Otevřený dopis ministryni školství proti násilné inkluzi

Quoted post

Honza

#151 Kdo je autorem inkluze a proč?

2015-10-15 07:42

Celý proces je dávno spuštěn, již dlouho jsme proti tomu mohli protestovat, ale jsme Češi a vše necháváme na poslední chvíly. Celá inkluze je v podstatě byznys hrstky lidí, kteří s praxí nemají moc kontakt, především se pustili ihned po studiích s velkými ambicemi do reorganizace vzdělávacího systému. Jsou chorobně ambiciozní a s dětmi pracovat nechtějí, zaštiťují se tím, že jsou vlastně spasitelé. Mají moc a tu my nemáme. Zkuste se podívat na lidi ve společnosti pro inkluzi. http://www.cosiv.cz/kontakt/ Je to typické pro naši zemi, vymyslí si nějakou změnu a připraví si podmínky, aby z toho měli zisk, ale trochu zapomínají na ty děti, kterých se to týká doopravdy.

Odpovědi

Jiří

#157 Re: Kdo je autorem inkluze a proč?

2015-10-15 13:13:10


Nepřihlášený uživatel

#176 Re: Kdo je autorem inkluze a proč?

2015-10-16 22:05:34

#151: Honza - Kdo je autorem inkluze a proč? 

 Honzo! Jak nemáme moc? Máme. To co nemáme, je organizovanost. Jinak máš pravdu. Naše nemoc je spíš chorobná ohleduplnost. Už jsi někdy viděl dementa, se kterým se domluvíš? Jednání s dementama vyžaduje vždy razantní akci. Nikdo na světě není povinen se donekonečna podřizovat opakované demenci našich ministrů. Neposlušnost je v tomto případě naše povinnost. Stávka, zavřít školy a nazdar ministře. Nebude se učit, dokud neodtáhneš. Jinak kdybych měl protestovat proti každému hloupému "spuštěnému procesu", strávím celý život stávkováním. A jen tak mimochodem. Na organizování protestu, myslím razantního protestu, jsou tu ředitelé. To, že se žádné protesty nekonají, je projev jejich celkové připosranosti. Takže pokud ředitelé nic, odbory nic, školy otevřené, dobře nám tak. Jsme jak poslušní blbečci, se kterými si každý může dělat cokoliv. Bojíme se, aby na nás náhodou někdo z "nich" neukázal prstíkem, že?  Pokud se inkluze zrealizuje, zůstanou na škole časem „chorobně ambiciózní" učitelé, kteří si budou myslet, že tenhle bordel, který přijde, je "normální". Co bude mít rozum, potáhne ze školství časem pryč. Když přijde nějaký student z pedagogické fakulty na praxi a ocitne se v té "správné" třídě, bude to pro něj dostatečný důvod, aby zavčas zmiznul. Všem chci připomenout, že učitel je od toho, aby učil! Není to vychovatel, pečovatel, záchranář při záchvatech, vyplňovač lejster, tvůrce vzdělávacích programů a podobně. Chtěl bych vidět nějakého kreténa z ministerstva, který zvládá učit, věnovat se v hodině postiženým, koordinovat asistenty, připravovat výukové materiály pro všechny žáky s různými vzdělávacími potřebami, řešit problémy, papírovat ty sračky, lítat na dozory, suplovat za nemocné kolegy, komunikovat s rodiči. Nejhorší učitelé jsou ti, kteří zvládají právě tohle všechno, nebo si to myslí. Vždyť spousta učitelů neumí ani pořádně učit. Nově příchozímu učiteli to trvá tak 5 let. Ten ubíjející bordel, který ve školství vzniká, učitele jen časem vycucá a začnou odbývat vše, co budou dělat. Rodiče i děti to pochopitelně budou vnímat a povolání učitele jako takové padne na úroveň bahna. Rodiče budou dávat děti na soukromé školy a ze státních škol se stane časem to, čemu rozumný člověk říká bordel. A na závěr dámy a pánové učitelé jedna maličkost. Můj kamarád je řidičem autobusu. Celkem nedávno jsme si v jednom důvěrném rozhovou otevřeně řekli, jaké jsou naše platy. Můj poslední byl 21.500 čistého. Ten řidič byl dost udivený, když jsme zjistili, že má stejný čistý příjem jako já. Takže povolání učitele je na úrovni řidiče autobusu. "Vážení" učitelé.