MANIFESTAČNÍ PETICE ZA ODSTOUPENÍ PREZIDENTA MILOŠE ZEMANA

Quoted post


Nepřihlášený uživatel

#26345 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-12-21 17:45

#26340: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Možná ho napadli na objednávku a to v momentě, kdy mluvil o něčem jiném, než na co se útočníci vymlouvali jako na důvod proč ho napadli.    :-) :-)

Sládek se nehodil tak se mu nepřálo  :-)  :-) nešlo o nic jinýho než o zvůli proti němu v REÁLNÉM ČASE, výmluvy na to co se z něj vyklubalo později jsou bezpředmětné, do té doby to prostě bylo bezbpráví. ....

Nejsem nácek a DSSS mně nezajímá. To vy fízlové pracujete z kanceláří expozitury cizí tajné služby pod záštitou neziskovky. A jste vzteklý, uchylujete se k urážkám.

Já jsem jen amatér a chvíli tu diskuzi sleduji jak je vedená. A je vidět, že se tu angažují ne že zaujatí, ale placení agenti. To ve mne důvěru, že je tato petice nějak morálně oddůvodněná nevyvolává.

A teď si ze mne udělejte debila ....nebo nácka....jsem splachovací na polointeligentní urážky. I já dovedu lidi urážet, ale ani mi to nestojí už za to. 

Odpovědi


Nepřihlášený uživatel

#26355 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-12-21 18:09:24

#26345: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Já jsem vás urazil, když jsem vás nazval náckem, myslel jsem, že jste hrdým náckem :-). 

Sládek byl vždy hulvát a to patologický hulvát, byl i zloděj, stranu nevykradl za den.  

Jeho projev svými vulgárnostmi si vůbec nezadal s oplzlostmi Miloše Zemana, tedy není divu, že pokud se to odehrálo na ulici, u prchlivějších povah došlo k bodu trpělivosti, obzvláště, když takové počínání sledovala policie a nijak nezasáhla.