Uzavření škol do konce školního roku

Uzavření škol do konce školního roku / Oznámení / Jsme v jedné pětině cesty / Komentáře


Nepřihlášený uživatel

#26

2020-04-09 07:39

Už mate přez 50 000
-------

#27 Re: Můj pohled

2020-04-09 07:39

#19: Anonym - Můj pohled 

Přesně tak. Jsem studentka strřední školy, cesta mi také trvá hodnu MHD. Učení na dálku celkem funguje. Myslím že ale problém bude mít většina lidí s uzavíráním známek, což se dá také řešit celkem jednoduše např. proste těch několik lidí kteří si potřebuje napsat test(protože nemají něco dopsaného ze školního roku před pandemii nebo si potřebuje něco opravit) tak pojedou jeden den do školy a tam si něco napíšou. Ale prostě je hloupé aby do té školy chodily pořád a ještě k tomu úplně všichni. Je to jen můj nazor, ale myslím že by to nebylo hloupé řešení.

Dejv

#28 Re: Re: To je docela hloupá narážka. Učíme běžné 6-8 hodin a doma následují opravy prací, komu

2020-04-09 09:41

#18: To je hloupá narážka. Učím běžně 6-8 hodin prezenčně, domácí přípravu nepočítám. ... - Re: To je docela hloupá narážka. Učíme běžné 6-8 hodin a doma následují opravy prací, komu 

Učitel odborného výcviku učí běžně 7 hodin (60 minutových) za den. U učitelů teoretické výuky je normální, že podle rozvrhu mají jeden den 4 hodiny a jiný zase 6 nebo 7. S rouškou v červnu, kdy je ve třídách pomalu 30 stupňů, docela záhul, a to nejen pro učitele, ale i pro žáky.

Tento příspěvek byl odstraněn jeho autorem (Zobrazit podrobnosti)

2020-04-09 12:04



Nepřihlášený uživatel

#30 Re:

2020-04-09 12:18

#20: -  

Na vás taky někdo spáchal zločin, že?


Nepřihlášený uživatel

#31

2020-04-09 15:04

Je to neuvěřitelný. Když sem na tuto petici narazila, bylo tu necelých 5 tisíc podpisů, hned sem to rozeslala. Doufám že to vyjde. Věřím tomu
Petruše

#32 Re:

2020-04-10 07:43

#6: -