MANIFESTAČNÍ PETICE ZA ODSTOUPENÍ PREZIDENTA MILOŠE ZEMANA
Quoted post
Alex |
#47934 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jaký idiot otec takový idiot syn2015-05-11 15:21#47932: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jaký idiot otec takový idiot syn Kopete jen kolem sebe, nemá smmysl s vámi dál diskutovat, já říkám můj názor na to, jak se vyjadřujete o panu Klausovi ml.. Jo a žádný jeho student jsem nebyl. Sám tady kážete o morálce a přitom se tak nechováte! Dál se o tom s vámi už nebudu. |
|
Odpovědi
Nepřihlášený uživatel |
#47935 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jaký idiot otec takový idiot syn2015-05-11 16:18:37#47934: Alex - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jaký idiot otec takový idiot syn Vy máte vážný problém s funkční gramotností. Naprosto věcně argumentuji, že se Klaus nejen tímto jeho texte provinil proti znalostem pedagogigy (tedy pokud není komunistický či nacistický pedagog) a dokonce proti formátu do kterého píše, tedy do názorů.
Pokud nesouhlasíte s tezí, že nedílnou součástí vzdělání je kultura a morálka a že pedagog nikdy nesmí dehonestovat žáka a ironizovat jeho chyby, pak je to věc samozřejmě jiná, pak se logicky na hodnocení Klause mladšího nemůžeme shodnout. Nevadí mi to, že se s vámi neshodnu, jsem dokonce velmi rád, že se za takové situace na hodnocení Klause s vámi neshodnu, ale to mi nebrání, abych na základě vašich vlastních slova nepoukazoval na to, že se mýlíte a vskutku si rád přečtu jakoukoliv polemika nad mými tezemi, že nedílnou součástí vzdělání je kultura a morálka a že pedagog nikdy nesmí ironizovat chyby žáků. Neshodnu se s vámi dokonce i na tom, proč Klaus ironizuje a k čemu to je. Vypadá to, že vy si dokonce myslíte, že jeho ironie má nějaký smysl, aniž byste uvedl jaký. Já dokonce opononuje, že studenti argumentují daleko věcněji (odhlížím od toho, že ironizování není ve skutečnosti dokonce žádnou argumentací samo o sobě), neboť správně poukazují, že v případě tvrdě sekularizovaného školství a tvrdě sekularizované společnost v ČR, jsou otázky na Starý a Nový zákon vlastně naprosto nesmyslné, neboť se nejedná o otázky na podstatu, ale jakési "znalostní" bez věcných souvislostí. Můžete jistě říci, že i takové otázky jsou potřeba a i o tom lze jistě vést debatu. Já v tomto případě budu spíše souhlasit se studenty. Otázky pro otázky smyl spíše nemají. Nic tím o studentech nezjistím. Z odpovědi na kokrétní otázku, o které je řeč, nepoznám, jestli rozumí podstatě Jidáše. Otázka připomíná otázky dob minulých. Jaká jsou další jména Lenina či jaké bylo jeho skutečné jméno? Tam ovšem otázka pro komunistickou pakáž měla obrovský smysl, student je natolik zformován (zmanipulován, znásilněn), že zná "naše" (komunistické) lži o Leninovi. Opět se komunisté nedozvěděli ovšem, jak studen o zločinci Leninovi smýšlí a zdali jeho znalost pochází z jeho vlastní zvídavosti dovědět se něco o zločinech komunistů a o zločinnosti Lenina, nebo pochází prostě je z toho, že nechce mít problémy se soudruhy ve škole.
