PLATY VYSOKOŠKOLSKY VZDĚLANÝCH UČITELŮ MŠ


Nepřihlášený uživatel

#126 Re:

2012-02-03 21:28

Také jsem podepsala petici. Souhlasím i s tím, že kvalita učitelky není dána pouze výší vzdělání, nicméně je fakt, že mnohé z nás začaly studovat proto, že nám bylo kladeno na srdce, že předškolní období je z hlediska našeho působení na děti rozhodující a kromě toho nám za tuto námahu bylo slibováno, že na základě dlohodobé koncepce MŠMT, budeme patřičně ohodnoceny. Sama mám SPgŠ, VOŠ i VŠ a mohu sama na sobě posoudit, jaký kus práce jsem na sobě udělala. Kdo si to nezažil, nepochopí.

 


Nepřihlášený uživatel

#127 Re: Re:

2012-02-03 23:05

#126: - Re:

Přesně tak. Také mám za sebou SpgŠ, Bc, a nyní studuji Mgr. Dále 30 letou praxi. Souhlasím s tím, že je to opravdový posun. Velká práce, která by měla být aspoň trošku oceněna. Vážím si opravdu všech učitelek v MŠ, jsem ráda, že konečně přidali i středoškolačkám, jen trochu zapomněli na ohodnocení vysokoškoláků. Myslím si, že je to nespravedlivé ocenit všechny stejně. Jeden příklad: v naší MŠ je 1učitelka nekvalifikovaná v předškolní pedagogice, 2 středoškolačky a 1 vysokoškolačka. Výsledek - všechny máme stejně - 9 třídu - podle katalogu prací. Je to spravedlivé???  Spolupracovnice to také nechápou. Prožívali se mnou studia, ví co to obnáší.


Nepřihlášený uživatel

#128 Re: Re: Ano, souhlasím, kdo si to nezažil pochopit to nemůže, souhlasím s peticí

2012-02-04 13:13


Nepřihlášený uživatel

#129 Co dál...

2012-02-04 21:07

#126: - Re:

A co bude dál?Studovat nemá cenu.A odnesou to děti.Nebo se někdo bojí těch co vědí více?


Nepřihlášený uživatel

#130

2012-02-05 18:37

Je přeci jasné,že ten co má vysokou si zaslouží vyšší plat.Komu se to nelíbí,tak ať se taky přihlásí na vysokou.Uvidí kolik toho bude muset dostat do hlavy navíc.


Nepřihlášený uživatel

#131

2012-02-07 12:38

Novou platovou stupnicí od 1.1.2012 dojde k obrovské demotivaci práce vysokoškolských učitelů.

Nepřihlášený uživatel

#132 Re: Re: