatel včetně jejich svobod. Tato norma bude též zásadně ovlivňovat ekonomickou stabilitu a možnosti svobodného pohybu v osobním, ale též i ve firemním sektoru. Tato norma povede též k ekonomické nestabilitě a její důsledky by nás mohly navrátit o 50 let ekonomického vývoje nazpět a naprosto by nás znevýhodnily proti ostatnímu světu. Evropa by se mohla ocitnout v situaci srovnatelnou s rozvojovými zeměmi světa. Ekonomická síla Evropy se bohužel aplikací této normy ještě dále sníží na takovou úroveň, ze které se již možná nebude možné vymanit. Na všech úrovních vlád a zákonodárných systémů našeho státu a Evropy jednoznačně scházejí technicky vzdělání a erudovaní odborníci, kteří by byli schopni domýšlet důsledky obdobných kroků, změn a rozhodnutí na naše životy a hospodářství celého kontinentu.

Karel Mikeš (Praha, 2023-07-18)

#3434

Je to technický, ekonomický a ekologický nesmysl. Ať evropská komise převědčí třetí země - Čínu, Indii apod.

Michal Kubicek (Chodov, 2023-07-20)

#3436

Plně podporuji znění petice a nesouhlasím s absolutně nesoudným protlačováním elektromobility postaveným na lživých argumentech.

Roman Liskovský (Červený Kostelec, 2023-07-23)

#3437

Souhlasím s obsahem, který je důvodem této petice.

Pavla Švábiková (Praha, 2023-07-27)

#3439

Elektro auta a jine prostredky, nejsou bezpecne. Jakoz to elektrikar vim, ze nejhorsi je stejnosmerne napeti, ktere drzi a zpusobi vic pozaru jak stridave. A hlavne pri nizsim napeti.

Václav Knechtl (Praha, 2023-08-01)

#3440

Nesouhlasím se záměrem EU, protože není podložen analýzou dopadů, měl by velmi malý vliv na životní prostředí, zbytek světa Evropu ekonomicky převálcuje.

Zdeněk Stuchlík (Hradec Králové, 2023-08-01)

#3441

Podepisuji, protože já jakožto obyčejný člověk s průměrným platem si 1) elektromobil dovolit nemohu a určitě nebudu sám, sice existují leasingy nebo půjčky, ale nemám zapotřebí si ničit život půjčkou na auto a 2) prostě je fajn mít v autě spalovací motor, na druhou stranu je to tak trochu forma zábavy když se motor vytáčí a dělá ten hezký zvuk, elektromotory budou podle mě velká nuda na samotné řízení. Sice jako hlavní věc co od automobilu potrebuji je to abych se dostal z bodu A do bodu B, zajistí to sice i elektromobil tak i automobil se spalovacím motorem, ale na rovinu, tu jízdu z bodu A do B si víc užiju se spalovacím motorem. Snad jsem svojí myšlenku napsal srozumitelně 😁

Jakub Perner (Černíkovice , 2023-08-03)

#3442

Nesouhlasím s diktaturou a politikou EU.

Jan Zeman (Plzeň , 2023-08-03)

#3445

Podepisuji, protoze jsem proti zasahum statu a mezinarodnich organizaci do svobodneho rozhodovani lidi.

Boris Slapota (Český Těšín, 2023-08-20)

#3451

Zachování spalovacích motorů je správný krok. Elektromobilita musí zůstat pouze jako alternativa ke konvenčním pohonům aut a nikdo ji nesmí nařizovat!!!!!!!!!! Ekofanatismus není správná cesta k ochraně ovzduší a přírody..!!!!!!!

Jaromír Zavadil (Znojmo , 2023-09-17)

#3453

Chci spalovací motory

Josef Zídka (Česká Lípa, 2023-09-24)

#3455

Zákaz spalovacích motorů nic nevyřeší.

Erik Honzák (Český Dub, 2023-10-02)

#3456

Chci žít normální život a nechci být ovlivněn elektrickými auty a nesmyslnými normami Euro 7

Daniel Blaha (Štíhlice, 2023-10-12)

#3457

Podepisují protože miluji naftové auta

Matyáš Sedlmayer (Krnov 1, 2023-10-12)

#3458

Jsi myslím že spalovací motory by měli být zachování

Nikolas Zubko (Hrochův Týnec, 2023-10-12)

#3459

Protože elektrický auta by neměli existovat!!!

Filip Sluka (Chodov, 2023-10-12)

#3461

Elektrická auta nejsou ekonomická ani ekologická jak všichni říkají

Richard Zelinka (Tršice, 2023-10-12)

#3462

Nesouhlasím s euro7

Michal Vaculík (Hranice, 2023-10-12)

#3463

Nesouhlasím s euro7

Karolína Nováková (Hranice, 2023-10-12)

#3464

No smoke, no fun🤘

Nikita Kyptová (Soběslav, 2023-10-12)

#3465

Elektro mobily jsou sračka nechte nám naše motory je to kultura a životní styl.
Pokud by se stalo že by spalovací motory byly zakázány, i tak budu v těhle autech jezdit klidně i bez STK a srat na celou posranou EU! Všechny hnutí pro zelený život jsou totální sračky. Nikdy ne sednu do elektromobilu.
Brusel by se měl vzpamatovat, nebo bude odstraněn.

