Petice pro zachování historického názvu náměstí Pod Kaštany

Komentáře

#3

Jsem tam vyrostla! A nechci být v cizím městě za pár let!

Pavlína Pavlína (Praha, 2020-02-10)

#4

Podepisuji, protože to přejmenovávání je nesmysl.

Jan Dočekal (Praha 6, 2020-02-10)

#5

Líbí se mi název Pod Kaštany

Josef Bárta (Ostrava, 2020-02-12)

#7

Protože tohle přejmenování je hloupost. Má to sloužit jen ke zviditelnění Hřiba a spol.

Pavel Přidal (Praha 4 Modřany, 2020-02-12)

#8

Nesdílím názory pana primátora, neboť je to kretén...

Petr Blahovec (Praha, 2020-02-12)

#9

Pod Kaštany je super název.

Rostislav Navrátil (Bystřice nad Pernštejnem, 2020-02-12)

#10

Ponechejme historický název. Změnu potřebují jen šašci, kteří se neumějí prosadit něčím významným.

Ladislav Lašek (Praha 7, 2020-02-12)

#11

Další kontroverzní akce jedné pražské části. Zeptat se všech obyvatel Prahy 6 v místním referendu si ale páni politici jistě netroufnou, že. Pravděpodobně by výsledek překvapil a jejich vzletná slova proč měnit historický název náměstí Pod Kaštany by mohla skončit v propasti zapomnění. :-))

Petr Pajdlhauser (Praha 4, 2020-02-12)

#13

Co se týče přejmenování náměstí, Rusko to podle mého názoru může právem považovat za provokaci. My nevíme, kdo dal Němcova zabít. A pokud to nebylo Rusko, to, že náměstí má být pojmenováno po Němcovovi hlavně proto, že má být Putinovou obětí (čouhá to z toho návrhu na hony), je, eufemisticky řečeno, krajně nediplomatické. Nediplomatické by to ostatně bylo, i kdyby ho Putin zabít dal, což je ale podle mne nesmysl.
Zkusme si představit reakce USA, kdyby se navrhlo přejmenovat ulici Washingtonovu na Kásima Sulejmáního. Nemluvě o tom, kdyby se ulice před jejich velvyslanectvím přejmenovala na E. Snowdena. A důvod by tam byl. Třeba neomluvitelná invaze do Iráku se statisíci a miliony mrtvých civilistů, o jiných útočných válkách nemluvě. Tohle je účelová protiruská provokace - a proti takové je třeba se vymezit.

Marek Vojtěch Řezanka (Praha, 2020-02-13)

#16

zachovat nazov Pod Kaštany

Ladislav Stopka (Klokočov, 2020-02-13)

#21

Nápad změnit provokativně název považuji za ubohý.

Ludvík Procházka (Praha, 2020-02-14)

#22

Přejmenovávat ulice a náměstí podle toho, co si někdo myslí, že je zrovna v módě, není správné.

Jan Chromec (Praha 6, 2020-02-14)

#28

Už bylo dost řádění pražských zastupitelů a magistrátních hřibů!

Martina Franzova (Praha 4, 2020-02-15)

#33

Pojmenovávat cokoliv po nedávných či současných politicích je jen vyhazování peněz.

MArtin Draxler (Praha, 2020-02-15)

#34

Podepisuji tuto petici, protože chci zachovat historicky název ulice, která ma svou tradici a nikdo danou změnu neprojednává s obyvateli, kterých se to týká.
Jan Poláček

Jan Poláček (Praha, 2020-02-15)

#37

Mám rád historické názvy, zvlášť tak pěkné jako je Pod Kaštany. Vždy jsem si vážil pana Němcova, ale určitě se najde jiné vhodné místo, které po něm dá pojmenovat, aniž bychom museli měnit místní, přirozeně vzniklé názvy.

Radim Pospěch (Praha, 2020-02-15)

#39

Rozhodně nesouhlasím !

Miluše Švamberková (Praha - Modřany, 2020-02-15)

#43

Podepisuji tuto petici protože havlojdi přepisují dějiny a neustále uráží jak matičku Rus tak všechny české vlastence.Je to škoda že se v Praze dostali k moci kreatury jako je Novotný nebo Hřib.Pražáci by měli zapnout mozkovnu před tím než jdou volit.

