Zajištění základních podmínek pro výuku dětí ZŠ Černošice

Quoted post


Nepřihlášený uživatel

#52

2014-11-28 07:26

Skutečně si myslíte, že škola s 800 žáky nepotřebuje ředitele na plný úvazek?  Zrovna toto povolání by mělo být srdeční záležitostí pro toho, kdo jej vykonává. Souhlasím, že se lidé musí vypracovat. Ale nechala byste si srdce operovat medikem ? V souladu s Vaším názorem ano, jak jinak by se měl vypracovat?

Paní ředitelka působila dlouho jako teoretik,své výzkumy zaměřovala na mateřinky a první stupeň (informace jsou relevantní, stačí si načíst její práce), před 5-6 lety se rozhodla vyzkoušet své závěry v praxi. Mně na vzdělání mých dětí záleží, vadí mi, že se staly hračkou v rukou ženy, která se snaží pouze dokázat, že to co vyzkoumala, může obstát v praxi. Prostě si čechrá ego. Moje děti nejsou laboratorní králici! Takových odborníků, co se snaží učit podle všemožných metod je dnes hromada, někteří rodiče jsou z nich nadšení, ale víte, že české děti si v mezinárodních žebříčcích znalostí a vědomostí oproti 90.letům výrazně pohoršily? Já vím, nepotřebují znalosti, stačí si je vyguglit.

Odpovědi


Nepřihlášený uživatel

#53 Re:

2014-11-28 07:39:55

#52: -  

Cituji: "víte, že české děti si v mezinárodních žebříčcích znalostí a vědomostí oproti 90.letům výrazně pohoršily?" Není právě tato smutná skutečnost důkazem, že je potřebné začít věci dělat jiným způsobem? 


Nepřihlášený uživatel

#60 Re:

2014-11-28 22:01:43

#52: -  

Řeknu to tak - medik neoperuje srdce a úroveň medika bych přiřadila zabsolventu pedagogické fakulty, což tedy paní ředitelka jistě není.

Pokud se týká plnosti úvazku - jistě je dobré, když je vedení ve škole, bezpochyby, ale zde bych ráda připoměla - ona nepřátelská atmosféra se tvořila již v zimě, kdy se již někteří učitelé začali bránit jakémukoli jinému řešení než tomu, které sami navrhovali.

Pokud si obecně děti výrazně pohoršily od 90.let, jistě to není chybou přímo tohoto vedení. Pokles úrovně vzdělání vidím jinde - právě od těch 90.let, pokud dostane dítě horší známku, rodiče si hned běží stěžovat na učitele a učitelé se potom mnohdy obávají dítě klasifikovat hůře, resp. nároky některých učitelů jsem tak malé, že prospívají všichni výborně. Pak má učitel klid od rodiče, který by rád viděl ze svého dítka univerzitního profesora. Je to chyba rodiče, že si neumí přiznat, na co dítě má a na co ne. Vždyť přece i řemeslo je krásné, kuchaři jsou potřeba. Nemohou být všichni vysokoškoláci. Jenže když rodiče mnohdy nesmyslně tlačí, učitelé snižují své nároky a zlepšují hodnocení a potom jsou znalosti obecně nižší a při srovnávacích testecch vychází děti hůže.

Metody nově zaváděné nelze přece hned označit za špatné - ve sví době bylo novou metodou i kolo... A co Jan Amos Komenský, známý to reformátor školství. Ten by asi dnes neuspěl.

Také nechci, aby moje děti byly pokusnými králíky, ale nelíbí se mi, když se nedá šance. A proč jsem nepodepsala petici jsem uvedla výše. Je to pořád dokola.

Stázi