Petice proti sloučení Masarykova gymnázia a SZŠ Vsetín

Miroslav Urubek

#26 Re: Re: Re: Petice sloučení Masarykova gymnázia a SZŠ Vsetín

2013-04-20 18:03

#23: Mgr. Pavel Hrnčiřík - Re: Re: Petice sloučení Masarykova gymnázia a SZŠ Vsetín

Milý Pavle, vždycky jsem si myslel, že číslům rozumíš :-) Pokud ano, musíš přece vědět, jak dopadlo hlasování PEDAGOGŮ na gymnáziu, tak tady, prosím, nešiř nepravdivý údaj, že většina byla pro. Výsledky hlasování visely čtrnáct dnů ve sborovně i s podpisem pana ředitele! Tak proč ta lež? Z jakého úhlu pak nahlížet na tvá ušlechtilá slova o demokracii? ;-) Jestli ale čteš noviny (ve kterých se tato dezinformace také objevila) pečlivěji než sdělení ředitele školy, nemohl sis nevšimnout  čtvrtečního článku (18.4.) v Mladé frontě, kde je jasně formulován názor ministerstva školství proti slučování škol, výslovně gymnázií.

K argumentům, které uvádíš pro slučování, mohu dodat jediné: Proč ve srovnatelně velkém městě - Kroměříži - mohou nezávisle na sobě existovat gymnázia DVĚ, o dalších, samostatných středních školách nemluvě? Proč si jinde dokážou existenci svých škol na kraji obhájit? V čem je Vsetín horší?!

Pavle, nehodlám tady s tebou diskutovat, to můžeme ve škole, byl bych jen rád, kdybys TADY opravil své tvrzení o většině či menšině při hlasování pedagogů u nás na gymnáziu. Pokud máš odpověď na podstatně jinou situaci v Kroměříži, rád si ji přečtu. A určitě nejen já :-)

Michael Konečný
Autor této petice

#27 Re: Re: Re: Petice sloučení Masarykova gymnázia a SZŠ Vsetín

2013-04-20 18:14

#23: Mgr. Pavel Hrnčiřík - Re: Re: Petice sloučení Masarykova gymnázia a SZŠ Vsetín

Vážený pane Hrnčiříku,

těší mne, že se tolik zajímate o problematiku sloučení. Stejně tak mám radost, že postujete toto Vaše vyjádření na všechny komunikační kanály, kde je to jen možné.

Byl bych také rád, kdybyste mi aspoň na jednom z nich dokázal odpovědět na otázky k Vašim argumentům, které jsem Vám položil v reakci na Váš příspěvek na Facebooku reagoval již toto odpoledne:

- zachování zdravotnických oborů ve Vsetíně (v případě nesloučení zcela doborovolně vyklízíme pole zlínské škole);
Odkud vlastně vychází obava o zaniknutí zdrav. oboru na Vsetině? Tento dotaz nám nikdy nebyl dostatečně zodpovězen. Pan ředitel Vymětal má dle vlastních slov prý v současné době "přeplněný stav".

- možnosti užší spolupráce sloučených subjektů se zahraničními partnery (zdravotnická škola je na tom v této oblasti mnohem lépe než gymnázium);
Tento argument dokážu pochopit. Chybí mi však informace, o jaké partnery se jedná. (Pochybuju, že by měli žáci gymplu zájem o inkubátory, nemocniční lehátka....)

- ekonomické důvody (provoz jednoho subjektu vzniklého sloučením dvou škol bude ekonomicky méně náročný);
Kolik se přesně ušetři? Stojí to opravdu za to? Tato analýza naprosto chybí.

- lepší vybavení odborných učeben v rámci jednoho sloučeného subjektu
Kterých? Přiznám se, že neznám detailně obory na zdravotní škole, proto by mě zajímalo, jaký je jejich průnik s obory gymplu?

