Petice na podporu ústavní stížnosti proti inkluzi
Quoted post
Nepřihlášený uživatel |
#992016-03-15 05:57Je to další krok k už dost snížené gramotnosti většiny dětí,, přitom si samozřejmě uvědomuji že je i mnoho velmi chytrých ,učenlivých dětí,ale tento nesmyslný krok určitě sníží úroveň vzdělání,,Jan Nacházel /CL |
Odpovědi
Nepřihlášený uživatel |
#101 Re:2016-03-15 07:26:56Byl bych mamimám vděčný, aby z Kociánky nebyl dělán ústav pro chorobomylsné a drželi se posledními lety pracně vytvářeného trendu veřejného mínění, že Kociánka je pro tělesně postižené. Něco ze stránek školy: Jaké děti vzděláváme: Nabízíme péči a vzdělávání dětem od 3 let až do ukončení povinné školní docházky. Přijímáme děti s postižením pohybovým a neurologickým, děti s vrozenými vadami pohybového aparátu, genetickými a metabolickými poruchami postihujícími hybnost nebo děti s poúrazovými stavy. Vzděláváme také děti s kombinovaným postižením, kdy se tělesný handicap kombinuje s mentálním postižením, smyslovou vadou nebo závažnou poruchou komunikace.
Je hodně špatně, že mentálně normální děti po mediální masáži těchto mamin odejdou na SŠ a gymnázia s nálepkou, že Kociánka je praktická škola.
|
ŽÁDÁME VYŠŠÍ TRESTY ZA TÝRÁNÍ ZVÍŘAT
Trest členům gangu týrající zvířata v Číně
PETICE za přejmenování Moskevské ulice v Karlových Varech na počest Jiřího Bartošky
Výzva k pojmenování železničního terminálu VRT Praha-východ po Janu Kubišovi
Petice za zabavení majetku ruského teroristického státu v ČR
Petice za ochranu Kunratického lesa pro lidi
Výzva vládě k zabezpečení urgentní humanitární pomoci Gaze a dosažení dohody o příměří
Výzva Radě ČT k odvolání generálního ředitele ČT Jana Součka
Výzva vládě Pomoc pro 100+100 dětí z Gazy
Podporujeme Izrael v boji proti teroristům, postoj české vlády je správný
Deklarace zastání se srnčí zvěře
Chcete něco změnit?
Bude-li člověk mlčet, nic se nezmění. Autor této petice se rozhodl něco změnit a jednat. Uděláte to samé? Zahajte sociální hnutí vytvořením petice.
Vytvořte vlastní peticiDalší petice, které by vás mohly zajímat
PETICE za přejmenování Moskevské ulice v Karlových Varech na počest Jiřího Bartošky
6833 Vytvořeno: 2025-05-08
Žádost o udělení abolice trestního stíhání příslušníku 601.skss. prezidentem České republiky.
730 Vytvořeno: 2025-05-05
Petice za snížení hranice úspěšnosti u didaktického testu z českého jazyka (Maturita 2025)
10104 Vytvořeno: 2025-05-05
Máte ženy na kandidátkách? A můžeme je vidět? Otevřený dopis leaderům politických stran kandidujících do Parlamentu ČR
703 Vytvořeno: 2025-04-29
PETICE ZA ZRUŠENÍ POVINNÝCH TELEVIZNÍCH A ROZHLASOVÝCH POPLATKŮ
24556 Vytvořeno: 2021-12-22
Petice za prošetření a přehodnocení obtížnosti didaktického testu z matematiky konaného dne 2. května 2025
9956 Vytvořeno: 2025-05-03
Sky Shield pro Ukrajinu - otevřený dopis předsedovi vlády České republiky
56 Vytvořeno: 2025-05-08
ŽÁDÁME VYŠŠÍ TRESTY ZA TÝRÁNÍ ZVÍŘAT
127551 Vytvořeno: 2025-02-11
Petice za snížení hranice úspěšnosti u didaktického testu z anglického jazyka (Maturita 2025)
434 Vytvořeno: 2025-05-05
skatepark Litvínov
109 Vytvořeno: 2025-05-09
Za ochranu práv a psychického zdraví českých dětí
3838 Vytvořeno: 2024-07-23
Řešte neustálý hluk a porušování nočního klidu ze strany hostů A&O Hostelu v Praze - Malešice
307 Vytvořeno: 2024-04-30
Vraťte vlaky na Dobříš!
905 Vytvořeno: 2025-02-26
Petice za zpřísnění podmínek pro podmíněné propuštění pachatelů zvlášť závažných trestných činů
448 Vytvořeno: 2025-05-04
Češi jsou hrdý národ. Podpořme Ukrajinu zbraněmi a buďme součástí koalice ochotných
2983 Vytvořeno: 2025-04-03
Petice za snížení hranice úspěšnosti u didaktického testu z německého jazyka (Maturita 2025)
119 Vytvořeno: 2025-05-08
Petice za prošetření a přehodnocení obtížnosti didaktického testu z anglického jazyka konaného dne 2. května 2025
72 Vytvořeno: 2025-05-05
NECHCEME větrnou elektrárnu v Honicích
42 Vytvořeno: 2025-05-08
Za odbornou a neideologickou legislativu o úřední změně pohlaví
24 Vytvořeno: 2025-05-07
Petice na podporu svobody projevu a proti trestnímu stíhání Tomia Okamury
55 Vytvořeno: 2025-05-05