Zajištění základních podmínek pro výuku dětí ZŠ Černošice


Nepřihlášený uživatel

/ #60 Re:

2014-11-28 22:01

#52: -  

Řeknu to tak - medik neoperuje srdce a úroveň medika bych přiřadila zabsolventu pedagogické fakulty, což tedy paní ředitelka jistě není.

Pokud se týká plnosti úvazku - jistě je dobré, když je vedení ve škole, bezpochyby, ale zde bych ráda připoměla - ona nepřátelská atmosféra se tvořila již v zimě, kdy se již někteří učitelé začali bránit jakémukoli jinému řešení než tomu, které sami navrhovali.

Pokud si obecně děti výrazně pohoršily od 90.let, jistě to není chybou přímo tohoto vedení. Pokles úrovně vzdělání vidím jinde - právě od těch 90.let, pokud dostane dítě horší známku, rodiče si hned běží stěžovat na učitele a učitelé se potom mnohdy obávají dítě klasifikovat hůře, resp. nároky některých učitelů jsem tak malé, že prospívají všichni výborně. Pak má učitel klid od rodiče, který by rád viděl ze svého dítka univerzitního profesora. Je to chyba rodiče, že si neumí přiznat, na co dítě má a na co ne. Vždyť přece i řemeslo je krásné, kuchaři jsou potřeba. Nemohou být všichni vysokoškoláci. Jenže když rodiče mnohdy nesmyslně tlačí, učitelé snižují své nároky a zlepšují hodnocení a potom jsou znalosti obecně nižší a při srovnávacích testecch vychází děti hůže.

Metody nově zaváděné nelze přece hned označit za špatné - ve sví době bylo novou metodou i kolo... A co Jan Amos Komenský, známý to reformátor školství. Ten by asi dnes neuspěl.

Také nechci, aby moje děti byly pokusnými králíky, ale nelíbí se mi, když se nedá šance. A proč jsem nepodepsala petici jsem uvedla výše. Je to pořád dokola.

Stázi