- otevřenost sloučeného subjektu vůči městu, regionu.... (domnívám se, že je lepší budovat školu otevřenou s širokou nabídkou vzdělávacích příležitostí, s kvalitním personálem kvalifikovaným v celém spektru odborností)
Nerozumím, co myslíte slovem "otevřenost"? Chcete říct, že současné subjekty jsou vůči městu, regionu uzavřené? Jestli ano, proč tomu tak je?
Dle pana ředitele zůstanou obory gymplu i zdravotní školy zachovány. Jak se tím tedy rozšíří vzdělávací příležitosti ve městě?

Co se týče hlasování mezi zaměstnanci školy: Panu řediteli se jej prý podařilo provést tak, že byla přítomna většina ze zaměstnanců na pozicích uklízečka, kuchařka..., na které před byl prý před hlasováním vivinut nátlak, aby hlasovali pro, naopak z učitelského sboru prý byl přítomen málo kdo. Toto je však informace, kterou - ač se ke mně dostala nezávisle z vícero stran - nemůžu ničím podložit, proto ji bohužel nemůžu použít jako argument.
I kdyby tomu tak však nebylo, ptám se:
Jak je možné, že o tak významném rozhodnutí nemuseli hlasovat VŠICHNI učitelé?
Jak je možné, aby měli zaměstnanci školy na pozicích uklízečka, kuchařka apod. v tomto procesu stejné slovo, jako učitelé?
Nemám nic proti nepedagogickým zaměstnancům, jen si nemyslím, že se většina z nich vůbec nějak zajímá o to, co se na škole učí.

Předem děkuje za vaši odpověď
Michael Konečný

Milí studenti - záchrání Vás jenom Dominik.

#28 A další BLBI Z TŘEBONĚ JINAK TO NEVIDÍM.

2013-04-21 09:52

Nejlépe bude když si pozvete " Blby z Třeboně" Ti to jinak rozjedou.

https://cs-cz.facebook.com/dominik.horejsi


VYCHÁZÍ NOVÉ HVĚZDY- DOMINIK HOŘEJŠÍ
Tolik, tolik ale tolik myšlenek mají v těch svých hlavách: např:

---------------------------------
http://budejovice.idnes.cz/rozhovor-s-dominikem-horejsim-dey-/budejovice-zpravy.aspx?c=A121115_102818_budejovice-zpravy_j

V hlavě mám obrovské množství myšlenek, takže jsem si musel vzít i prášek na spaní, abych usnul. Ale s tím náporem samozřejmě musím počítat.

Jak dlouho už to ve vás je?
Můj první kontakt s politikou byl ve čtyřech letech, když jsem v roce 1998 sledoval v televizi volební studio. Jediné, co mě ale zajímalo, byl vývoj grafů. NějakéV hlavě mám obrovské množství myšlenek, takže jsem si musel vzít i prášek na spaní, abych usnul. Ale s tím náporem samozřejmě musím hlubší poznání mohlo být někdy ve dvanácti. V době nástupu Jiřího Paroubka jsem se začal politice opravdu věnovat.
Z Třeboně ?T

#29 .

2013-04-21 09:54

http://budejovice.idnes.cz/rozhovor-s-dominikem-horejsim-dey-/budejovice-zpravy.aspx?c=A121115_102818_budejovice-zpravy_jkr

V hlavě mám obrovské množství myšlenek, takže jsem si musel vzít i prášek na spaní, abych usnul. Ale s tím náporem samozřejmě musím počítat.

