Za zachování dopravní obslužnosti Šumperska a Jesenicka


Nepřihlášený uživatel

/ #29

2016-09-09 16:40

Na trase Nezamyslice (Olomouc) Šumperk, od nového jízdnho řádu až Kouty nad Desnou, jezdí nové elektrické jednotky REGIOPANTER. K čemu to je a po zavedení nového jízdním řádu bude, když na tyto vlaky zaplacené jak státem, regionem i Evropskou unií nebude od Prahy přípoj?


Zrovna tento týden v úterý nastala situace popisovaná v příspěvku #21. Vlak 891 od Prahy příjezd do Zábřeha 15:09. Odjezd vlak z Nezamyslic do Šumperka 15:09. Další vlak do Šumperky ryhlík 911 od Brna - odjezd dle jízního řádu 15:25 zpoždění na tabuli v odbavovací hale při příjezdu 15 min, ale než vlak přijel byla z toho skoro 30 min. Takže místo odjezdu ze Zábřehu v 15:09 (kdyby chvíli vlak od Nezamyslic počkal, tak 15:12) odjezd 15:55. Přitom žádný vlak od Šumperka trasu pro vlak z Nezamyslic neblokuje a REGIOPANTER v Šumperku stojí nejméně 1,5 hod.


Místo, aby tuto anomálii, a další podobné ve stejném taktu u rychlíků od Prahy, tvůrce jízdního řádu opravil ke spokojenosti zákazníka, tak to vyřešil šalamounsky. Rychlíky, jejichž příjezd je do Zábřeha ve stejnou dobu, jak je odjezd vlaků od Nezamyslic do Šumperka, v novém jízdním řádu nastavil tak, že již v Zábřehu nestaví. Však oni si cestující počkají na rychlík od Brna a co na tom, že tento má denně zpoždění. A bude po stížnostech na krátkou přestupní dobu. Na přestup bude času až, až.  
2016-09-01 13:21


Naše nová cesta do práce ze Šumperka do České Třebové a zpět. Ráno odjezd místo 5:29 hod v 5:13 hod a odpoledne míto příjezdu 15:27 hod nový příjezd 15:39. to je denně bez zpoždění prodloužení času denně o cca 30 min, ročně x cca 240 (pracovních dní) = 120 hod