Uzavření škol do konce školního roku

Komentáře

#22402

Janova

(Holoubkov, 2020-04-07)

#22404

Gulyásova

(usti nad labem, 2020-04-07)

#22406

Podepisuji protože nechci riskovat zdravý své či blízkých tím že bych se musel pohybovat ve velkém množství lidí kteří mohou být případnými přenašeči viru.

(Kroměříž, 2020-04-07)

#22411

Mám z nemoci strach

(Ostrava, 2020-04-07)

#22413

Protože mi nepřijde rozumné, aby se děti které jsme do teď chránili vystavili celodennímu pocení v rouškách a ohrozit je před prázdninami. Myslím si že tato situace už je takhle dost psychicky náročná.

(Žiželice, 2020-04-07)

#22414

Mám syna 9 let a nedovedu si to představit,to bude muset být celou dobu v roušce ,má astmobronchitidou těžkého stupně,takže on to v roušce neudycha.

(Dolní Benešov, 2020-04-07)

#22423

Miluše Kinclová

(Suchomasty, 2020-04-07)

#22424

Podepisují protože je to nejlepší způsob boje proti koronaviru

(Havířov, 2020-04-07)

#22425

Podepisuji Petici za uzavření škol do konce školního roku 2019/2020, protože se nechci vystavit jakémukoliv riziku ať už minimálnímu nebo většímu nákazy novým typem Koronavirus SARS-CoV-2, který způsobuje onemocnění Covid-19!

(Zábřeh, 2020-04-07)

#22427

Chci aby se virus přestal šířit

(Znojmo, 2020-04-07)

#22428

Podepisuji, protože si myslím, že by bylo správné otevřít školy až v září - v zájmu zdraví nás všech.

(Hradec Králové, 2020-04-07)

#22430

Podepisuji, protože předčasné vypuštění dětí do škol považuji za nemoudré a neopatrné - nebezpečné nejen pro děti, ale všechny, s nimiž děti nutně přichází do styku nebo na něž by mohl být koronavirus dětmi nechtěně přenesen v souvislosti s cestou do školy či ze školy apod. Vzdělávání lze dočasně řešit i dálkově a ani případný odklad vzdělávání či hodnocení výsledků dětí (na rozdíl od mnoha jiných oblastí) nemůže způsobit dětem samotným ani státu nijak zásadní újmu (případné problémy s tím spojené jsou řešitelné dle mého názoru snáze než problémy spojené s docházkou dětí do škol a nutností a chabou možností bránit pak nebezpečně rychlému šíření onemocnění COVID-19. Podotýkám, že jsem rodičem 2 dětí - a raději snesu komplikace s odkladem s jejich vzdělávání než riziko nákazy ať jejich či jiných lidí, kteří na to pak mohou doplatit životem či ohrozit (dalším přenosem) životy dalších - když tomu lze relativně dobře bránit. tím, že návrat dětí do škol neuspěcháme. Chápu, že mnozí rodiče to mohou mít doma s dětmi vzhledem k jejich situaci a případnému zaměstnání doma těžké, ale určitě se i pro takovéto situace dá najít řešení a i stát by se měl snažit v tom (výdělečně činným a zejména osamělým) rodičům (kteří tím pádem mají omezené časové možnosti se svým dětem věnovat) pomoci.

(Srubec, 2020-04-07)

#22432

Podepisují protože je to riskantní a nebezpečné

(Žatec, 2020-04-07)

#22438

Se nedá jít do školy kdo ví kdy a pak po 3 týdnech maturovat. Spousta lidí nejsou zvyklý na domácí výuku a já patřím mezi ně. Jsem zvyklá na to, že jsem ve škole, kde mi někdo poradí a hlavně mě ta škola dokope něco dělat. Nedokážu si zvyknout na tento styl výuky. Proto si myslím že tohle je správné řešení, aby se už do školy nešlo.

(Vlašim, 2020-04-07)

#22439

Dálkové studium mi v momentální situaci vyhovuje. Opětný start škol by určitě rapidně navýšil počet nakažených, jelikož by se to intenzivně roznášelo z žáků na učitele a obráceně. Ovšem nebyl by to takový problém, kdyby žáci nemuseli dojíždět do škol autobusy, vlaky, tramvajemi apod., kde možnost nákazy jednotlivců exponenciálně roste.