Jak dlouho už to ve vás je?
Můj první kontakt s politikou byl ve čtyřech letech, když jsem v roce 1998 sledoval v televizi volební studio. Jediné, co mě ale zajímalo, byl vývoj grafů. Nějaké hlubší poznání mohlo být někdy ve dvanácti. V době nástupu Jiřího Paroubka jsem se začal politice opravdu věnovat.
Vojtěch Straškraba

#30

2013-04-21 14:32

a není hlavní důvod sloučení tělocvična? gympláci by mohli cvičit v tělocvičně zdravky a žáci/žákyně zdravky by dostali revanšem možnost cvičit prostná na dvoře gymplu. jak známo, již mnoho let nemá gympl dostatečnou kapacitu prostor pro tužení těla a délka chodeb pro běh na oběd se prozatím jeví nedostatečná.
Absolventka

#31 Re: Re: Re: Petice sloučení Masarykova gymnázia a SZŠ Vsetín

2013-04-21 17:25

#23: Mgr. Pavel Hrnčiřík - Re: Re: Petice sloučení Masarykova gymnázia a SZŠ Vsetín

Pane Hrnčiříku,

uvádíte ekonomické důvody jako jedno z pozitiv slučování. Ale co ekonomické důsledky týkající se propuštěných zaměstnanců zdravotní školy? Nebo přejde celý štáb nepedagogických pracovníků (uklízečky, školník, ekonomický úsek) také na gymnázium? To by se pak jaksi moc neušetřilo, že...

Jinak argumenty typu  "lepší vybavení odborných učeben" a "otevřenost sloučeného subjektu vůči městu" jsou navařené z vody a o správnosti slučování mě tedy nepřesvědčily.

A také by mě zajímalo, proč se SZŠ třeba nepřestěhuje do jiných menších prostor a proč nebojuje sama za své zachování. Jdou jako ovce na porážku, aspoň tak se mi to zdá.

Martina Winklerová, rodič

#32

2013-04-21 17:53

K demografickému vývoji - ve školním roce 2013/2014 je přihlášeno tolik dětí do mateřských škol, že pro ně opět nejsou místa (?!?). Kdy tyto děti půjdou na střední školy? Budou vůbec mít kam jít? Koncepce našeho školství vůbec - co se týče počtu žáků a studentů na straně jedné a míst na školách na straně druhé - je poněkud chaotická již mnoho let. Když je málo dětí, školy se živelně zruší a když je jich víc, horkotěžko se pro ně hledá umístění a situace se řeší opět dalšími nekoncepčními "řešeními" (hlavně, aby to moc nebolelo pokladnu). Kdy už konečně začnou naši představitelé počítat s tím, že je třeba hledět dál než za jejich vlastní volební období?
Petr Širočka

#33

2013-04-21 19:12

Plný souhlas s paní Winklerovou.
Můj názor je, že je možno šetřit na úrovni kraje i města na mnoha jiných úrovních. Pokud budeme šetřit na školství a zdravotnictví, tak je to špatná filozofie.
Je smutné, že se rozhodování o tak důležitých věcech vede jen na politické úrovni!!!

Nepřihlášený uživatel

#34

2013-04-21 20:36

Kdo přišel na takou hloupost slučovat 2 rozdílně zaměřené školy ? nšechápu a určitě nejsem sama
Kroksditiv

#35

2013-04-21 21:57

Je to absolutní nesmysl. Pakliže dojde ke sloučení, mé děti zavítají na nejmenované gymnázium v okolí :)
Absolvent

#36

2013-04-22 06:55

Co je to za ředitele, který zachraňuje jinou školu na úkor úpadku kvality vlastní školy...?
Co je to za ředitele, který nebojuje po boku svých studentů za stejnou věc...?
O co jde panu Sedláčkovi? O vlastní prospěch nebo plnění předvolebních slibů politické strany?
Tady se ukazuje, že na dvou židlích sedět nelze! A co teprve na třech...
Mgr. Pavel Hrnčiřík

#37 Odpověď Mirkovi Urubkovi

2013-04-22 07:23

Mirku, protože nemáš nebo nechceš mít facebook zveřejňuji komunikaci, kterou jsem měl o víkendu s autory petice na kanále mgvsetín. Doufám že účastníci se na mne nebudou zlobit.