Jan Čáka (Příbram, 2020-02-15)

#45

Podepisuji protože chci zachovat původní název náměstí. Název je neutrální, nikoho nepobuřuje a přesně popisuje tohle místo. Jeho název nezměnili nacisté ani komunisté,tak opravdu nechápu proč bychom ho měli měnit.Jestli je to provokace, pak z mého pohledu značně dětinská.Racionální důvod pro změnu není.

Martin Šesták (Praha 6-Dejvice , 2020-02-15)

#48

Podepisuji, protože jsem už dospělý.

Roman Kučera (Praha, 2020-02-15)

#49

Jinak budu chtít před každou ambasádou změnu typu u mnichovské zrady atd...

Jiřík Hnát (Praha, 2020-02-15)

#50

Protože Hřib a parta kolem Topky vyvolává válku

Patrik Košák (Praha, 2020-02-15)

#53

jsem dlouho žila v Bubenči, a nemám ráda, když se názvy mění s politickou situací. Krásným případem toho je "Kulaťák".

Jiřina Kollmannová (Praha, 2020-02-15)

#54

Na stavajicim nazvu namesti neni nic, co by mohlo vadit. Pokud chteji navrhovatele uctit neci pamatku, neni problem pojmenovat po nem nejakou nove vznikajici ulici ci namesti. V tomto navrhu vidim jen lacinou politickou pozu.

Lenka Wagnerova (Praha, 2020-02-15)

#57

Jakékoliv přejmenovávání je hloupost.

Jan Čížek (Praha 10, 2020-02-15)

#61

Osobní pocity vůči zahraničním partnerům do komunální politiky nepatří!

Vítězslav Novák (Praha , 2020-02-15)

#66

Vadí mi pojmenování po člověku, co byl jedním z hlavních spolupracovníků Borise Jelcina v "divokých" 90.letech a největšího rozmachu oligarchie v Rusku...

Roman Poláček (Praha, 2020-02-15)

#67

Pochopila bych, kdyby se přejmenovávala ulice či náměstí pojmenované po nějakém zločinci nebo něco podobného. Ale komu může vadit název "Pod Kaštany"? Nikomu. Cílem je prvokovat Rusy. A to mi vadí. Je to hloupé a nedůstojné.

Barbora Hrůzová (Praha 6, 2020-02-15)

#68

Trvám na zachování
historického názvu
náměstí Pod kaštany

Marcela Milatova (Praha, 2020-02-15)

#73

Kaštany za Hřiba nemůžou.

Bruno Solařík (Brno, 2020-02-15)

#74

Eva Šicová

Eva Šicová (Praha - Kamýk, 2020-02-15)

#75

Není důvod neustále provokovat. Jsme tím akorát pro smích a opovržení.

Jiri Hanousek (Pardubice, 2020-02-15)

#77

Podepisuji, protože se domnívám, že se jedná o provokaci RF. A s tímto nesouhlasím.

Aleš Kejval (Nové Město nad Metují, 2020-02-15)

#82

Protože na Praze 7 jsem bydlela dlouhá léta...nemyslím si, že je dúležité přejmenovávat a mazat historie z části Prahy 7..určitě jsou dúležitějšì "zvelebovánì"

Miloslava Osvaldova (Praha, 2020-02-15)

#95

Nepřepisujme zbytečně historii, proč kluci z moravských vísek se jezdí ausgerechnet realizovat do Prahy?

Miroslav Vápenka (Praha 7, 2020-02-15)

#97

K přejmenování ulice Pod Kaštany není rozumný důvod. Jedná se o protiruskou provokaci, je to nediplomatické, nedůstojné, ubohé. Je to plýtvání energií a času na úkor důležitých a potřebných úkolů, kterých je v Praze dost a dost.

Ivana Jelínková (Praha 11, 2020-02-15)

#98

Podepisuji, protože je to zlovůle a odpudivá zlomyslnost.

Ondřej Höppner (praha, 2020-02-15)

#101

ač nejsem pražák ani nemám vš, tedy dle milionu chlívek bych nesměl ani volit, neboť jsem hloupej venkovan, nesouhlasím s další proti ruskou provokací. je v praze ještě někdo normální?

