Proti Transformaci příležitostné osobní dopravy na taxislužbu


Nepřihlášený uživatel

/ #10 provozovatel smluvky

2013-04-19 00:39

Musim dodržet vždy pevnou cenu ,kterou mam na cely rok danou,to znamená za 8seatr mam stejnou cenu od 3pax do 8pax,cenu nesmím a hlavně nemohu měnit,tak že je úplně jedno zda mam nahlášené 3pax a povezu 6pax,pořád za stejné peníze,tím pádem nikoho neokradam a u sedanu to samé. tak co je komu do toho kolik povezu lidi.a jména??? jakým pravém a zplnomocnenim mohu kontrolovat osobní doklady???ceník v autě???nejsem veřejná doprava,taxisluzba je verejna doprava,ja nesmím svévolně nabírat a zastavovat lidem na ulici,nejsem a nikdy nebudu taxi,jestli nechci prijit o praci,vše musim na faktury,lidi,které vozím pro jednu z největších cest.kancelářích na světě ani nezajajima cena,protože mi neplatí ani halir,maji to už dávno zaplacené u cestovní kanceláře...a mužů jmenovat další veci,ale jednu věc si neodpustím,našemu" bohatému" státu asi smrdí peníze které odvádím a věřte, ze to není málo,on to nepotřebuje, on by náš výstavní,zkorumpovanej a prohnilej stát byl nejraději abych asi skončil po 18 letech "podnikání"na pracaku..nehledě na to jak se "nějakéj" majitel "nějaké" taxiradiostanice,kterej je stejnej "podnikatel" jako ja,může podílet na vytváření zákonů o smluvní přepravě.. já zapomněl "Česká republika"nebo magistrát???a podotýkám, ze mi nevadí nějaká žlutá evidenční kartička a ani mistopis(18min mi trvalo ho udělat),vč taxametru(fakt ovládání herní konzole je složitější:-)),ale ta možnost úřednicke šikany a omezování svobody podnikání, no na každého jednou dojde..