Doplňující vysvětlení: Nekáži o morálce, sděluji svůj názor, že nedílnou součástí vzdělání je kultura a morálka. Jasně na základě tohoto názoru prokazuji, že je v takovém případě min. dobré, aby každý člověk žijící v žido-křesťanském prostředí měl alespoň minimální znalost základních knih tohoto prostředí, tedy Starého a Nového zákona. Prokazuji také přímo na vašich sděleních - Klaus ironizuje názoru studentů, Jidáš jako synonymum zrady v češtině, že Klaus mladší nevyjdřáje názor, ale ironizuje názor (chcete-li dokonce chybné jednání) studentů, vy sám to sdělujete a že Vy sám zpošťujete postavu Jidáše a tedy dokládáte, že ve skutečnosti o podstatě této postavy smyslu celého příběhu nevíte vůbec nic. Z toho pak logicky musím spekulovat, jestli jste nestudoval u Klause, kterého je skutečně možné spíše nazvat idiotem než pedagogem, neboť se provinil naprosto fatálně proti vzdělání pedagoga dehonestací žáků a je v tomto případ naprosto lhostejno, jestli se jedná o jeho žáky či žáky někoho jiného. To, že o Klausovi hovořím expresivně, je forma do diskuse, jeho vlastní neslušnosti nedosahuji ani náhodou, viz. např. jeho lži a rasistický text. Pro něj nemůže být tedy žádnou urážkou, že jej nazývám idiotem, on sám prokázal, že nejedná v souladu se znalostmi pedagogiky, kulturou a morálkou a vy to dokonce také říkáte (viz. ono ironizování) tedy je idiotem, nevzdělatelným subjektem. |
|
Nepřihlášený uživatel |
#47940 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jaký idiot otec takový idiot syn2015-05-11 18:30:41#47934: Alex - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jaký idiot otec takový idiot syn Jestli on to nebude jenom provokatér. |
ŽÁDÁME VYŠŠÍ TRESTY ZA TÝRÁNÍ ZVÍŘAT
PETICE za přejmenování Moskevské ulice v Karlových Varech na počest Jiřího Bartošky
Trest členům gangu týrající zvířata v Číně
Výzva vládě k zabezpečení urgentní humanitární pomoci Gaze a dosažení dohody o příměří
Výzva Radě ČT k odvolání generálního ředitele ČT Jana Součka
Zajištění dostupnosti léčby ADHD i pro dospělé: návrh na úhradu lisdexamfetaminu (Livizux) bez doplatku
Sky Shield pro Ukrajinu - otevřený dopis předsedovi vlády České republiky
Výzva vládě Pomoc pro 100+100 dětí z Gazy
Deklarace zastání se srnčí zvěře
Petice za zabavení majetku ruského teroristického státu v ČR
Petice za ochranu Kunratického lesa pro lidi
Chcete něco změnit?
Bude-li člověk mlčet, nic se nezmění. Autor této petice se rozhodl něco změnit a jednat. Uděláte to samé? Zahajte sociální hnutí vytvořením petice.
Vytvořte vlastní peticiDalší petice, které by vás mohly zajímat
Zachraňte Víta Háčka, předsedu úseku skoku na lyžích
456 Vytvořeno: 2025-08-22
Žádáme prezidenta, aby odmítl ratifikaci Vatikánské smlouvy
266 Vytvořeno: 2025-06-07
PETICE PROTI VYHLÁŠCE č. 64/2025 Sb. O DOBÁCH LOVU
490 Vytvořeno: 2025-07-04
Výzva hejtmance Mračkové-Vildumetzové k pomoci vypsání referenda o průmyslovém parku v Chebu v termínu voleb
202 Vytvořeno: 2025-08-18
Otevřený děkovný dopis Viktoru Orbánovi
2372 Vytvořeno: 2024-10-21
ŽÁDÁME VYŠŠÍ TRESTY ZA TÝRÁNÍ ZVÍŘAT
136159 Vytvořeno: 2025-02-11
PETICE ZA REFERENDUM PROTI EMISNÍM POVOLENKÁM
239 Vytvořeno: 2025-07-27
Petice za zřízení preventivního kastračního programu v Hlinsku
137 Vytvořeno: 2025-08-17
Otevřený dopis ministru školství, mládeže a tělovýchovy doc. PhDr. Mikuláši Bekovi, Ph.D.
7141 Vytvořeno: 2025-03-23
Petice za zachování a opravu kulturní památky železničního mostu pod Vyšehradem
25390 Vytvořeno: 2022-12-13
Za zachování přirozeného hlasového projevu a citlivosti v umělé inteligenci,konkrétně ChatGPT od OpenAI
33 Vytvořeno: 2025-08-20
Petice za rovné odměny pro deaflympijské sportovce České republiky
413 Vytvořeno: 2025-05-22
PETICE ZA DEMISI VLÁDY PĚTIKOALICE
43092 Vytvořeno: 2022-02-22
PETICE ZA FÉROVÉ VOLBY
2889 Vytvořeno: 2025-06-01
Za ochranu práv a psychického zdraví českých dětí
4161 Vytvořeno: 2024-07-23
Petice za skutečnou inkluzi a posílení práv dětí s autismem a ADHD ve školách
809 Vytvořeno: 2025-07-08
Výzva vládě Pomoc pro 100+100 dětí z Gazy
561 Vytvořeno: 2024-04-08
Petice proti záměru developerské výstavby "„Bytový dům Mlýnská 339/38“, na pozemcích par.č. 329, 325 k.ú. Trnitá, obec Brno"
25 Vytvořeno: 2025-08-22
Stop hluku a světelnému smogu z areálu Savela v Havířově
23 Vytvořeno: 2025-08-23
Výzva k okamžitému zastavení genocidy a umožnění humanitární pomoci v Gaze - Palestině
1102 Vytvořeno: 2025-07-27