Barbora Martinkova Milí představitely Masarykova Gymnázia,
velmi děkuji za Vaše odborné vyjádření. Domněnky jsou vskutku velmi důležité, když se jedná o transformaci regionálního vzdělávání.

MGV mi, jakožto absolventce, ovšem dalo základ k tomu, abych se domněnkami v životě řídila pouze v záležitostech, které jsem schopna udržet pod vlastní kontrolou. Nevím nyní jak mám Vaše subjektivní domněnky bez odkazů na jejich zdroje porovnat s analýzami vzdělávacích institucí jaké nabízí např agentury Cedefop (pro odborné střední školy na úrovni EU) či Národní Agentura pro vzdělávání (pro odborné i všeobecné v ČR).

Bylo by možné, prosím, odkázat na zdroje Vašich domněnek a domněnek odborníků, kteří o transormaci vzděláváni na Vsetínsku demokraticky rozhodovali?
sobota v 14:49 přes mobil · To se mi líbí · 2
Masarykovo gymnázium a Jazyková škola Vsetín Pokud má pro Vás slovo domněnka evidnetně jednostranný sémantický náboj, mohu ho kvůli Vám nahradit výrazem "názor". A jedním ze znaků svobodné společnosti je i právo na názor. Zmíněné hlasování proběhlo (jak je ostatně v mém příspěvku uvedeno) mezi všemi pedagogickými i nepedagogickými pracovníky obou škol, kdy všichni měli možnost se jednoznačně vyjádřit. Více jak 30 let praxe, znalost vnitřních i vnějších podmínek obou vzdělávacích subjektů, to vše podloženo několika stážemi v zahraničí zaměřenými na vzdělávací politiku nejen EU mi umožňují si daný problém analyticky a komparativně v širším kontextu konfrontovat nejen se vsetínskou realitou, ale i s názory odborníků na vzdělávání.
sobota v 18:12 · To se mi líbí
Michael Konečný Vážený pane Hrnčiříku, skrývající se zde za profilem "Masarykovo gymnázium a Jazyková škola Vsetín",

těší mne, že se tolik zajímate o problematiku sloučení. Stejně tak mám radost, že postujete toto Vaše vyjádření na všechny komunikační kanály, kde je to jen možné.

Byl bych také rád, kdybyste mi aspoň na jednom z nich dokázal odpovědět na otázky k Vašim argumentům, které jsem Vám položil v reakci na Váš příspěvek na Facebooku reagoval již včera odpoledne:

- zachování zdravotnických oborů ve Vsetíně (v případě nesloučení zcela doborovolně vyklízíme pole zlínské škole);
Odkud vlastně vychází obava o zaniknutí zdrav. oboru na Vsetině? Tento dotaz nám nikdy nebyl dostatečně zodpovězen. Pan ředitel Vymětal má dle vlastních slov prý v současné době "přeplněný stav".

- možnosti užší spolupráce sloučených subjektů se zahraničními partnery (zdravotnická škola je na tom v této oblasti mnohem lépe než gymnázium);
Tento argument dokážu pochopit. Chybí mi však informace, o jaké partnery se jedná. (Pochybuju, že by měli žáci gymplu zájem o inkubátory, nemocniční lehátka....)

- ekonomické důvody (provoz jednoho subjektu vzniklého sloučením dvou škol bude ekonomicky méně náročný);
Kolik se přesně ušetři? Stojí to opravdu za to? Tato analýza naprosto chybí.

- lepší vybavení odborných učeben v rámci jednoho sloučeného subjektu
Kterých? Přiznám se, že neznám detailně obory na zdravotní škole, proto by mě zajímalo, jaký je jejich průnik s obory gymplu?

- otevřenost sloučeného subjektu vůči městu, regionu.... (domnívám se, že je lepší budovat školu otevřenou s širokou nabídkou vzdělávacích příležitostí, s kvalitním personálem kvalifikovaným v celém spektru odborností)
Nerozumím, co myslíte slovem "otevřenost"? Chcete říct, že současné subjekty jsou vůči městu, regionu uzavřené? Jestli ano, proč tomu tak je?
Dle pana ředitele zůstanou obory gymplu i zdravotní školy zachovány. Jak se tím tedy rozšíří vzdělávací příležitosti ve městě?

