Za zachování dopravní obslužnosti Šumperska a Jesenicka


Nepřihlášený uživatel

#51

2016-09-26 13:32

Narodila jsem se a žiji v Zábřehu. ovšem v Praze . jednoznačně musím napsat ... Bohužel .... Jsem překvapená, jak postupem času společnost České dráhy postupně stále víc a víc vyklízejí pole soukromým dopravcům pomocí hloupé výmluvy, kterou je zrychlení spojů. V tomto jednání neustále pokračují. Zajímal se někdy někdo kolik cestujících nastupuje do těchto vlaků třeba v Zábřehu oproti České Třebové ??? Jistě ne? Proč taky?

Nepřihlášený uživatel

#52 Re:

2016-09-30 16:09

#51: -  

 Protože si to tak Ministerstvo dopravy (dálková doprava) a Olomoucký kraj resp.KIDSOK (regionální doprava) objednaly...


Nepřihlášený uživatel

#53

2016-09-30 16:10

A navíc je v Zábřehu už několik let stejný model taktové dopravy, se kterým se zejména ze strany MD nic nedělá. Ono je sice hezké, že zde zastaví EC/Ex z Prahy každou hodinu, ale když vám pár minut před tím ujede Os na Šumperk, tak je to téměř k ničemu. Totéž i v opačném směru - přijede Os ze Šumperka a EC/Ex na Prahu je už v Hoštejně. S osobními vlaky se prakticky pohnout nedá - nevycházelo by křižování s R Šumperk - Brno a Sp Jeseník - Zábřeh (-Brno), u těchto Sp je navíc žádoucí, aby se i nadále křižovaly v Hanušovicích v celou hodinu (přestup od ZB i JE na Staré Město a opačně). Bylo by proto vhodné EC vlaky od Prahy vést o cca 13 minut dříve (v Zábřehu X:07 - X:08, Os na Šumperk X:11) a na Prahu o cca 10 - 13 minut později (v Zábřehu X:52 - X:53, Os ze Šumperka v X:47). Příjezdy a odjezdy EC Praha - Ostrava/Vsetín v půl by byly prospěšnější i v Olomouci - vznikly by přestupy na regionální vlaky, které odjíždějí krátce po půl (směr Šternberk, Hrubá Voda, Prostějov), došlo by i ke zkrácení přestupů v Pardubicích od Hradce Králové a obráceně.


Nepřihlášený uživatel

#54

2016-10-07 08:14

Jezdím do práce ze Šumperka do Přerova a to, že je doprava stále komplikovanější mne už ani nepřekvapuje. S postupem času mi zmizely přímé spoje a s neustálými zpožděními jsou přestupy přinejmenším komplikované. Tímto mi však odpadne téměř połovina spojů.

Zvláštní mi však prijde fakt, že ČD trať z Olomouce na Šumperk a teď i Jeseník obnovily, zelektrifikovaly, postavily nová nádraží a teď tu ekonomicky zajímavější čast, tedy Olomouc-Zábřeh v podstatě odevzdají konkurenci?!?

v zájmu koho?