(Lysice, 2020-04-07)

#22449

Podepisuji, protože by bylo lepší kdyby jsme nebyli v kontaktu s lidmi, a už vůbec po dobu školní docházky .

(Jihlava, 2020-04-07)

#22450

Osobně si nedokážu představit, že bychom byly v rouškách v Mš jako učitelé cca 8h,z toho bude šílené teplo (30 stupňů) ve třídě a to máme třídu ještě pod kuchyní. Natož dítě školkou povinne od 3 let. Jak se nají, když na roušku nesmí sahat. Jak si budou hrát. Jak se udrží 1,5m rozestupy, když je kapacita třídy zcela naplněna a stolečky jsou po 6 dětech a také jak si v těchto rozestupech budou hrát?? Nebudou chápat proč jim to nedovolíme, když předtím mohli. Jak my jako učitelé to vše, když jsme od půl 7 do cca 10sami na třídě a be třídě máte 25 dětí. Potom to vzdělávání vezme za své. Místo vzdělávání se z učitelů stanou "hlídači roušek". Žádné dítě nevydrží mít roušku na sobě a školkovým dětem je těžší vysvětlit "proč ji musí mít it ve školce a doma ne" Po pár minutách hraní si děti roušku sundají. Ta se bude válet na zemi. Rodiče roušku nepodepíší jako pyžama. Pak se rouška zamění, takže se viry můžou dostat do cizího těla. Omezení, které do teď, byly přijdou úplně v niveč. Děti roušky ani nechtějí nosit. Jak my je jako učitelé budeme nutit? Jak je budeme nasazovat, když budeme porušovat hygienické opatření? Jak budeme pátrat, která je čí, když nebudou podepsané? Jakým stylem se budou dětem ve skříňce uskladňovat čisté, sterilizované?
A mimo to, děti ve 30stupních v tom nevydrží,nebude se jim v tom dobře dýchat, bude jim z toho zle.

(Brno, 2020-04-07)

#22457

Už v dubnu, když začíná být hezky a praží nám sluníčko do třídy, se to kolikrát těžko zvládá..A v rouškách? Ani náhodou... My to nezvládneme, natož děti.. A opravdu nevím, jak budou svačit a pít..A že v tom teple pijí opravdu dost...Nehledě na to, že metr od sebe je "neudržíme", i kdybychom zvládli přestěhovat lavice,což je dost nereálné..A až budu chtít dítěti poradit, pomoct, dovysvětlit, ukázat mu třeba kde má chybu...(mám 2.třídu), budu stát metr od něj? Hmmm, tak to jsem zvědavá..:)))

(Most, 2020-04-07)

#22460

Podepisují tuto petici, kdy si myslím, že je paranoidní školu otevřít . Když koronavirus pokračuje a denně narůstají nové případy.
Není možné aby školy byly otevřené dříve než v září.

(Nučice, 2020-04-07)

#22461

Jednou se svět nezboří, když děti nebudou klasifikované. Zdraví je přednější. Rodiče se jim budou muset věnovat a aspoň se jim budou více věnovat a poznají je.

(Bohumín, 2020-04-07)

#22466

Mám dceru 10let v 3.tridy a těžce nemocného 20mesicniho syna bez imunity

(Telnice u Brna, 2020-04-07)

#22470

Podepisuji protože já i moje dítě jsme riziková skupina

(Morkovice, 2020-04-07)

#22471

Podepisují petici, protože jako maturant nebyl dostatek času k probrání všech maturitních témat a podkladů pro úspěšné dokončení maturitního vysvědčení

(Rozseč nad Kunštátem, 2020-04-07)

#22472

Nechci aby děti byli nemocné

(Bohumín, 2020-04-07)

#22477

Kaleja.

(Kdyně, 2020-04-07)

#22479

Podepisuji,protože mi přijde naprosto absurdní nechat mladou generaci promořit a riskovat tak zdraví nemocných studentů či našich prarodičů a nás samotných.

(Brno, 2020-04-07)

#22481

Bojím se, že se koronavir rozšíří.