ZBYNĚK mach (chrudim, 2020-02-16)

#102

Tyto politické provokace "Nové elity", škodí Néjen občanům Bubenče, ale i všem občanům ČR. 🇨🇿🐺

Jiří Loch (Praha, 2020-02-16)

#104

Nemám ráda přepisování historie. Je to nedůstojné tak starého národa, jako je ten český.

Radmila Zemanová-Kopecká (Praha, 2020-02-16)

#110

Jde o provokaci.

Josef Holeček (Praha, 2020-02-16)

#114

Podepisuji, protože provokativní arogance p.Hříbka a jeho bezbřehá nekompetence dosahuje vrcholu. Praha je, bohužel, už jen hlavní město tuposti, ale jejich normálních obyvatel je mi upřímně lito. I když, co chtěli, mají !

Ivan Hamersky (Brno, 2020-02-16)

#118

...hřib patří do lesa, ne na Megaztrát.

Jan Mareš (Praha, 2020-02-16)

#119

Nechci teatrálně přejmenovávat letiště, ulice ani náměstí s politickým podtextem, podle toho, jaký hlupák zrovna uchvátí moc na magistrátu.

František Kolínský (Praha, 2020-02-16)

#120

Prejmenovani nam. Pod Kastany je uplny nesmysl

Vaclav Silinger (Praha 3, 2020-02-16)

#124

Měnit historické názvy podle politiky byla a je zrůdnost.

Ondřej Felcsan (Praha, 2020-02-16)

#127

Plně souhlasím, protože to co předvádí korzáři v Praze přesahuje všechny možné hranice pochopení,

Jaroslav Smil (Hromnice 33, 2020-02-16)

#130

nesouhlasím s přejmenováním Němcov nebyl žádný hrdina jde o provokaci, toto náměstí bylo vždy Pod kaštany tak ať to tak zůstane

Zdeňka Karolová (Praha, 2020-02-16)

#131

Nesouhlasím se změnou názvu jen z politických důvodů a podporuji zachování původního ve své historii nezměněného názvu.

Marek Zeman (Praha 4, 2020-02-16)

#133

je možné - pokud opravdu občané, jak říká primátor, o změnu názvu stojí? - vybrat jinou lokalitu, někde ve vznikající zástavbě a evidentní politickou provokaci opustit

Libor Winkler (Praha 6, 2020-02-16)

#137

Podepisuji, neb přeji si zachování původních názvů míst a jmen ulic.

Julianne Eleonore Weinberg (Praha, 2020-02-16)

#139

Je ostudné z politických důvodů pořád něco přejmenovávat. Odsuzovali jsme to a znovu se najde tlupa prahnoucí bořit a přejmenovávat. Smutné.

Aleš Stejskal (Brno, 2020-02-16)

#140

Souhlasím. Pojmenovavat namesti po mafianovi a jeste Sorosove mopslikovi, to je sila! Bydlim pobliz a beru to i jako urazku!

Karel Halama (Praha 6, 2020-02-16)

#142

Podepisuji i jako nepražák, protože hezké, příhodné a nekonfliktní místopisné názvy se nemají měnit podle nápadů místního satrapy s patologicky herostratovským komplexem a osobní nenávistí vůči někomu.

Milan Mašek (Plzeň, 2020-02-16)

#143

Piráti jsou podvod a celé je to jen oční výtěr.

Petr Suchánek (Brno, 2020-02-16)

#144

Souhlasim z peticí

Jaroslava Pastrňáková (Polanka nad Odrou, 2020-02-16)

#145

Mne pobuřuje fakt,že pražští politici de facto dělají zahraniční politiku naší země.Toto jim samozřejmě nepřísluší.Nakonec bude nutné,aby změny,které obec činí a které mají svůj dopad daleko za hranicemi obce bude muset schvalovat příslušné ministerstvo.A za tuto,na první pohled byrokratickou pitomost budou zodpovědní právě pražští komunální politici.

Milan Kříž (Straky, 2020-02-16)

#147

Nesouhlasím s přejmenování ulice Pod kaštany. Primátor Hřib je grazl. Doufám, že škody, které v Praze napáchaly piráty budou vyčísleny a následně zaplacený.

