Odebrání licence autorizovanému servisu Britex

rakosnicek79

/ #10

2016-01-27 10:29

Dobrý den všem,
bohužel i ja mám špatné zkušenosti s tímto servisem a jelikož se k mému problému servis (ne)postavil evidentně špatně a bez dalšího zájmu, nedá mi to a pokusím se varovat další s důvěrou přicházející zákazníky a klienty.

Na podzim jsem dostal jako dárek tablet Samsung Galaxy , kupovaný v O2 na Kladně, bohužel se ukázalo, ze ma vaTmadné tlačítko hlasitosti "+/-". No jelikož jsem dárek dostal až po 14denní lhůtě na vrácení, musel jsem jít na opravu. Šel sem tedy rovnou do Britexu, kde se se.mnou vůbec nebavili a at s tím zajdu do O2 a je ať neotravuju (mimochodem O2 tablet na opravu poslalo nakonec, hádejte kam...právě sem do Britexu!?). První varování, ze to asi nebyla nejlepší cesta. Po necelém měsíci, kdy technikove měnili 25 dní tlačítko, tablet konečně opraven a vše fungovalo jak mělo, převzato v O2, leč bohužel objevila se jiná vada, a sice, tablet, který před opravou nevrzal a byl z výroby usazen pevně, nikde nic neskřípalo, najednou začalo. Ještě ten den na O2 sepsána reklamace na reklamaci a opět posláno do Britexu. No a tam, nejspíš se na to ani nikdo nepodival, technik napsal, ze je to běžný stav tabletu a vše v normě!!!? NECHÁPU! :-( ano připouštím, ze jednou vrzat bude, ale až tak třeba po roce každodenního používání, ale ne u fungl nového stroje. Na O2 vyzkoušen stejný tablet, nový i používaný prodejci na prodejně a ani jeden nevykazoval sebemenší známky vrzání, skřípání atp..
Celá story pokračovala v Praze, kde v dalším "certifikovanem" servisu Samsung zjistili špatně provedenou práci v Britexu, kdy např. zapomněli paní technici na šroubek a další věci, takže se vše rozjelo nanovo a opravy se ujali lidé v Praze v Ječné ulici, ale s tím samým výsledkem. Nejen že skřípání a vrzání neodstranili, spíše ho ještě víc umocnili jak se v tom vrtali, no a když to ani na podruhé nešlo (ano, zase sem podával 2 reklamace) a nevěděli kudy kam, prostě jen napsali, te je vše v pořádku a že je to běžný stav. VRCHOL!!
No a korunu tomu nasadilo oficiální zastoupení Samsungu v ČR, kam sem to nakonec taky posílal, když posvětilo vyjádření servisů, ze je vše OK. Prý pokud nesouhlasím, ať se obrátím na soudního znalce. NO COMMENT!

Dělají akorát z lidí hlupáky a čekají, ze se neozveme a vzdáme to.

Kamil Rákoska
rakosnicek79@seznam.cz
IMEI 351885068123560