Co se týče hlasování mezi zaměstnanci školy:
Píšete zde, že hlasování proběhlo mezi všemi zaměstnanci školy. Tomu si dovolím odporovat. Informace, kterou mám já:
Panu řediteli se prý povedlo hlasování provést tak, že byla přítomna většina ze zaměstnanců na pozicích uklízečka, kuchařka..., na které před byl prý před hlasováním vivinut nátlak, aby hlasovali pro, naopak z učitelského sboru prý byl přítomen málo kdo. Toto je však informace, kterou - ač se ke mně dostala nezávisle z vícero stran - nemůžu ničím podložit, proto ji bohužel nemůžu použít jako argument. Jistě by bylo zajímavé vidět zápis z oné školní rady, kde hlasování proběhlo, a tuto informaci potvrdit.
I kdyby tomu tak však nebylo, ptám se:
Jak je možné, že o tak významném rozhodnutí nemuseli hlasovat VŠICHNI učitelé?
Jak je možné, aby měli zaměstnanci školy na pozicích uklízečka, kuchařka apod. v tomto procesu stejné slovo, jako učitelé? Nemám nic proti nepedagogickým zaměstnancům, jen si nemyslím, že se většina z nich vůbec nějak zajímá o to, co se na škole učí.

Předem děkuje za vaši odpověď
Michael Konečný
Před 16 hodinami · To se mi líbí · 2
Michael Konečný Promiňte. Chtěl jsem samozřejmě napsat "VáženÍ pane Hrnčiříku". Omlouvám se.
Před 16 hodinami · To se mi líbí
Masarykovo gymnázium a Jazyková škola Vsetín Tuto polemiku jste vyvolal, pane Konečný, Vy sám, dopisem, který jste mi poslal. Já jsem Vám na Vaši žádost o případné podepsání petice reagoval odpovědí, která Vás jistě nepotěšila, avšak považoval jsem za slušné vůbec na dopis reagovat
Před 14 hodinami · To se mi líbí
Michael Konečný Naopak. Já jsem rád, že jste mi odpověděl! Jak sám říkáte, každý má právo na názor a já si i toho Vašeho cením, ikdyž mi přijde zvláštní, že jej cítíte potřebu prezentovat stylem ctrl+c, ctrl+v ve všech diskuzích, které se tématu týkají. Ale budiž, to je Vaše věc a máte na to právo.
Protože bych Vás názor ale rád lépe pochopil, ptám se Vás na výše položené otázky. Děkuji.
Před 14 hodinami · To se mi líbí
Masarykovo gymnázium a Jazyková škola Vsetín Nicméně, přestože resp. spíše právě proto, že moje stanovisko je odlišné od směřování petice, považoval jsem rovněž za fair, říci svůj názor, tak jak jsem zvyklý jej říkat po celou svou pedagogickou kariéru.
A nyní k jednotlivým otázkám, které vyznívají z Vašeho posledního příspěvku: Hlasování o sloučení škol porběhlo na gymnáziu mezi všemi zaměstnanci ve dvou dnech tajným hlasováním. Zvlášť hlasovali pedagogičtí pracovníci a zvlášť nepedagogičtí. Toto nestandardní rozdělení hlasování (o téže věci, která se týká všech) bylo realizováno na základě požadavků některých pedagogů. Konkrétní otázka, kterou měli všichni při hlasování zodpovědět, se týkala způsobu hlasování zástupců gymnázia ve školské radě (zda mají hlasovat pro nebo proti sloučení). Ve školské radě gymnázia jsou dva zástupci pedagogických pracovníků gymnázia. Výsledky hlasování dopadly takto: PROTI sloučení 22 pedagogů, PRO sloučení 20 pedagogů, 3 hlasy neplatné. Všem pedagogům bylo umožněno hlasovat. Nepedagogičtí pracovníci, mezi něž patří kromě Vámi jmenovaných profesí i např. ekonom školy, studijní referent, personální