(Plzeň, 2020-04-07)

#22485

Janeckova

(Tremosna, 2020-04-07)

#22489

Petici podepisuji proto že jsem studen střední školy. Na naší škole je přes tisíc žáků a nedokážu si představit že tam budu s těmi 12tisty žáky trávit 5 dni v týdnu nejméně 8 hodit. To odmítám. Obzvlášť polovina to nebude dodržovat a bude chodit bez roušky. A hlavně metrový odstup ? Je nemožný u nás na škole proste nemožný nejde to je to nereálné. A bydlím doma s babičkou a dědou nehodlám je ohrozit jen kvůli tomu abych šla na měsíc do školy. Stejně nikdy nemůžou za měsíc dohnat to co se teď ztratilo. Je to naprosto nemožné. A proto protestuji a podepisuji petici.

(Velké Popovice, 2020-04-07)

#22492

Protože nechci nakazit druhé :)

(Mladá Boleslav, 2020-04-07)

#22496

mi to prijde rozumne

(Neznasov, 2020-04-07)

#22499

Podepisuji protože mi nepřijde vhodné jít teď do školy kvůli koronaviru a nebezpečí které hrozí mě i moji rodině.

(Praha, 2020-04-07)

#22507

Podepisují, protože se nechci nakazit covidem v kolektivu!

(Vrbno pod Pradědem, 2020-04-07)

#22515

Mám strach o svoje děti a rodinu nechci je vystavovat nákazy dunkova jirina

(Teplice, 2020-04-07)

#22517

Podepisuji, protože se bojím nákazy po otevření škol a využívání MHD, ČD a jiných prostorů.

(Uherské Hradiště, 2020-04-07)

#22541

Podepisují protože souhlasím Uzavřeni školy do konce školního roku.

(Ostrava, 2020-04-07)

#22548

Protože může být ještě někdo nakažený,a naženou nás do škol a karanténa může být zas

(Ratíškovice, 2020-04-07)

#22555

Přijde mi nebezpečný chodit do školy po takové nemoci, bojim se o rodiče a nechci to riskovat

(Praha 5, 2020-04-07)

#22561

Protoze vzhledem k situaci by otevření škol mohlo způsobit rychlé šíření koronaviru.

(Krásensko, 2020-04-07)

#22566

Podepisuji, protože se nechci nakazit!!!

(Zlín, 2020-04-07)

#22567

Po otevření škol by se virus šířil rychleji.

(Olešnice, 2020-04-07)

#22571

Protože až bych se vratil do školy, nestihl bych se dostatecne pripravit na zaverecne zkousky.

(Klatovy, 2020-04-07)

#22572

Nechci do školy

(Hradec Králové, 2020-04-07)

#22573

Nechci chodit do školy

(Břeclav, 2020-04-07)

#22579

Nechci jít do školy xd

(Brno, 2020-04-07)

#22580

Podepisují, protože se nechci vystavit riziku nákazi

(Brno, 2020-04-07)

#22583

Nedovedu si představit v podmínkách českého školství tento nesmysl. Děti v přípravných třídách, žáky a studenty od sebe neudržíte v bezpečné vzdálenosti. Nebudou mít dostatečný počet roušek na jeden den. Ve školách nejsou teploměry.. Co s žákem, kde není spojení na rodiče (vyloučené lokality) a žák bude mít teplotu? Začíná být teplo. A co učitelé? Jsou starší. Je to náročné období pro všechny. Myslím, že toto není krok správným směrem.

(Teplice, 2020-04-07)

#22585

Podepisuji, protože si myslím, že chození do školy po dramatickém výpadku (vypnutí školních řádů, neklasifikování...) přinese velikou nekázeň ve školách, nesnesitelnost mezi učiteli, žáky a rodiči. Hrozí nakažení, protože zodpovědnost na sebe dítě nevezme ze dne na den.

(-, 2020-04-07)

#22588

Podepisuji, protože jsem na internátu a nedokážu si představit pobyt ve 4 lidech na pokoji v této situaci.

(Praha, 2020-04-07)

#22589

Nechci být v ohrožení nákazy nemoci COVID-19

(Plzeň, 2020-04-07)

#22591

Podepisuji, protoze mame velikou skolu a prijde mi nesmyslné, chodit do skoly bud v rouskach, nebo vubec. Jelikoz hrozí veliké riziko nákazy!

(Praha, 2020-04-07)

#22597

Podepisují proto, ze naprosto souhlasim s vyse zmiňovaným

(Mlada Bileslav, 2020-04-07)

#22598

Podepisují, protože souhlasím

(Ústí nad Orlicí, 2020-04-07)