Petr Sojka (BRNO , 2020-02-16)

#149

Štvě mě současný magistrát a jeho snahy....jen řeší ptákoviny a ne důležitè věci!!!!

Ivana Valterová (Praha, 2020-02-16)

#150

Používat názvy veřejných prostranství jako prostředky politického boje je nechutné.
A v Praze 6 jsem desítky let žil.

Radek Svítil (Bystřice u Benešova, 2020-02-16)

#151

Nesouhlasim s chysranymi zmenami

Ivan Krejci (Jemnice, 2020-02-16)

#152

1. Provokace není dialog.
2. Němcov nebyl nositelem hodnot, kterými argumentují navrhovatelé přejmenování.
3. "Okopávání kotníků "je trapné a ubohé a zbabělé.

Michael Vlček (Praha, 2020-02-16)

#153

Podepisuji, protože se ztotožňuji s obsahem petice

Zbyněk JUDr. Podlipný (Chotětov, 2020-02-16)

#154

Jsem rodakem z Prahy 6 a jsem totalne zhnusen co se dostalo na 6ce i na magistratu do zastupitelstva za eurohujerskou zelenofasounskou protinarodni svoloc. 6ka byla vzdy vystavni a pohodovou ctvrti a proto zde sidli vetsina ambasad. Neni to misto pro trapne politicke putky komunalnich trpasliku. NIKDO si nebude brat obcany 6ky jako rukojmi.

Ivo Gec (Vesin, 2020-02-16)

#156

Hřib = jerk
Proč stejně rychle neřeší jednotný systém parkování v Praze. Aby každý zaregistrovaný obyvatel Prahy mohl zaparkovat kdekoli na jejím území. A v jednotném režimu, umožňujícím mimopražským návštěvám parkovat v sobotu a v neděli bezplatně.
Ať řeší drogy na Václavském nám. Výši nájmů bytů etc.
Hřib je větší arogantní nadutec a ideologický tupec, než byli bolševici na radnici!

Zdeněk Vávra (Praha, 2020-02-16)

#157

Nazev je krasny, politika pomijiva.

Selma Muhic Dizdarevic (Praha 10, 2020-02-16)

#161

podepisuji a trvám na zachování názvu nám.Pod Kaštany

Darja Tůmová (Praha, 2020-02-16)

#162

Mohlo by mi to být ukradené, ale není. Držím palce a jsem pro zachování názvu náměstí "Pod kaštany", protože ctím tradice. Stejně to cítím i u nynějšího názvu letiště v Ruzyni.

Jarda Sonntag (Ostrava, 2020-02-16)

#165

Jde o hloupou a ubohou provokaci, která napovídá mnohé o zoufalcích, stojících v jejím pozadí...

Jiří Fejt (Planá , 2020-02-16)

#167

Bubeneč a jeho místopis není politické pískoviště, na kterém komunální politici mají oprávnění dělat mezinárodní gesta, a trváme na zachování historického názvu náměstí Pod Kaštany.

Zároveň vyjadřujeme znepokojení nad způsobem, kterým se magistrát snaží změnu prosadit. Návrh byl oznámený na poslední chvíli (má být projednaný 24. února a realizovaný 28. února) a nebyl nikdy pořádně představený dotčené veřejnosti (tedy lidem, kteří v Bubenči bydlí). Dá se předpokládat, že jediným podkladem pro jeho realizaci je jakási komická petice, která za 4 roky své existence dokázala celorepublikově nasbírat směšných 4,5 tisíce hlasů. Navíc fakt, že místopisná komise tento návrh již dvakrát zavrhla, a znenadání zc

Marie Lichtenberková (Josefov, 2020-02-16)

#168

Se jedná o historický název. Apolitický.

Petr Novák (Nové město nad Metují , 2020-02-16)

#169

Nevidím žádný důvod k přejmenování.

Jan Ryba (Praha 415, 2020-02-16)

#170

Je to prvorepublikový název (adresa) a nápad ji přejmenovat je jen pouhá provokace a snaha některých se zviditelnit.

