Proti Transformaci příležitostné osobní dopravy na taxislužbu


Nepřihlášený uživatel

/ #143 Re: Re: Re: Re: Re: Co dál?

2013-04-26 11:48

#142: Michal Popluhár - Re: Re: Re: Re: Co dál?  

 Osobně bych doporučil Česmad, jehož jsem řadovým pasivním členem kvůli velkým autobusům. Nezájem či zájem o příležitostnou dopravu asi bude stejný jako nezájem či zájem příležitostných dopravců o kamionovou dopravu nebo problematiku autobusových dopravců. Je to dáno tím, v něm malí dopravci nejsou. Členský příspěvek je Kč1500 ročně, za to mám denní e-mailový newsletter - souhrn zpráv z oblasti dopravy prakticky ze všech médií. Dále dostávám jejich odborný časopis ( spíše je to o kamionech, ale pro autobusové dopravce  je též užitečný ). V minulosti jsem využil kvalitní poradenský servis pro všechny autobusové dopravce ohledně registrace dopravců k zahraničním daním . V záležitosti transformace jsem měl e-mailovou konzultaci s jejich odborníkem na legislativu. Reálný výsledek této petice může být nová asociace se zhruba 50 členy ze 300 podepsaných. Takže úvaha, zda by těchto 50 dopravců  bylo více slyšet a vidět  v rámci mediálně známého Česmadu je určitě na místě.