Podpora demolice havířovské haly

Quoted post

don-tom

#150 Re: Re: Re: Re: Částka za vytápění

2015-02-28 04:01

#149: - Re: Re: Re: Částka za vytápění 

Určitě se jedná o lepší využítí peněz než srandy typu skatepark, barbeque park, divadlo, a jiné.

Navíc rozšíření podchodu by mohli využít i trhovci a mnozí další...

Velmi hrubé schéma (modře naznačeno prodloužení podchodu; zelená část-počítá-li se se snížením počtu kolejí, pak by se na jejich místo postavila zeď, od jednoho metru nad zemí tvořená okny; červená část je vysvětlením parkoviště u Lidlu, tedy přesněji mezi Lidlem a stávajícím nádražím (v současnosti obyvatelé parkují na tom, co patří soukromé společnosti, v budoucnosti by mohli parkovat na městském)).

Pokud by se koleje skutečně odstranily, pak může dojít i k vytvoření chodníku mezi nádražím a ulicí Požárnická, nebo takovým "zbytečnostem" jako je protihluková zeď.

Jinak metro neznamená ražení ve velké hloubce, metro odkazuje na slovo "metropolis", tedy dráha v metropolitních oblastech.

 

I když by se to asi Ostravě nelíbilo, osídlení Poruba-Zábřeh-Havířov tvoří typický metroplex (soustavu více sídel zhruba stejné velikosti) 

Odpovědi


Nepřihlášený uživatel

#151 Re: Re: Re: Re: Re: Částka za vytápění

2015-03-01 11:25:48

#150: don-tom - Re: Re: Re: Re: Částka za vytápění 

Názor Jsem přesvědčen že rušení kolejí neproběhne i když se hovoří že Havířovské vlakové nádraží je mnohem méně využíváno než v minulosti . V současné době stoupá přeprava ( lodních ) kontejneru po železnici METRANS Havířov . Koleje pro seřaďování a odstavení těchto souprav jsou potřebné k provozu Kontejnerový terminálů . Doufám že se najdou prostředky, a prodloužení podchodu se uskuteční. Cestující by to uvítali .Nádraží by bylo lépe dostupné a dnes nevyžívané prostory by se staly ekonomicky zajímavější .