David Ryba (Praha 4, 2020-02-16)

#172

Přejmenování po člověku srovnatelném s naším zavražděným "podnikatelem" Mrázkem je nesmysl. Němcov podezřele levně privatizoval. V Rusku nebyl populární, spíš nenáviděný. Přejmenování je kopancem do Ruska za každou cenu kdy si jedna městská část bere za rukojmí celou ČR.

Jiří Kment (Brno, 2020-02-16)

#174

... Hříb nesmí jednat a vyjednávat bez souhlasu zaměstnavatele-občanů Prahy!!!

Zuzana Kotrbacek (Káraný, 2020-02-16)

#175

Pod Kaštany!

Milan Horák (Byšice, 2020-02-16)

#176

Podepisuji, protože název přetrval od první republiky přes všechny režimy dodnes a protože Hřib je hlupák, který na magistrát nepatří ani jako vrátný.

Jiří Wagner (Praha, 2020-02-16)

#177

trvám na zachování historického názvu, který není poplatný žádné ideologii

Miluše Ponzerová (Praha, 2020-02-16)

#178

V Praze jsem žila, když byla ještě "normální"...
Pan starosta Hřib je kretén, který navíc, než přejmenovat ulici, fakt nemá!

Marie Šemberová (Praha, Litoměřice, 2020-02-16)

#179

Nemám ráda prázdná gesta, samožerství a zbytečné provokace! A příznivcem současné vládní koalice rozhodně nejsem!!

Dagmar Rychlá (Jablonec nad Nisou, 2020-02-16)

#180

Pod kaštany je krásný český název.

Alena Bohy (Praha, 2020-02-16)

#181

Už prezident Havel prohlásil,to že přejmenovávat ulice a náměstí jmény není dobré,a teď by politici chtěli přejmenovat nám.Pod kaštany.Vůbec nechápu proč.

Jiří Kačírek (Praha, 2020-02-16)

#183

Jedná se o ubohou provokaci ještě ubožejšího šmejda Hřiba!

Jaroslav Zejda (Rožnov pod Radhoštěm, 2020-02-16)

#184

Odmítám skrývání vlastních mindraků pomocí laciné rusofobie a provokace.

Tadeáš Bača (Mohelnice, 2020-02-16)

#185

Není přijatelné, aby politici měnili vžité historické názvy míst, jak se jim momentálně zlíbí. To bychom se zanedlouho v Praze nevyznali.

Miluše Rezková (Praha, 2020-02-16)

#186

Je to naprostý nesmysl

Zuzana Šolcová (Praha, 2020-02-16)

#187

Nesouhlasím s tím, aby byl zrušen historický název, který přežil jak protektorát tak čtyřicet let vlády Národní fronty.

Mikoláš Chadima (Praha, 2020-02-16)

#190

Nesmíme podporovat zbytečně provokace nezralých jedinců

Pavel Chaloupka (Baška , 2020-02-16)

#191

Nesouhlasím s politickou změnou z tradičního pojmenování .

tomáš matásek (praha, 2020-02-16)

#192

Nesouhlasím s politickou změnou z tradičního pojmenování .

Jiří Daněk (brno, 2020-02-16)

#197

Pod Kaštany je hezký název a další důvod je i praktický, všichni obyvatelé budou muset měnit občanky, řidičské průkazy a dávat to vědět na všechny možný i nemožný místa. Prostě je to blbost

Lucie Suchánková (Nové Město nad Metují, 2020-02-16)

#198

Nesouhlasím s politikou soustavných provokací místo snahy o přátelství se všemi národy. Tedy i Rusy.

Roman Pavlik (Bílovice nad Svitavou, 2020-02-16)

#199

Podepisuji. Principiálně jsem proti tomu, aby se ulice náměstí, veřejné budovy atd. jmenovali po nějakých osobách (v tomto případě rozporuplných) či osobnostech.

Alois Dvorak (Teplice, 2020-02-16)

#200

Tyto akce jsou jen nesmyslnou politickou provokací. Součástí nepřátelských gest, která nepovažuji za správná.

Jan Návrat (Frýdlant nad Ostravicí, 2020-02-16)



Placená propagace

Tuto petici nabídneme 3000 lidí.

Zjistit více...