Michal Ondráček (Lobodice, 2023-10-12)

#3466

Miluji auta ze spalovacím motorem

Tomáš Volf (Hradec, 2023-10-13)

#3467

Eletroauta jsou picovina

Lukáš Volenec (Škvorec, 2023-10-13)

#3469

Pro osobní automobily poháněné elektřinou neexistuje a v blízké době nebude existovat dostatečná nabíjecí infrastruktura. Řešením není omezení cestování chudšího obyvatelstva, které si nákladné elektroauta nemůže dovolit, protože právě díky osobní dopravě mohou i tito lidé efektivněji využívat svůj čas, dopravovat se za účelem nákupů, kde utrácí vydělané peníze v ČR, nebo do vzdálenější práce, pro kterou jsou kvalifikovaní, za účelem zvýšení vlastních příjmů, čímž bohatne celá naše společnost. Recept na blaho a pokrok společnosti je věda, výzkum, inovace, obchod a doprava, tak vznikají nové objevy, jejich aplikace a využití. Pokud si chceme udržet a zlepšovat náš životní standard, musí naší předností být využití vědomostí ve specializovaných odvětvích, ne užívání lidské síly pro práce, které brzo bude možné robotizovat a automatizovat

Pavla Thalia Bartoňová (Pardubice, 2023-10-13)

#3475

Chci!! Mam rad auta se sp. motorem!!!!!

Radim Pokorný (Třebíč, 2023-10-20)

#3480

Auta mají mít zvuk!

Jakub Štolc (Mladá Boleslav, 2023-10-26)

#3482

Protože elektromobilita je v tuto chvíli slepou ,nebezpečnou a neekologickou cestou. Možná v budoucnosti. A nechci uhořet, zpopelnit chci až budu mrtev, ale to už bude plyn zakázaný.

Jan Kupec (Mnichovo Hradiště , 2023-10-26)

#3483

Navesnik

Jiří Návesník (Jičín, 2023-10-26)

#3487

nechci v "elektrice" vybouchnout a shořet

Marcela Klubrtová (Opocno, 2023-10-26)

#3488

Podepisuji, protože věřím ve svobodnou vůli občanů a jejich právo si svobodně vybrat.

Aleš Damm (Mikulov, 2023-10-26)

#3502

Miluju normální auta

Lukáš Kysela (Praha, 2023-10-29)

#3511

Začněme řešit nákladní lodě a letadla- zejména soukromá. Proč si házet klacky pod nohy a divit se, že se nám jde tak těžko. Stačí filtry a bionafta, které ničí motory aut, elektromobilita zatěžují životní prostředí těžkými kovy a krátkou životností. Začněme naslouchat odborníkům a používat vlastní neurony, nenechme se zavléct do lobby magneátů.

Gabriela Medvecká (Květnice, 2023-10-30)

#3513

Zrušení spalovacích motorů je nesmyslné, hloupé a nedomyšlené.

Jana Šimková (Dolany, 2023-10-31)

#3514

Tak důvodů proč to podepisuji je celá řada. Elektrické automobily jde snadno na dálku deaktivovat, lze deaktivovat dobíjení a plně nabité nedojedou daleko. Jedná se o omezení osobní svobody, kdy stát bude mít více pod kontrolou pohyb obyvatelstva. O ekologii vůbec nejde! Kdybychom vyměnili všechna vozidla se spalovacím motorem za elektromobily, do konce století nám průměrná teplota klesne o 0°C. Budeme závislý na Číně, která ovládá asi 80-90% veškerých zásob na výrobu baterií! Elektromobily jsou nesmírně těžký a mnoho parkovišť se zřítilo pod jejich tíhou! To chcete parkoviště zbořit a postavit znova? Silnice budou nadměrně přetěžovány a bude je nutné neustále opravovat. Jelikož jsou těžké, tak pneumatiky dlouho nevydrží a emise pevných částic, mikroplastů z pneumatik jsou násobně vyšší. Elektromobil nejde uhasit a hoří jako "startující raketa"! Požár dosahuje takových teplot, které přesahují teplotu tavení betonu a automobily při požárech tak propadají podlahou do nižších patrech a způsobují ještě vyšší poškození. Nabíjecí infrastruktura je dalším důvodem. Když někdo tankuje u pumpy, jak dlouho mu trvá než natankuje 5min? Elektromobil se nabíjí zhruba hodinu. Pumpou, která má 6 stojanů za hodinu projede 72 vozidel to znamená, že pro obsloužení stejného počtu elektromobilů by muselo vzniknout 72 nabíjecích stání! Hádám, že spousta nabíjecích stojanů nebude fungovat, takže lidé budou čekat, budou nervózní a bude docházet k potyčkám, kdy každý ze zúčastněných bude mít jiný názor na to, jak dlouho si měl nabíjet. Navíc, jak budete tolik energie vyrábět? NESMYSL, NESMYSL a ještě jednou NESMYSL! Hlavně, že trh je přesycen výrobky, které mají plánovanou životnost, vydrží záruku a nejdou opravit! To nikomu nevadí! Jak říkám o ekologii nejde! Co čekat taky od politiků! Je zajímá jen moc a peníze!

