Petice proti přejmenování letiště Ruzyně na letiště V. Havla.

Quoted post

Jsem proti Havlovi a vím také proč!

#2126 Je silně "přehavlováno"! To už lidé ztratili soudnost!

2011-12-31 13:11

Jsem pragmatik a položím si otázku: O co se vlastně Havel zasloužil? Kdyby se Gorbačov s Reganem nedohodli v Rejkavíku na uspořádání ve střední Evropě a sloučení Německa, mohli Rusové okupovat ČSSR ještě 20 let a Havel by se dozajista jako bezvýznamný škrabal uchlastal k smrti dříve!
Na 17. listopadu 1989 také nemá Havel žádnou zásluhu. Jak je dnes každému jasné,šlo o provokační akci STB na předání moci zase do těch správných bolševických rukou a když byli studenti na Národní mláceni, Havel si pochlastával na Hrádečku!I jako autor stojí za pendrek!Nejsem odborník na literaturu, ale na světě je čten Hašek,Hrabal, Kundera a podobní velikáni pera a nikoliv cinta Havel, kterému rozumí jen on sám a pár podobných pomatenců!O jeho politických lumpárnách ani nemá cenu mluvit, ty všichni znají! Takže, co vlastně mám na Havlovi oslavovat, tři dny státního smutku! Je to jenom trapné a teď ještě po něm přejmenovávat letiště! Jenom jsme všem pro smích. Někdy méně je více, to by si měli uvědomit všichni adorovatelé ve skutečnosti hodně bezvýznamného Havla!

Odpovědi


Nepřihlášený uživatel

#2137 Re: Je silně "přehavlováno"! To už lidé ztratili soudnost!

2011-12-31 14:08:42

#2126: Jsem proti Havlovi a vím také proč! - Je silně "přehavlováno"! To už lidé ztratili soudnost!

Téměř ve všem s Vámi souhlasím, nicméně s tím, že o jeho politických lumpárnách všichni vědí, bohužel souhlasit nemůžu. Je bohužel pár lidí, kteří o nich nemají tucha, a dost lidí, kteří nad nimi zavírají oči a tváří se, že nic takového se nikdy nestalo.

Jiří Susa

#2143 Re: Je silně "přehavlováno"! To už lidé ztratili soudnost!

2011-12-31 14:21:44

#2126: Jsem proti Havlovi a vím také proč! - Je silně "přehavlováno"! To už lidé ztratili soudnost!

Je to tak!