referent...., z 18 těchto nepedagogických pracovníků všech 18 hlasovalo PRO. Na jednání školské rady potom naši 2 zástupci hlasovali - 1 PRO, 1 PROTI. Hlasy nepedagogických pracovníků nebyly nakonec vůbec vzaty do úvahy. O tomto hlasování byl pořízen zápis, který je uložen u ředitele školy. Následně školská rada gymnázia sloučení škol schválila (s 1 hlasem PROTI). Před hlasováním jsme všichni pedagogičtí pracovníci měli možnost se zúčastnit jednání s ředitelem Vymětalem, který poskytl fundované informace jednak o stavu zdravotní školy, ale také o ustanoveních Dlouhodobého záměru rozvoje vzdělávací soustavy ve Zlínském kraji, které plně korespondují se doporučeními tzv. Bílé knihy (jakožto závazného dokumentu vzdělávací politiky ČR).
Na Vaši otázku týkající se ekonomických důvodů a zní plynoucích podotázek o finančních tocích na školy, by Vám velmi fundovaně odpověděla (s oporou o finanční analýzy několika let) jedna z těch profesí nepedagogických pracovníků, které nepovažujete za dostatečně důelžité pro chod školy.
Byl jsem účasten několika jednání o dlouhodobé spolupráci se subjekty v zahraničí (v rámci platných programů jako je napč. COMENIUS) a bohužel naše gymnázium nebylo z hlediska prestiže a atraktivnosti kvůli příliš všeobecně zaměřenému vzdělání zahraničními partnery hodnoceno jako zajímavé a perspektivní. Zdravotní škola v tomto problémy nemá a mohu Vás ujistit, že mezinárodní spoupráce se dnes již neodehrává na úrovni inkubátorů a polohovacích lehátek...
Před 14 hodinami · To se mi líbí
Michael Konečný Konečně. Děkuji za odpověď!
Před 14 hodinami · To se mi líbí
Michael Konečný Častečnou.
Před 12 hodinami · To se mi líbí · 1
Klárka Bažantová Dobrý den pane Hrničíku,
předáte mou žádost o informace přislušnému jedinci, který ji na gymnáziu řeší a v zákonném termínu mi odpoví?
Před 11 hodinami · To se mi líbí
Masarykovo gymnázium a Jazyková škola Vsetín Já nejsem členem vedení školy a pro kontakt existují oficální cesty.
Před 11 hodinami · To se mi líbí
Masarykovo gymnázium a Jazyková škola Vsetín a chtěl jsem se zeptat teď já. Položila jste tyto otázky i spoluřešiteli projektu řediteli zdravotní školy Vymětalovi či zástupci zřizovatele v naší školní radě řediteli odborného učiliště Slovákovi či řediteli Klva'nova gymnázia v Kyjově kde podle obdobného projektu už rok pracují?

Tento příspěvek byl odstraněn jeho autorem (Zobrazit podrobnosti)

2013-04-22 09:31


Miroslav Urubek

#39 Mgr. Hrnčiříkovi

2013-04-22 09:32

Pavle, děkuji za odpověď, nebylo nutné kopírovat diskusi na facebooku, o to jsem nežádal, šlo mi jen o pravdivou informaci, "jak dopadlo hlasování PEDAGOGŮ na gymnáziu". Z tvé obsáhlé odpovědi je tedy důležité toto sdělení: " PROTI sloučení 22 pedagogů, PRO sloučení 20 pedagogů, 3 hlasy neplatné". Z toho JASNĚ vyplývá, že VĚTŠINA PEDAGOGŮ na gymnáziu BYLA PROTI, což je ale v rozporu s informací v tvém prvním příspěvku, kde píšeš: "...bylo hlasováno na obou školách mezi pedagogickými i nepedagogickými pracovníky, na školských radách, kde výsledek hlasování vždy vyšel "pro" sloučení". Šlo mi pouze o pravdivost tebou uvedených informací. Děkuji. M.Urubek