Richard Hába (Kladno, 2023-10-31)

#3517

Jsem motorista a chápu problematiku ekologie ale zároveň mám logiku.
A kroky EU nemají logiku.

Michael Kostelecký (Kamenice, 2023-11-01)

#3525

Nesouhlasím se zákazem výroby aut se spalovacím motorem

Vladimír Březina (Brno, 2023-11-05)

#3526

Podepisuji, protože mám rád spalovací motory a jejich využití atd… Jsem proti zákazu spalovacích motorů. Elektromobilita by měla být maximálně možnost né povinnost

Šimon Čurda (Plzeň, 2023-11-07)

#3537

Lidstvo má tu nemilou vlastnost, že se točí v cyklech zhoubných totalitních ideologií. Zažili jsme nacismus i komunismus, zkusme tentokrát nepodlehnout a postavme se utopickému zelenému teroru.

Radek Steiger (Smržice, 2023-11-10)

#3538

Elektro auta nejsou ve skutečnosti Eko , nejsou v testech uváděny všechny a objektivní testy , jen ty co se zrovna hodí ,, na krám’’ Kábele

Petr Kábele (Heřmanův Městec, 2023-11-10)

#3539

Nechci nečinně přihlížet, jak nás fanatičtí a vygumovaní eco teroristé vedou na cestu do pekel.

Aleš Jindra (Tábor, 2023-11-11)

#3546

Odsuzuji každé fanatické pokřivování trhu. Ať rudé, nebo zelené, které je taky rudé, jenom to o sobě neví!

Roman Mysík (Sedlec-Prčice, 2023-11-12)

#3551

Protože si myslím, že zachování individuální mobility pomocí přiměřeného zachování spalovacích motorů životnímu prostředí prakticky neškodí a velmi pomůže v udržení naší životní úrovně velmi ohrožované zelenými výmysly.

Radim Polášek (Kopřivnice, 2023-11-12)

#3558

Nesouhlasím se zákazem prodeje aut se spalovacími motory. My tu asi spasíme celý svět. A co trajekty, tankery, letadla, .... a byli se podívat třeba na jiném kontinentu s čím a jak tam jezdí a jsou rádi, že to mají?

Štěpánka Opletalová (Chrudim, 2023-11-12)

#3560

Podepisuji, protože bytostně nesnáším ZELENÝ, stejně jako rudý či hnědý FANATISMUS..

Jan Česák (pRAHA 9, 2023-11-12)

#3563

Neexistuje náhrada spalovacích motorů

Marek Fischer (Mokré Lazce , 2023-11-14)

#3566

Podepisuji, protože nesouhlasím se zákazem spalovacích motorů. Celá "argumentace" ve prospěch elektrických aut je vylhaná a postavená na nepravdivých základech a předpokladech. Elektrické auto produkuje více CO2 než benzinové. Spočítal jsem si na konkrétních modelech. Nevýhoda elektrického auta je strašně těžká baterka, kterou je třeba vozit s sebou. A její výroba přídavně přináší obrovskou spotřebu energie, kterou běžný motorista spotřebovává 8 let. Atd... Lze o tom mluvit hodiny. Považuji tohle rozhodnutí za zločin, který odporuje principu řádného hospodáře.

Filip Kaštánek (Liteň, 2023-12-01)

#3571

Podepisují protože nesouhlasím se zákazem spalovacích motorů z důvodu poškození obyčejných lidí kteří si to nebudou moci dovolit a může je to poškodit

Dominik Drápala (Novy Jičín, 2023-12-13)

#3572

Podepisují jelikož jsem toho názoru, že pouze výroba elektromobilů je tak neekologická, že by to uhlíkovou stopu při zvýšení poptávky a výroby pouze zhoršilo, dále věřím že novodobý naftový agregát je mnohem ekologičtější než kdejaký hybrid či elektromobil, dále je zde problém pohánění elektromobilů, ano samozřejmě baterie existují, ale v této době se stále ještě nemohou porovnávat s pohonnými hmotami, časem ztrácí kapacitu, fungují nejlépe pouze za určitých teplot a opět, výroba není ekologická.

Maxim Popovič (Nové Město pod Smrkem, 2023-12-25)

#3583

Nemám kladný vztah k nařizovanému procesu Green Deal a výhledu povinnosti provozovat výhradně nespolehlivé elektromobily!

Jiri CERNY (Marianske Lazne, 2024-01-09)

#3586

Protože je to rozumné :)

Martin Jirka (Pacov, 2024-03-05)



Placená propagace

Tuto petici nabídneme 3000 lidí.

Zjistit více...