Kokorinska draha 076


Nepřihlášený uživatel

/ #22

2014-09-29 19:59

Chtěl bych se zeptat těch pragmatických ekonomů, co tvrdí že autobusy jsou levnější a rychlejší než vlak, jak mi vysvětlí, že ČSAD jede ze Mšena do Mělníka 50 min 33 km za 48 Kč a vlak mne vyjde na 17,25Kč (čtvrtletní traťová 2 276 Kč/132 jízd= 17,25Kč)za 36min? A to vlak platí za každé vozidlo a ujetý kilometr, kdežto bus jede po silnici zadarmo. Kočárky a autobus - maximálně 1. Kola vůbec. (Nepočítám výletní letní cyklobus SOKu). Ve vlaku pravidelně odpoledne z Mělníka do Mšena 1 až 3 kola nebo kočárek. Co se týče lenochodů, kteří mají problém dojít na zastávku vlaku. Já chodím do Mšena ze Sedlce, jiní zase ze Stránky. Stejně tak například mají daleko z nádraží ve Štětí do města. Proč SŽDC lže o tom, že krajský úřad nemá zájem o dlouhodobé provozování na této trati? Můžu zaslat vyjádření o opaku. Je zajímavé, že na pražce není, ale na úplně zbytečné přejezdníky (strojvůdci ukazují funkčnost blikaček na přejezdu) se našli, nainstalovali a vzápětí se zastaví doprava. Že není nákladní doprava? Když se napaří vlečkový tarif na trať kvůli tomu, že není plánována pravidelně v jízdním řádu, zato silnice je zdarma, tak se nedivte. Zeptejte se lidí,tam kde jim zavřeli trať (Dolní Bousov - Kopidlno, Straškov - Libochovice, Čížkovice - Obrnice) na náhradu v podobě autobusu. Uslyšíte samé veřejně nepublikovatelné názory. A že jezdí více lidí do MB? Mohlo to také dopadnout obráceně. Když se projektovala nová výrobní linka pro připravované Š 1 000 MB, tak se počítalo s Mělníkem (lodě, 2kolejná trať). Co dodat? Jasné silniční lobbování.