Za zachování dopravní obslužnosti Šumperska a Jesenicka


Nepřihlášený uživatel

/ #21

2016-09-01 12:21

Dojíždím ze Šumperka do práce do České Třebové. Navíc by se měl někdo zamyslet nad přestupovými časy mezi rychlíky od Prahy na Šumperk. Mezi spoji je kolikrát čas na přestup 1 nebo 2 minuty. Vlak přijede na třetí nástupiště a na Šumperk vlak od Nezamyslic (Olomouce) odjíždí z druhého nástupiště. Velmi často, když oba vlaky jezdí na čas je nestíháme a ujíždí nám, když jsme na schodech a vybíháme na druhé nástupiště. Nepíšu konkrétní vlaky, protože, jak jezdí v taktu, tak se to během dne opakuje několikrát. Uvedu pro příklad hodinu od Prahy rychlík přijíždí do Zábřeha 15:09 a na Šumperk odjíždí 15:09. Může někdo namítnout, že za 15 minut jede další od Brna, ale ten mívá často 10 - 15 min zpoždění, a když dojíždíte denně, tak se to na sčítá. Navíc je to ten rychlík od, Prahy který by neměl od nového jízdního řádu v Zábřehu zastavovat. Vlak 15:09 většinou REGIOPANTER nám ujede, a pak stojí přes hodinu v Šumperku než vyjede na novou trasu. A stačilo by jen odjezd ze Zábřehu posunout o dvě, tři minuty na 15:12 a zorganizovat příjezdy vlaků tak, aby vlaky od Prahy a z Nezamyslic přijely na stejné nástupiště. Tento stav +/- minuta již trvá 3 - 4 roky a co se takhle na nádražích potkáváme, tak vadí hodně lidem.