MANIFESTAČNÍ PETICE ZA ODSTOUPENÍ PREZIDENTA MILOŠE ZEMANA

Quoted post


Nepřihlášený uživatel

#100761 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cesty Vládi Iljiče jsou klikaté :-)

2017-01-12 21:41

#100756: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cesty Vládi Iljiče jsou klikaté :-) 

 Nikoli, Stát by měl primárně zajišťovat hlavně pořádek a dodržování rovnosti občanů před zákonem. Do toho, čemu lidé věří či nevěří by se absolutně míchat neměl, pokud by jejich víra negenerovala terorismus, jako je tomu dnes bohužel v hlavně v případě mohamedanismu.

 

 

Odpovědi


Nepřihlášený uživatel

#100766 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cesty Vládi Iljiče jsou klikaté :-)

2017-01-12 21:51:30

#100761: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cesty Vládi Iljiče jsou klikaté :-) 

 Úlohy státu se jistě dají vyjmenovat a dokonce v průběhu času se mírně mění a především se mění objem veřejného prostoru, který je spravován politiky - to je úžasné na demokracii.  

Stát jsou občané, jak jistě z Ústavy víš, tedy nikdo z nás by nechtěl mít za souseda člověka, který věří lžím, může se to stát životu nebezpečné. Komunista věřící lžím, že jej jeho zaměstnavatel vykořisťuje, se lehce může stát vrahem, pod vlivem takové lži, taková je zkušenost s komunisty. 

Tedy my občané jsme se dohodli, že se budeme vzdělávat, abychom takovým lžím nepodléhali.  Dokonce jsme se pod vlivem komunismu a nacismu dohodli, že v Evropě není možné propagovat nenávistné ideologie. 

Tedy úloha státu je i poskytovat vzdělání a dokonce je zkušenost, že je potřeba lidi vzdělat alespoň základně a tedy je základní školní docházka povinná - dohodli jsme se na tom. Díky i takto malému vzdělání, tedy naučit se číst, psát a trochu ovládat matematiku, je větší naděje, že takový člověk nepodlehne lži, že jeho zaměstnavatel, jej vykořisťuje. 

Víra a víra ve lži jsou dvě opravdu zásadně rozdílné věci. Další fází je ještě prosazování lží. Tam už nastává ona nebezpečná fáze vedoucí k znárodňování a vraždění zaměstnavatelů, jak už bohužel zkušenost existuje. 

Tedy úloha státu je i poskytovat informace tom, že se veveřejném prostoru šíří lži, identifikovat, prokázat, že jsou to lži a to poskytnou efektivně občanům, proto existují způsoby i nástroje - jsou dokonce uvedeny v zákonech jak občany informovat.

Způboby šíření lži se ovšem vyvíjí stejně jako se vyvíjíme my i vše kolem nás.

Ve školách (mohou být i soukromé, podléhají kotrole státu) se vzděláváme - říkáme si pravdu a především, učíme se jí pečlivě rozpoznat. Např. mám-li vyřešit slovní úlohu, musím nalézt pravdivá tvrzení ve slovní úloze a ta použít pro řešení, pokud se nechám složitější, záměrně manipulativní slovní úlohou zmást, nerozpoznám pravdu, dojdu ke špatnému výsledku. 

Totality typicky ve školách lžou především v dějepise, přes který manipulují s vědomím občanů totalit. Jejich manipulace dokonce do jisté míry narušuje celý proces vzdělávání - říká se tomu kulturní deprivace, neboť záměrně znemožňují lhaním o historii, aby se posluchač zorientoval v časové ose hístorických událostí a tak také svůj život zadadil o patřičného kontextu událostí.