MANIFESTAČNÍ PETICE ZA ODSTOUPENÍ PREZIDENTA MILOŠE ZEMANA
Quoted post
Nepřihlášený uživatel |
#47932 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jaký idiot otec takový idiot syn2015-05-11 14:41#47931: Alex - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jaký idiot otec takový idiot syn Vy jste opravdu obožák, že nerozumí psanému textu? Vy jste opravdu chodil do školy k idiotovi Klausovi? Znovu, není pochyb o tom, že je nutná alespoň základní znalost Nového a Starého zákona mimo jiné proto, že žijeme v žido-křesťanské kultuře. Studenti ovšem velmi správně oponují, že žijeme v sekularizované společnosti a že tedy podstata Starého a Nového zákona je ze škol vytěsněna a tedy sugestivní, idoitské otázky a vaše idiotské vysvětlení, že v češtině je přede Jidáš v podstatě synonymem pro zradu nemají u maturit co pohledávat. V tomto ohledu dokonce studenti argumentují naprosto věcně a správně. Klaus jako pegagog jejich naprosto věcnou a správnou argumentaci ironizuje. To je ubohost, které se pedagog nikdy!!!! a to opravdu nikdy nesmí dopustit, neboť to odpoporuju přímo základnímu principu jeho vzdělání, morálky a kultury, logicky za předpokladu, že je skutečně pegagogem, proto je také možné Klause spíše charakterizovat jako idiota, než jako pedagoga. Nikde jsem ani náznakem nerozporoval, že je potřeba, aby maturant měl základní znalost zásadních knih naší civilizace, tedy Starého a Nového zákona. Dokonce, narozdíl od idiota Klause, zdůvodňuji proč je tato znalost nutná a pochází z principu, že nedílnou součastí vzdělání je kultura a morálka a druhým důvodem je život v naší žido-křesťanské civilizaci. Přesto jsem schopen se zamýšlet nad argumentací studentů, proč byla otázka špatná a proč u maturit být neměla. V sekularizovaném školství je skutečně otázka, jestli otázky ze Starého a Nového zákony by měly být součástí maturit, když je školství strikně sekularizováno a vlastní podstatu knih, důvod jejich vzniku, podstatu jejich sdělení studentům není schopné zprostředkovat či je dokonce naučit. Klaus jen ironizuje (jak jste sám napsal) a to přitom "píše do rubriky - názory". Tedy zde je možné jej směle charakterizovat jako idiota, tedy nevzdělatelnéno a nevzdělaného člověka, který ani přes svůj věk nepochopil, jaká je úloha pedagoga a protože jeho text dokládá, že je osobou s nesouladem znalostí, kultury a morálky a znalosti používá na ubohou dehonestaci žáků (studentů, mladýchc lidí, kteří navíc věcně argumentují velmi správně) znamená to, že je ve své podstatě ubožák a tedy je předpoklad, že své znalosti bude používat v rozporu s kulturou a morálkou, což svým textem dokonce hned potvrzuje. Je na tom něco nejasného, nebo máte problém s funkční gramotností? |
|
Odpovědi
Alex |
#47934 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jaký idiot otec takový idiot syn2015-05-11 15:21:18#47932: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jaký idiot otec takový idiot syn Kopete jen kolem sebe, nemá smmysl s vámi dál diskutovat, já říkám můj názor na to, jak se vyjadřujete o panu Klausovi ml.. Jo a žádný jeho student jsem nebyl. Sám tady kážete o morálce a přitom se tak nechováte! Dál se o tom s vámi už nebudu. |
ŽÁDÁME VYŠŠÍ TRESTY ZA TÝRÁNÍ ZVÍŘAT
PETICE za přejmenování Moskevské ulice v Karlových Varech na počest Jiřího Bartošky
Petice za zabavení majetku ruského teroristického státu v ČR
Trest členům gangu týrající zvířata v Číně
Výzva vládě k zabezpečení urgentní humanitární pomoci Gaze a dosažení dohody o příměří
Výzva Radě ČT k odvolání generálního ředitele ČT Jana Součka
Sky Shield pro Ukrajinu - otevřený dopis předsedovi vlády České republiky
Výzva vládě Pomoc pro 100+100 dětí z Gazy
Deklarace zastání se srnčí zvěře
Petice za ochranu Kunratického lesa pro lidi
Chcete něco změnit?
Bude-li člověk mlčet, nic se nezmění. Autor této petice se rozhodl něco změnit a jednat. Uděláte to samé? Zahajte sociální hnutí vytvořením petice.
Vytvořte vlastní peticiDalší petice, které by vás mohly zajímat
Petice proti používání herbicidních postřiků ve městě Zlín.
102 Vytvořeno: 2025-06-19
PETICE RODIČŮ ŽÁKŮ PJZŠ HORÁČKOVA K SITUACI NA ŠKOLE
202 Vytvořeno: 2025-06-18
Nesouhlas se současným vedením na Střední průmyslové škole chemické v Pardubicích, fungováním školy a komunikací vedení vůči zaměstnancům a studentům školy
544 Vytvořeno: 2025-06-16
Petice za zpřísnění podmínek pro podmíněné propuštění pachatelů zvlášť závažných trestných činů
705 Vytvořeno: 2025-05-04
ŽÁDÁME VYŠŠÍ TRESTY ZA TÝRÁNÍ ZVÍŘAT
131606 Vytvořeno: 2025-02-11
Petice proti výstavbě soustavy větrných elektráren na Žulovsku a Javornicku.
1982 Vytvořeno: 2025-05-15
Petice za vznik psího parku v Týně nad Vltavou - sídliště Hlinky
23 Vytvořeno: 2025-06-17
Chceme zpátky brambůrky Hovězí na cibulce a Uzené s křenem!
5199 Vytvořeno: 2020-12-21
Petice veřejnosti, rodičů žáků a bývalých žáků ZUŠ Biskupská 12, Praha 1
91 Vytvořeno: 2025-06-14
PETICE ZA ZRUŠENÍ POVINNÝCH TELEVIZNÍCH A ROZHLASOVÝCH POPLATKŮ
26508 Vytvořeno: 2021-12-22
Petice proti zákazu konání řízených degustací vín v prostorách sokolovny v Holicích
6 Vytvořeno: 2025-06-19
Petice za snížení objemu zástavby developerského projektu Central Group v ul. Geologická, zachování stávající vzrostlé zeleně a řešení dopravní situace v této ulici
128 Vytvořeno: 2025-06-01
Petice za zachování třídnictví p.Mgr.Jany Chromé,Bc. ve třídě 3.A ve šk.roce 25/26
71 Vytvořeno: 2025-06-15
PETICE ZA FÉROVÉ VOLBY
2704 Vytvořeno: 2025-06-01
Vraťte vlaky na Dobříš!
1039 Vytvořeno: 2025-02-26
Petice za rozšíření programu Začít spolu na více tříd v základní škole Kbely
16 Vytvořeno: 2025-06-18
Petice proti VTE- Mšecké Žehrovice a okolí
102 Vytvořeno: 2025-06-10
Petice za Demisi vlády - stop bitcoinové mafii!
336 Vytvořeno: 2025-06-09
Vraťme stromy do Šlikovky
165 Vytvořeno: 2025-05-21
Za trestní postih hanobení zvířecích ostatků a důstojné zacházení po smrti
5946 Vytvořeno: 2025-05-20