Otevřený dopis ministryni školství proti násilné inkluzi
Myšák |
/ #216 Zrušení praktických škol2015-10-27 09:42Dobrý den já sice nemám dítě v praktické škole,ale mám dítě z vadou pozornosti a špatným soustředěním,pomalým tempem také je emočně labilní a těžko si zvyká na nové prostředí i učitelé.Když se jí v první třídě děti začali smát,že je hloupá-řešila to sebepoškozováním.Neumíte si představit vidět své dítě jak se trápí a řeší to tímto způsobem.Samozřejmě jsme hned začali chodit k psycholožce,která nám řekla,že přejít na jinou školu není dobré,protože ona ty spolužáky má strašně ráda,že by bylo dobré si s nimi promluvit-to jsem udělala a hned se situace výrazně změnila k lepšímu,ale její učitelka nám říkala,že dcera tempu nestíhá nosila ze školy samé 5 řešili jsme to s pedagogickou poradnou a stále docházeli k psycholožce.Usoudili jsme,že zkusíme najít školu kde by se jí mohli více věnovat,ale ona to vycítila a problém začal znovu nechtěla jít,pryč od někud kde se jí líbí děti už se jí neposmívají ba naopak po mém rozhovoru s nimi dceři pomáhají.Dcera to opět řečila sebepoškozováním.Psycholožka nám poradila zeptat se na asistentku celý rok jsem chodila do poradny a líčila naše problémy a na základě učitelky a učitelky z dislexii kam dcera pravidelně docházela nám asistentka byla přidělena sice jen na pár hodin v týdnu,ale i to stačí,aby měla dcera lepší výsledky a nemusela tudíš měnit prostředí a kolektiv a i učitelku na kterou je zvyklá.Jsme ted všichni velice štastný.A pro to chápu všechny ty maminky,které mají děti v praktických školách a nelíbí se jim jejich zrušení.Jak už řekla naše psycholožka-některé děti se neumějí začlenit do kolektivu a řeší to různě-šikanou,sebepoškozováním,chozením za školu atd.Takové děti potřebují láskyplný přístup-porozumění a na to opravdu většina učitelů nemá čas,když poslední dobou má ve třídách okolo 30žáků. |
|
Petice za ukončení používání a prodeje zábavní pyrotechniky, petard, ohňostrojů i tzv. lampionů štěstí
Výzva vládě k zabezpečení urgentní humanitární pomoci Gaze a dosažení dohody o příměří
Za změnu „ZÁKONŮ PRO KOČKU“
Podporujeme Izrael v boji proti teroristům, postoj české vlády je správný
Chcete něco změnit?
Bude-li člověk mlčet, nic se nezmění. Autor této petice se rozhodl něco změnit a jednat. Uděláte to samé? Zahajte sociální hnutí vytvořením petice.
Vytvořte vlastní peticiDalší petice, které by vás mohly zajímat
Odmítáme ideologizaci nových RVP
3214 Vytvořeno: 2024-05-01
Mánes umělcům! Výzva Nadaci českého výtvarného umění.
1891 Vytvořeno: 2024-04-08
Za změnu „ZÁKONŮ PRO KOČKU“
13946 Vytvořeno: 2023-10-30
HUMANS FOR CEASEFIRE / žádáme příměří v Gaze a Izraeli
4102 Vytvořeno: 2024-03-26
Zachování soutěžního modelu, včetně "Republikového finále v rámci projektu Olympijský víceboj"
244 Vytvořeno: 2024-05-03
Petice proti jízdě na koni po Praze v kočáře.
239 Vytvořeno: 2024-05-02
Trest členům gangu týrající zvířata v Číně
301 Vytvořeno: 2024-04-15
Za odstranění komunistické výzdoby ve stanici metra Anděl v Praze
2445 Vytvořeno: 2024-03-19
Lepší život pro koně z Ludvíkova
2717 Vytvořeno: 2024-04-26
Petice za zachování barokního mostu v Květnici
281 Vytvořeno: 2024-04-27
Otevřený dopis Mons. Janu Graubnerovi, arcibiskupovi pražskému, v souvislosti s prezentací knihy "Spiknutí".
3506 Vytvořeno: 2024-04-22
Petice proti stavbě větrných elektráren ve Studené Loučce
87 Vytvořeno: 2024-05-02
PETICE ZA SNÍŽENÍ NEMRAVNÉ VÝŠE MÍSTNÍHO KOEFICIENTU DANĚ Z NEMOVITOSTÍ VE ZLÍNĚ.
86 Vytvořeno: 2024-05-06
Za ZACHOVÁNÍ původní výzdoby ve stanici metra Anděl v Praze
123 Vytvořeno: 2024-04-27
Petice za pojmenování nových ulic na Rohanském nábřeží podle postav z Rohanu v Pánovi prstenů
19779 Vytvořeno: 2024-03-05
Petice za změnu systému extraligy
1104 Vytvořeno: 2024-04-22
Sdružení minoritních akcionářů ČEZ, a.s.
3500 Vytvořeno: 2024-03-06
Řeště neustálý hluk a porušování nočního klidu ze strany hostů A&O Hostelu v Praze - Malešice
88 Vytvořeno: 2024-04-30
Za okamžité řešení „Zvýšení bezpečnosti ve městě Chebu“
440 Vytvořeno: 2024-03-27
PETICE ZA ZACHOVÁNÍ ČESKÉ KORUNY
10478 Vytvořeno: 2021-06-01