Nepřihlášený uživatel

#40

2013-04-22 10:08

Vydržte, je velmi důležité, aby si Vaše(naše) škola zachovala stávající status.
rodič studenta

#41 komentář k situaci

2013-04-22 12:37

Někteří lidé viz pan ředitel gymnázia Sedláček jsou schopni pro svoji politickou kariéru podepsat v podstatě cokoliv a ještě se vydávat za zachránce zdravotní školy!!!!
Čekám kdy někoho napadne prodávat v obchodě s autama třeba potraviny,přijde mi to stejně padlé na hlavu !!!
Fandím studentům,že vyjádřili svůj názor !!


Nepřihlášený uživatel

#42

2013-04-22 14:01

Petice je formulována srozumitelně, věcně - věřím, že i jejím přičiněním zůstanou na Vsetíně obě školy zachovány i do budoucna
Všechny její příznivce i ostatní slušné lidi z Valašska, kterým není osud škol lhostejný, srdečně zdraví
Václav Malý, absolvent SVVŠ (1968-1971),t.č. žijící v Praze
rodič
Nepřihlášený uživatel

#43 ???

2013-04-22 15:46

Nesouhlasím se sloučením diametrálně odlišných škol, každá škola má své tradice a prestiž a nevěřím, že přes ujištění vedení MGV nedojde ke snížení kvality výuky.

rodič

#44 Odchod na jiná gymnázia!

2013-04-22 15:57

Pokud dojde ke sloučení spousta rodičů to bude brát jako úpadek kvality a prestiže gymnázia, tady nic proti zdravotní škole, i ta je nutná, ale potom bude spousta dětí nucena dojíždět a Vsetín bohužel ztratí jednu s nejvýznamnějších škol ve městě. Proto vy ve vedení, zkuste zachránit zdravku jinak a ne na úkor gymplu!! Ráda bych i své další dítě, které je nyní v přeplněné školce dala na vsetínské gymnázium...Děkuji a doufám, že tato petice pomůže, že někdo nahoře konečně vyslyší ty, kterých se to nejvíce týká a to rodiče a studenty i ty budoucí.

Nepřihlášený uživatel

#45 Re:

2013-04-22 17:27

#17: -

Obchodní škola už přeci byla sloučena se SOŠ J. Sousedíka... :-)


Nepřihlášený uživatel

#46 Rodiče studenta

2013-04-23 09:21

#36: Absolvent - reakce k příspěvku 36

Tak tady to dotyčný naprosto vystihnul!!!!

Naprosto souhlasím,co je to za ředitele ??????


Nepřihlášený uživatel

#47

2013-04-23 17:53

Nic se slučovat nebude a hotovo!!!!!!!!!!!

Nepřihlášený uživatel

#48

2013-04-23 19:48

Dala jsem svého syna na gymnázium ne na zdravotní školu a mělo by se o tom mluvit veřejně.

Nepřihlášený uživatel

#49 Re: Re:

2013-04-23 20:09

#8: - Re:

Tady je problém, že každý z gymplu musí jít na výšku, protože gympl sám o sobě připraví lidi na velké hovno, ale ze zdravky už není nutno jít na výšku.


Nepřihlášený uživatel

#50 Re: ???

2013-04-23 20:25

#43: rodič - ???

Žádné snížení kvality výuky nehrozí. Studenti zdravky aj gymplu budou mít stejné učitele, akorát se upraví pár učeben pro potřeby zdravky, ale to studentům gymnázia neublíží, protože do nich nebudou mít přístup.